Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ago idén nem lessz meg a 9.5 idő?
Ago
Helló!
Hosszabb ideje tervezem a fékpados beállítást, de az idén szeretném összehozni. Érdekelne, hogy mi a külömbbség, vagyis van e lényeges külömbbség az egytérképes és a kéttérképes beállítás között, mondjuk egy honda vtx 1800 nál. A motor ecu-ja nem lambdaszondás.
Köszi!
Az exup témához nem szeretnék hozzá szólni, mivel túl sok itt az olyan ember, aki tudja a tutit...
Én meg úgyse értek hozzá...
Viking1,

Azért, mert a PC nem 100%-ot mutat.. azért az nem azt jelenti, hogy a folytószelep nem nyit ki 100%-osan....
Gondold végig...
10-es fórum...
Ha nagyon nem menne, akkor meglessük.
Most szóltak jön 1 exup motor úgyhogy kérek még párnap türelmet és mondom mi lett
Oké Ago, ez rendben is van.
Lehet, hogy nem 40%-ot kap, hanem 58-at, de akkor is tuti, hogy nem nyitnak teljesen a fojtószelepek.
Annál a PC-nél is ez volt a helyzet, amit az én K4-embe tettél bele anno, csak ott az utolsó kettő LED nem égett.
Tudom nem olyan, de sztem tuti van rá valami trükk.
Szét kéne kapni egy ilyen exup motort, és megnézni belül. Onnan már ki lehet találni, h mit hogyan kell átkötni.
Nálam pl úgy működött a dolog, h 2 csatija(5 vezeték 3 egy csatiban 2ő egy másik csatiban) volt az exup motornak. Az 3 vezetékes csatit lehúztam(amivel a potméter van bekötve az exupmotorban), de ezt úgy is meg lehet oldani, h kihúzom az ECU csatijából. Aztán a 2 vezetékeset is kihúztam(ami az exup motorjának a tápfesz vezetéke).
Ha a másodikat nem kötöttem volna rövidre(mert a motor tekercse is belül rövidre van zárva) akkor nekem is FI hibajelzés lett volna.
Most meg se exup se hibajelzés.
ma lett volna 1 de az 2008 as de az nem jó csak aszem 2007 ig
Putty.
na látod nekem semmi de semmi nincs csak két árva kábel
A régiben nekem benne van minden mert mire eljutottam oda, hogy kéne kipurendszer vettem az újat. Mondjuk szorul meg FI-zik de a motor jól megy. Az újban benne van a motor de leszedtük róla a bovdent meg ugye a kipuf is csere. Nem FI-zik.
már beszéltünk amíg világit a lámpa nem csinálja és igaza van azt nekem kell megoldani és meg is oldom a héten. neked nincs bent a szervó motor (vagy mi a neve ami a kábelt mozgatja)
Vidd el Agóhoz hátha meg tudja oldani.
Gondolom azért hogy a két vezeték ne legyen szabadon ja és ne világítson az a rohadt pici piros lámpácska vagy van más ötleted
Minek kell egy pályagépbe exup motor?
Ne keserítsetek el várjuk meg az exup motort hátha ez a legnagyobb ludas
Viking1,

Azért ez ebben a formában nem biztos, hoyg igaz, mert
1. ha a TPS a szar, akkor azt csak észrevenné, hogy "fele" olyan erős a motorja... gondolom
2. ha a TPS jó és a PC beállítás a szar, akkor a 100%-os gázállást keveri a PC 40%-os beállításával
3. meg még lehet pár dolog...

Mondjuk nem értem, miért csak 40%-ot érez... nem szokták ennyire szarul elállítani...
Mondjuk láttam már sok "érdekes" dolgot...

Ez a "probléma" normális mondjuk egy R1, R6 vagy RSV4 esetén... esetén...
szegaga,

Irj inkább egy levelet az címünkre és arra vissza küldöm. Cska ird le ki vagy, milyen moci volt (tipus, évjárat) és elküldöm...
Az fasza, mert akkor csutkagázon is csak 40%-ot kap.
Akkor meg vagyok nyugodva. Logikus amit írtál. Nagyon szépen köszönöm. Ha lesz időt átküldöd a térképemet. info kukac szegogabor pont hu. A motor nagyon szuper, újra meg kelett szoknom. Nagyon szépen köszönöm.
Mondtam én, hogy valami nincs ott rendben ha nem megy a moci.
kaszástomi,

ha a ZX10R-edről van szó, akkor az eléggé nem jó hír...