Sajnos amikor az egyik motorversenyző már átbassza a másik motorversenyzőt, mikor el lett mondva, hogy másnap verseny és csak akkor kell, ha tuti jó.
Válasz rá: "persze, most vettem ki a motoromból és teljesen jó"
..ehez képest a váltóban fordítva volt benne egy fogaskerék, amitől nem lehetett sebességet kapcsolni, és még sorolhatnám...
Szóval csak össze lett hányva szar cuccokból eladásra...
Na a méltóságról ilynekor már kicsit gáz beszélni...
Akkor szerinted mi a fokozatkapcsoló...ha már ilyen mókás?
"black0412,
Sok minden okozhatja.
Lehet behallt a fokozatkijelző, de az is lehet, hogy a fokozatkapcsolód adta meg magát.
A teljesítmény ingadozást nem igazán értem, mivel az ATR-nak na nem nulla megy a bemenetére, akkor a te esetedben 6.-at kell küldeni-e az ECU felé.. szóval az fixnek kéne lennie.
Ha teljesítmény ingadozást érzel, akkor az mástól is lehet, ami bekavar a fokozatnak is. Valami nagyon leterheli a motor elektromos rendszerét, stb...
attól függ tolókerekes e vagy röpsúlyos..vagy egyenesfogazású hogy vonyítson mint meztelenseggű szűzlány a havas kempingasztalon..vagy netán dogbox kulissza érdekel..
Lóerő és nyomaték növekedést is okoz, de csak az első 3 fokozatban és 5000rpm alatt. Ott az adataim szerint 10LE-ről beszélünk..
Igen, a gyári fokozatkijelző nem fog működni, az mindig 6.-at fog mutatni...
a 194LE-s tudásom szerint csak egy komplett bodis rendszerrel volt, sportlégszűrő és atre.
2008-as zzr 1400-be a környezetvédelmi kiiktató okoz nyomaték fejlődést, illetve van értelme? úgy hallottam a canbus rendszer miatt a gyári fokozatmutatóm nem fog működni csak amit beraknánk a kiiktatóval.
ha van értelme érdekel.
láttam nálad 194 Hp-s zx14 -et, nagyon zsebbe nyúlós vagy fehér ember is ki tudja fizetni a változást?
Sok minden okozhatja.
Lehet behallt a fokozatkijelző, de az is lehet, hogy a fokozatkapcsolód adta meg magát.
A teljesítmény ingadozást nem igazán értem, mivel az ATR-nak na nem nulla megy a bemenetére, akkor a te esetedben 6.-at kell küldeni-e az ECU felé.. szóval az fixnek kéne lennie.
Ha teljesítmény ingadozást érzel, akkor az mástól is lehet, ami bekavar a fokozatnak is. Valami nagyon leterheli a motor elektromos rendszerét, stb...
A problémám a következő, meghülyült a gipro atre-m. Motor GSX-R 600 K3. Lent voltunk a Balatonon, hazafelé a kijelző 5.-ben 6.-at mutatott, majd 6.-ban nullát, majd össze-vissza.
Lehet, hogy hülyeség amit most írok, de amikor ugrált a kijelzőm a fokozatok között, a motor teljesítményén is észrevettem különböző teljesítmény ugrálásokat. Mi lehet a probléma, és hogy oldjam meg?
Köszönettel:
black0412
Sajnos amikor az egyik motorversenyző már átbassza a másik motorversenyzőt, mikor el lett mondva, hogy másnap verseny és csak akkor kell, ha tuti jó.
Válasz rá: "persze, most vettem ki a motoromból és teljesen jó"
..ehez képest a váltóban fordítva volt benne egy fogaskerék, amitől nem lehetett sebességet kapcsolni, és még sorolhatnám...
Szóval csak össze lett hányva szar cuccokból eladásra...
Na a méltóságról ilynekor már kicsit gáz beszélni...
...... na már