k8 már volt, valóban király a motor, de öreg-családos ember vagyok már a 300-hoz és a száz km-ek után baromira elfáradtam. olyan motor kell ami ha menni kell nem kérdez(és kényelmes egy 100kg embernek) ilyen csak 2 típus van. zzr 1400 vs hayabusa. az egyik már volt . kiváncsi vagyok a másikra, de még nem ültem rajta. ezért kérdezek zzr 1400-es kollégákat mi a tapasztalat
Ne vacillálj vegyél busát ég és föld nem bánod meg aki átült mindenki így van vele hayabusa fórum kérdezd haya15 el mondja a lényeget mind a két gépről, ja és nem a kawa javára
Ez a hibajelenség tudott, de nem ebben a fordulatszám tartományban. Mivel eléggé magas rpm-et irt, ezért gondolom, hogy nem az általunk ismert gond lehet...
amúgy a 600az fórumban volt tavaly tavasszal szintén egy srác akinek ezt csinálta a motorja, de nem tudom, hogy mi lett a megoldás rá mert azóta se írta meg! Amúgy meg elég zavaró kanyarban lapon fordulva:)
Nekem a k7 600 2-3-4-5-6 fokozatban csinálta ezt 1-ben soha! Közben módosítottam az áttételt rajta nem tudom milyen összefüggésben volt vele, de utána kb 2 hétig nem csinálta ezt a jelenséget, majd megint! Nekem a full-gas-nál azt mondták, hogy lehet a baj, hogy elfogy az üzemanyag neki a felső tartományban de ez is csak tipp volt, elvittem volna nézzék meg padon de addigra eladtam! Szerintem ha van rá mód akkor nézessétek meg padon pl: Ago-nál és sztem tuti meglesz mi okozza a hibát!
Ige gixxer!
Közben meg találtuk.Az exup szelep volt ki kötve.Vissza kötötük és most nem csinálja.Remélem.Holnap rakjuk össze.
Ez nem az én mocim.Barátomé K7 600.
Tönkre nem fogja tenni a motort... Ha csak utcán akarsz vele menni, akkor töltsd bele, ha meg parázol, akkor keverd frissel...
Versenyre azért nem tenném bele...:)))
Gondolom gsxr-ről lehet szó.
Ha kivillan az IMO lámpa - és nem az FI - akkor lehet az imo antennával van gond. De jó lenne ránéznézni, nincs-e az ECU-ban tárolt hiba kód...
Amúgy ilyen jelenséggel akkor találkoztam főként, mikor volt a mociban riasztó.. van benne?!
Hosszabb távon elvileg elindul benne valamien kémiai folyamat, emiatt irják a kezelési könyvbe, hogy tegyél a tankba üzemanyag stabilizátort télire.
(Nagyapámnak a garázsban 97-ben benzinkannába tankolt és azóta ott tárolt benyáját öntöttük be tavaj a ladába, és működött vele, nem volt semmi hibajelnség. Persze a saját autómba/motoromba nem tettem volna bele de ő erősködött)
Én is így csináltam! A kibaszott kutas (persze tudtam h neki érdeke), kezdte el magyarázni valami haverjának a storyt, én meg meghallottam... na de remélem AGO is azt mondja, hogy hülyeség.
Ez zsírhülyeség!
A tank korróziójának megakadályozása miatt ajánlott a motorokat teli tankkal eltenni télire.
Szerinted tavasszal mindenki leengedi azt a tank benzint és újat tankol?
AGO lehet hülye kérdést teszek fel, de egy 4 hónapig állt benzineskannába lévő benzint beletöltenél egy motorba? Sokan mondják, hogy az állástól "megromlik/szétválik" a benzin és tönkrevágja a motort.
Gondolom HRC PowerUp Kit-re gondolsz...
Igazán nem ez határozná meg a motor élettartamát. Több ismerősömnek is benne van, csak utcán hazsnálják. Ilyen esetben nem igazán befolyásolja az élettartamát jelentősen.
Ha viszont csak versenykörülmények között használod, akkor évente/két évente csapágyazni kell!
Utcai körülményények között elég az egytérképes beállítás is, főleg ha a hengerfejhez nincs hozzányúlva.
Beállítani kb bármikor. 10fok felett már teljesen jó....
Hello!
Nekem ugyanezt csinálta a k7600-am nem jöttem rá, hogy miért csinálta, mert közben eladtam a motort! De már hallottam ezt a hibajelenséget mástól is!
fix elképzelhető, hogy van, de akkor nem fog működni a gyári fokozatkijelződ.
Olyan, amilyet én raknék bele (X-Tre Power Box), az most nem van...