Illetve még annyit, hogy a PC III és a PC V között van annyi különbség, hogy az V megéri a többlet költséget?(nem tervezek se gyors váltót meg ilyesmit csak egy jó térképbeállítást szeretnék rá)
Erre nem igazán tudok válaszolni, illetve....
Azok a térképek, amik fent vannak az oldalon, azok egy adott motor "custom" térképei. Az, hogy a te motorod mennyire hasonlít arra a motorra, annak az esélye igazán elég kicsi.
Ha például a te motorod dűs keverékkel megy most, amit meg letöltesz az szegény keverékkel ment, akkor duplán rontasz rajta. Ha fordítva, akkor valamit javít. De hogy jó legyen, annak az esélye kb nulla...
CBR929nél hová kell csatlakoztatni a Pcommandert? Mert nekem a generátor vezetékek is át vannak vágva nem tudom ha vennék PC-t akkor passzolna e csatlakozásokhoz.Lehet azt is módositották.
Valami fénykép nincs erről hogy milyen a csatija?
Lacházán mondtad hogy van egy PC-d talán elfekvőben megnéznéd hogy milyen érdekelne.
Köszi.
Az lenne a kérdésem, hogy ha 07-es CBR 1000RR-hez veszek egy Powercommander-t és csak a Dyno oldalról letölthető térképet raknám fel már az is hoz némi változást a motoron?Persze tisztába vagyok vele, hogy akkor lenne tökéletes, ha padon lenne beállítva de sajnos csak így apránként tudnám össze rakni a dolgot anyagi okokból.
Nem, 6-os sebessegi fokozatot jelez ki.
A tank is le lett véve. Lehetseges, hogy visszarakasnal ra lett téve valami fontos vezetekre? Vagy ez hulyeseg?
Adott egy gipro atre, 650-es Banditon - anno par eve te szerelted be. Most voltam szinkronon es azota mikor belemegyek egy kisebb katyuba, eltunik a fokozat, majd egy 6-os megjelenik es utana vissza az aktualis fokozat.
Valami illesztesi hibara gyanakszom ezaltal a kerdesem az volna, hogy melyik csatikat nezzem meg pontosan, hogy hol lehet a hiba.
Esetleg van-e otleted?
Kedves AGO!
Köszönöm a kielégítő választ! Ebből azt hiszem mindent megtudtam amit tudnom kellett!Hát sajna 140.000ft az most nem az én pénztárcámnak való de mostmár tudom mire számítsak!Mégegyszer köszönöm!
Széles utat,gumifákat mindenkinek!
Előre sosem lehet megmondani, mennyi LE fog jönni illetve mennyi lesz.
Aki mást mond, az hazudik...
A fogyasztásváltozásra sem lehet előre mit mondani, hiszen semmit sem tudunk a motorodról. Nem tudjuk, melyik tartományban és mennyire kap sokkal több üzemanyagot, mint amire szüksége van vagy pont fordítva, hol és mennyire kap keveset...
Általában a PC-vel ellátott motorok erősebbek, nyomatékosabbak, dinamikusabbak, lineárisabbak és általában kevesebbet is fogyasztanak.
Én, ha az én motorom lenne, biztos két térképes beállítást csinálnék, azaz minden hengert, mint egy egyhengeres motort állítanék be.
Nálunk ennek a költsége Power Commanderrel, beszereléssel, beállítással és a végén egy teljesítmény méréssel: 140.000HUF
Mondjuk a környezetvédelmi tiltást is kikéne pattintani belőle, ami fokozatkijelzővel együtt 19.800HUF.
Akkor tanítsd be a motorodhoz.
A doksit magyar nyelven itt találod meg hozzá:
http://www.agomotors.hu/websho...