Használt PC van, nem a mienk, bizományban van nálunk, azt hiszem 50KHUF.
Gyorsváltó mi?! Mondjuk abból nincs most semmi használt
Kormánygátló van Öhlins, kb 5 darab (új, használt)
Nem maradna a nyakadon csak külföldön élek és körülményes az utalgatás!Utánvétellel egyszerübb lenne!Akkor holnap hívlak a környezetvédelem kiiktató miatt.Meg kell még K7-hez sportklégszürő plusz tisztítószett.
Hello Ago! Beépítettem a GSX-R 1000K7-be a környezetvédelem kiiktatót,nagyon tetszik! Kellene belöle GSX-R 1000 K9-be még egy.
Meg ha azóta megérkezett az irídiumos double bubble-s plexi az is kellene egy!
Köszönöm!
Van egy 2006 évj. SV1000s és van rajta a következő cucc: PC USB III + titán egycsöves rendszer egy laser hotcam dob+ sportszűrő.
Ez így egy csomag!
A kérdésem:
Ez az egész cucc áttelepíthető-e egy 2003as SV1000s- be? Ha igen, fékpad kell-e?
Köszönettel: Tamás
Igen érdekes , sőt bizonyos jelentéskört tekintve irónikus. De mikor ezt a nicket választottam nem a a tuningra gondoltam, hanem arra, amit sokan nem ismernek a kreszben: a "dynomen-helyzetre" ,ami egyébként érdekes fogalom a KRESZ-ben, ..... csak érdekesség képpen :) : magyarul lappangó veszélyt jelent, amely olyan közlekedési szituációt takar, amikor még nem alakult ki közvetlen veszélyhelyet, de a lehetősége fenn áll. (úttestre kiguruló labda) A dynomen helyzetek felismerése és az ezekre való adekvált reagálás a biztonságos közlekedés egyik legfontosabb pillére. Kezdő vezetők tapasztalat híján sokszor nem veszik észre ezeket az intő jeleket. Általában csak több éves vezetői gyakorlat esetleg nagy mértékű megtett kilométer után alakul ki az előre látás képessége , ami a preventív (megelőző) vezetéstechnika elengedhetetlen eleme.
Nem vagyok otthon a témában. Van egy 2005.ös R6-om szóval ez már a fordított telószáras típus 117-120 Le körüli. Van rajta k&n sportszűrő és egy bodis dob is (nem rendszer). HA egy power commander-el megajándékoznám természetesen padon beállítva, akkor az eredeményezne -e komolyabb teljesítmény/nyomaték töbletet, esetleg hozzávetőleg mennyit?! 5-10-esetleg 15% ot?!
Nem szeretnék találgatásba merülni, mennyi LE/Nm növekedés lesz.
A térképekre itt egy régebbi válaszom:
Van egy kis zavar, illetve ugyanaz a fogalom van két különböző dologra.
1. verzió:
Két térkép: Az új Power Commanderek képesek úgy két térképet kezelni, hogy két egymástól független - kapcsolóval átkapcsolható - térkép váltás (beállítás). Sok értelmét nem annyira látom, de azért lehet(ne) vele szórakozni (normal benzin, tuning benzin, stb...)
2. verzió:
1 térképes, 2 térképes, 3 térképes és 4 térképes beállítás:
az 1 térképes beállítás esetén az összes henger ugyanazat a beállítást használja.
2, 3 vagy 4 térképes beállítás esetén minden henger kap egy külön térképet, azaz 2 térképes beállítást 2 hengeres motorra szoktunk csinálni, 4 hengeres beállítást pedig a 4 hengeres motorokhoz.
Szóval a két 2 térképes mód más és más.
Mikor melyik javasolt:
1 térképes beállítás: utcai és verseny használatra, kivéve V2-esek
2 térképes beállítás: V2-es motorok (ezeknél akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni a hengerek között)
3 térképes beállítáa: 3 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett.
4 térképes beállítás: 4 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett vagy széria a motor és az ember szeretne mindent kipréselni elektronikailag a motorból vagy szeretne egy 100%-os motort.
