Heló Ágó!
Egy rövid kérdésem lenne, mégpedig, hogy: Érdekelne a lábtartó amit akcióban árulsz, csak nem tudom hogy egy az egyben ki lehet e cserélni a gyárival, vagy esetleg kell hozzá valamilyen kiegészítő? Vagy csak gyári le és a TRW már mehet is fel a helyére? Csak ha már megrendelem akkor ne itthon lepődjek meg.
A motor: K4 750.
A választ előre is köszönöm!
05' honda cbr600f4i-m van, K & N sportlégszűrővel és Yoshumira dobbal. Kérdésem, h érdemes-e Power Commandert rakni bele és ha igen milyen többletet várhatok tőle.
Ill. a honlapon néztem, h 3 fajta beállítás lehetőség van, 1-2-4 térképes. Röviden elmondanád a 3 beállítás közti különbséget, h miért jobb a többtérképes?
Nem tudom megmondani.
Azt se tudom, hogy milyen "extra" tartozékok vannak a motorodon.
És azt se tudom, most milyen állapotban van üzemanyagilag.
Aki meg azt mondja neked, hogy ennyivel meg annyival, az bizots ért hozzá...
Max ezt tudom neked ajánlani: http://www.agomotors.hu/websho...
Üdv AGO!
Meg tudnád mondani nekem, hogy egy 2006-2008 körüli VFR800 menniytöbblet nyomatékkal és LE-vel rendelkezne egy PCIII beépítése (és behangolása) után?
Köszönöm!
Majdnem vacsi új Innovate MTX-L szélessávú, szal valószínű jó. Kipufogó végébe raktam egy tartóval, ha van fordulat akkor már jól mér, csak alacsony fordulaton nem fasza, sajna, pedig 1500-2500között is van valami, ott is van egy luk a dologban kis gázállásokon.
11,1-11,2körülre ment le. Érezni is a bedúsulást, jól megtorpan ott a motor, jelenleg így rosszabb ott 5ezer körül, mint a gyári kipuffal. Nézegettem ehhez a tipushoz letöltött map-eket power commander progiban és sok térképben van ilyen fordulattartományban drasztikus benzinelvétel.
No, majd ha lesz pc3 kicsit játszok vele, aztán úgyis le akarom méretni és ha már lúd legyen kövér alapon akkor lehet faszán fel is progiztatom, de ehhez kicsit spórolni kell, majd 1-2 hónap múlva sztem.
Köszi a választ!
1. full gyárit nem mértem ebben az évjáratban. Késöbbi évjáratokat megnéztem és van amelyik kevésbé és van olyan is ami jobban elkevesel.
2. -20-25, bár nem tudom mennyire megy le pontosan, mert a 11 körülre az még eléggé "pontatlan"
Nem szokott eldúsulni..sőt.... egyáltalán nem szokott, max pár százalékot
Biztos jó volt az a mérő, amivel mértétek?!
Szia AGO! Megint lenne 1-2 kérdésem, hátha tudsz egy kicsit segíteni.
Adott a motorom továbbra is, K5 gixxer 750.
1. Full gyári állapotban esetleg mértél már ilyen motoron keverékarányt? 8-10ezer fölött full gázon milyen AFR-ek vannak egy gyári ilyen motornál?
2. Felraktam egy komplett Leo Vince rendszert. 5ezer körül baromira bedúsul a dolog, 11 körülre lemegy az AFR. Tudsz egy kb %-ot mondani, amit pl egy power commanderbe be kellene állítani, hogy itt is pl 12 teteje AFR-ek legyenek? Tehát pl minusz 10-20 vagy 30%?
Az első kérdést azért tettem fel, mert gyári állapotban lusta voltam megmérni a benzin levegő arányt. Az új rendszerrel az említett 5ezer körüli durva dúsulás után kb 6000ig "kitisztul" visszamegy 13körülre, néha icipicit afölé, majd fokozatosan lemegy ilyen 12,5-ig, nagyon magas forudlaton 12-13ezer fölött 12,3 a legdúsabb amit mértem. Ha azt mondod, hogy gyári rendszerrel ilyen magas fordulaton simán 12alja vagy 11-es afr-ek is vannak (olvastam már ilyenekről más motorok esetében) akkor az azt mutatná, hogy valamit erősödött a gép, a seggem nem annyira érzi.
Előbb utóbb sztem úgyis elgurulok egy hangolásra hozzátok, ha majd meg lesz a kellő "kedv" hozzá.
Ago
Köszi az infót, bár most ez újabb kérdéseket vetett fel. A kéthengeres beállításnál a lamdaszonda csak a fékpad miatt kell a gépbe, vagy benne is marad? Vagy hogy is van ez? És így a kéttérképes beállítás mennyibe jönne összesen, ha a pc-t már beszereltem?
Köszi!
12. Harley-Davidson OPEN ROAD FEST: Alsóörs, 5 napos gyalogos fesztiváljegy: 16.000.- HELYETT CSAK 11.000.-ért! http://www.openroadfest.hu/ind...
Érd.: czeller_zsanett@freemail.hu, 20-505-9645
Természetesen van. Mig az egyik esetben mind a két henger ugyanazt a módosító térképet kapja, úgy a másik esetben minden henger saját térképet kap.
A mi méréseink alapján egy V2-es "kopper" esetén akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni a hengerek között bizonyos pillanatokban...
A következőről érdeklődnék:
Van egy TL1000R-em teljes Yoshimura RS3 rendszerrel, sportlégszűrővel, és egy PCII -vel, ami még nem USBs.
Van rajta egy térkép, amit az előző tulaj a netről töltött le az alkatrészek alapján.Igazából megy mint az állat, azzal nincs is gond, de étvágya is van hozzá, ezért gondoltam, hogy egy finomhangolás nem ártana.
De hallottam, hogy a régi (azt hiszem COM port van rajta) PCII -t ami nem USBs, eléggé macera beállítani, és nem mindegyik pad tudja.
A kérdésem az volna, hogy te tudsz / vállalsz e ilyen beállítást, és ha igen, akkor megközelítőleg milyen összegért?
A térképekre meg itt egy régebbi kommentem:
http://sportmotor.hu/motoros_f...