Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kawasaki53,

Sajnos amikor az egyik motorversenyző már átbassza a másik motorversenyzőt, mikor el lett mondva, hogy másnap verseny és csak akkor kell, ha tuti jó.
Válasz rá: "persze, most vettem ki a motoromból és teljesen jó"
..ehez képest a váltóban fordítva volt benne egy fogaskerék, amitől nem lehetett sebességet kapcsolni, és még sorolhatnám...
Szóval csak össze lett hányva szar cuccokból eladásra...

Na a méltóságról ilynekor már kicsit gáz beszélni...

...... na már
Ez a nyilatkozat nem méltó hozzád,- erre a szintre ne menj le. Köszönöm.
Akkor csak tudtad hogy miről van szó....
Frézer,

Csak újat tudunk gyáriban.
kawasaki53,

Ha lehet ezt ne ebben a forumban... mert ennek a fórumnak nem interceptor a neve, ha jól látom..

És remélem ezzel nem basszátok át itt a motorosokat, mint mondjuk többek között engem is a blokkotokkal!
Üdv!
Egészen pontosan hol található ez a műhely?
Megérkezett Magyarországra! Olcsón jót! Kérj tájékoztatót
Szab.: üza, gyújtás, több választható térkép, limiter, rajt pr.TC gyors váltó kapcs.
Akkor szerinted mi a fokozatkapcsoló...ha már ilyen mókás?

"black0412,

Sok minden okozhatja.
Lehet behallt a fokozatkijelző, de az is lehet, hogy a fokozatkapcsolód adta meg magát.

A teljesítmény ingadozást nem igazán értem, mivel az ATR-nak na nem nulla megy a bemenetére, akkor a te esetedben 6.-at kell küldeni-e az ECU felé.. szóval az fixnek kéne lennie.

Ha teljesítmény ingadozást érzel, akkor az mástól is lehet, ami bekavar a fokozatnak is. Valami nagyon leterheli a motor elektromos rendszerét, stb...

Üdv
AGO"
zmeg dzsó ameztelenseggű tinilány
attól függ tolókerekes e vagy röpsúlyos..vagy egyenesfogazású hogy vonyítson mint meztelenseggű szűzlány a havas kempingasztalon..vagy netán dogbox kulissza érdekel..
Frézer,

Mi az a fokozatkapcsoló?! Egy komplett váltó?!
Szia Ago!

Hayabusára /2003/ mennyi lenne egy fokozatkapcsoló?
Ago,

érdekel, de azért holnap finomítsunk a dolgon...hívlak
köszi
kawaBBusa,

Berakva ha jól emléxem 24KHUF.
De igen, gyakran kell tisztítani a sportlégszűrőt... kb 2500-3000km-erenként...
köszi Ago,
mennyibe fáj egy kiiktató beszerelve nálad?
utcára van értelme berakni a direktszűrőt, illetve nem kell túl sűrűn tisztogatni?

üdv KB
KawaBBusa,

Lóerő és nyomaték növekedést is okoz, de csak az első 3 fokozatban és 5000rpm alatt. Ott az adataim szerint 10LE-ről beszélünk..
Igen, a gyári fokozatkijelző nem fog működni, az mindig 6.-at fog mutatni...

a 194LE-s tudásom szerint csak egy komplett bodis rendszerrel volt, sportlégszűrő és atre.
szia Ago,

2008-as zzr 1400-be a környezetvédelmi kiiktató okoz nyomaték fejlődést, illetve van értelme? úgy hallottam a canbus rendszer miatt a gyári fokozatmutatóm nem fog működni csak amit beraknánk a kiiktatóval.
ha van értelme érdekel.
láttam nálad 194 Hp-s zx14 -et, nagyon zsebbe nyúlós vagy fehér ember is ki tudja fizetni a változást?

üdv
black0412,

Sok minden okozhatja.
Lehet behallt a fokozatkijelző, de az is lehet, hogy a fokozatkapcsolód adta meg magát.

A teljesítmény ingadozást nem igazán értem, mivel az ATR-nak na nem nulla megy a bemenetére, akkor a te esetedben 6.-at kell küldeni-e az ECU felé.. szóval az fixnek kéne lennie.

Ha teljesítmény ingadozást érzel, akkor az mástól is lehet, ami bekavar a fokozatnak is. Valami nagyon leterheli a motor elektromos rendszerét, stb...

Üdv
AGO
Szia Ago!

A problémám a következő, meghülyült a gipro atre-m. Motor GSX-R 600 K3. Lent voltunk a Balatonon, hazafelé a kijelző 5.-ben 6.-at mutatott, majd 6.-ban nullát, majd össze-vissza.
Lehet, hogy hülyeség amit most írok, de amikor ugrált a kijelzőm a fokozatok között, a motor teljesítményén is észrevettem különböző teljesítmény ugrálásokat. Mi lehet a probléma, és hogy oldjam meg?
Köszönettel:
black0412
Illetve egy beállításra mennyivel előtte kell bejelentkezni?
Szia Ago!

PC V-t hogyan lehet tesztelni, hogy működik e?
Hali Ago.
Küldtem E-mailt
Hello!

Eladó 1 Power Commander Aprilia Mille 1999-03 (tuono is) motorokhoz. Érdeklődni :70/415-0017
Iár: 48eFt
És ha ez sem segít? Gondolom ha resetelem, akkor az addig "betanított" fokozatok is törlődnek és nullázódik a műszer.