Holnap 11:00-13:00ig csinálok egy motort.... kb utána...
itt van nálam..:)
Használt PC van, nem a mienk, bizományban van nálunk, azt hiszem 50KHUF.
Gyorsváltó mi?! Mondjuk abból nincs most semmi használt
Kormánygátló van Öhlins, kb 5 darab (új, használt)
Használt Power Commandered, gyorsváltód, kormánygátlód jó árban van 2008-as R6R-hez?
Minden yamahába jó, kivéve az yzf125R-be...
Azt hiszem minden van raktáron...
Nemrég volt, de asszem elvitték már...
Fokozat kijelző,,kicsi,,nálad vettem 2003-06 R6 hoz.
Ezt a tipust be lehet épiteni 2004-06 R1-be?
Köszi a választ.
Üdv
Nincs véltelenül vmi használt commandered 2004-es 1000RR-hez?
Van mindig rakátorn...
iridiumos plexit csak előleggel rendelek. Nem szerentém, ha a nyakamon maradna.
Meg ha azóta megérkezett az irídiumos double bubble-s plexi az is kellene egy!
Köszönöm!
Igen, kellene a fékpad, mivel 2003-ig egyfajta ECU-val, 2004-től meg egy másik ECU-val jött ki a moci...
Sőt, ha ugyanolyan 2006-osra rakod át, akkor is kellene...
Van egy 2006 évj. SV1000s és van rajta a következő cucc: PC USB III + titán egycsöves rendszer egy laser hotcam dob+ sportszűrő.
Ez így egy csomag!
A kérdésem:
Ez az egész cucc áttelepíthető-e egy 2003as SV1000s- be? Ha igen, fékpad kell-e?
Köszönettel: Tamás
Jah és köszi a választ!
Üdv
érdekes a nicked....
Előre nem lehet tudni, mit hoz majd a PC.
Nem vagyok otthon a témában. Van egy 2005.ös R6-om szóval ez már a fordított telószáras típus 117-120 Le körüli. Van rajta k&n sportszűrő és egy bodis dob is (nem rendszer). HA egy power commander-el megajándékoznám természetesen padon beállítva, akkor az eredeményezne -e komolyabb teljesítmény/nyomaték töbletet, esetleg hozzávetőleg mennyit?! 5-10-esetleg 15% ot?!
Hétfőn telcsizek ez ügyben akkor.
Nekem a használt is megfelel, ha azt mondod, h jó, érdemes belerakni és még olcsóbb is, mint az új.
Gondolom nem szoktak hamar tönkremenni.
Mintha lenne egy használt PC3Serial nálunk....
Köszönöm a választ, így már elég egyértelmű. Gyanítom, h be fogok ruházni egyre és majd bejelentkezem Nálad.
üdv
elkelt!
Nem szeretnék találgatásba merülni, mennyi LE/Nm növekedés lesz.
A térképekre itt egy régebbi válaszom:
Van egy kis zavar, illetve ugyanaz a fogalom van két különböző dologra.
1. verzió:
Két térkép: Az új Power Commanderek képesek úgy két térképet kezelni, hogy két egymástól független - kapcsolóval átkapcsolható - térkép váltás (beállítás). Sok értelmét nem annyira látom, de azért lehet(ne) vele szórakozni (normal benzin, tuning benzin, stb...)
2. verzió:
1 térképes, 2 térképes, 3 térképes és 4 térképes beállítás:
az 1 térképes beállítás esetén az összes henger ugyanazat a beállítást használja.
2, 3 vagy 4 térképes beállítás esetén minden henger kap egy külön térképet, azaz 2 térképes beállítást 2 hengeres motorra szoktunk csinálni, 4 hengeres beállítást pedig a 4 hengeres motorokhoz.
Szóval a két 2 térképes mód más és más.
Mikor melyik javasolt:
1 térképes beállítás: utcai és verseny használatra, kivéve V2-esek
2 térképes beállítás: V2-es motorok (ezeknél akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni a hengerek között)
3 térképes beállítáa: 3 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett.
4 térképes beállítás: 4 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett vagy széria a motor és az ember szeretne mindent kipréselni elektronikailag a motorból vagy szeretne egy 100%-os motort.
Remélem kicsit tisztább lett mindenkinek....