Ezeket is tesztelték angliában, van minősítésük is. Igy kézbefogva elég jónak tünik. Eddig soakt eladtunk belőle, de még senki nem mondta, hogy elvágták volna vagy ilyesmi... bár ne is legyen!
Köszi Ago,akkor ha jobb idő lesz beugrok hozzád és megbeszéljük személyesen a lehetőségeket.A lóerő ranglistára nem teszel fel?Mondjuk harmadiknak lenni háromból az nem nagy dicsőség (viszek egy csokit,ha hozzáírsz még egy tíz Le-t )
Ago, ha PC V-t veszek a 2008 R6-ba, akkor a gyorsváltó használatához, kell még valamit venni? Ha igen, be tudnád linkelni a webshopodból?
Régebben írtad, hogy PC V tud olyat, hogy egy kapcsolóval tudom állítani, hogy "nem számít a benzin" vagy spórolósan akarom, hogy menjen a motor. Sajnos nem jegyeztem fel, de be tudnád linkelni a webshopodból (ha ott van egyáltalán), hogy mi kell hozzá? Ehhez 2 térképes beállítás kell a PC-nél?
Mi a véleményed, hogy PC helyett, egy Bazzaz kipörgésgátlót vegyek, ami 3 az 1ben, PC+TC+gyorsváltó? Későbbiek során pályán nem jönne jól a kipörgésgátló? Vagy nincs rá szükség egy R6-nál (nem pörög ki)?
Értem, tehát akkor nincs annyi különbség hogy megérje a drágábbikat. Azért a Vector láncokat komolyan tesztelték, ha legalább annyit kibirnak, nekem már megfelelnek. Szavaidból kivéve, nincs annyi különbség, hogy a drágábbikat kellene venni... akkor felírom a többi mellé. Köszi!
Fogalmam sincs, hogy most az elég e vagy sem. Én arra venném, hogyha esetleg valamihez ki kellene kötnöm, ahol megállok. Nem volt még sose ilyenem. A 6K Huf-ot a különbségre gondoltam a 2 általam linkelt 1,8 m hosszú lánc között volt. Nem tudom hogy melyik a biztonságosabb és mennyivel?!
Az egyik hexagon, a másik négyszögletes, de árban az 1,8m-nél 6e Ft-van. Én a biztonságosabbat választanám elsősorban, nem az ár érdekel (persze ha megéri a drágább).
Van rá lehetőség. Idén is csináltunk már és még fogunk is.
A fékpadi bejáratást "hard breaking"-nek hívják. Ekkor a motor blokkját egy bejáratásnak vetjük alá, ami kb 40-50km-ert jelent.
ha van időnk, vagy az ügyfélnek van kedve, akkor 100km-t is beletehet.
Én azt szoktam javasolni padi bejáratás esetén, hogy menjen bele az az 50km, utána utcán max még egy 100-150, ojcsere és aztán enyi volt.
Sokan megkérdezik, hogy akkor mindek mondják azt az 1000km-et.
kát dolgo miatt.
1. új motor vásárlásánál, ha valamelyik alkatrész anyaghibás, akkor ne nagy temponál történjen
2. új motor vásárlásánál adnak esélyt, hoyg megszokd a motort és ne az első nap hallj meg.
3. az új autót miért nem kell bejáratni szerinted?! Az más technológiával készül és azért?! hááát nem...
Köszönöm, de azt hiszem ez igy korrekt nem csak a motorosokkal szemben, hanem az üzleti élettel... illetve mi így "müködünk" és nem rövidtávra tervezünk, nem rövidtávon akarunk mindent behozni és nem célunk "átverni/félrevezetni" csak azért valakit, hoyg bevételre tegyünk szert.
Hálistennek az ügyfeleink száma folyamatosan bővül - kis százaléka "kompik" csak le.
Megértelek valahol titeket is, hiszen bemész egy boltba és mondanak A-t, a másikban mondanak B-t, aztán így tovább és azt hiszed el, aki a leghihetőbben mondta...
Nekünk az a "koncepciónk", hogy megprobálunk bizonyos termékekből nagy választékot tartani, hogy te tudd eldönteni melyiket akarod megvenni. Mi elmondjuk minderől a pozitiv/negatív dolgokat, egy helyen látod őket és ha egy kicsit is "értelmes" vagy kitudod választani melyiket is akarod.
Példa:
1. kb 10 különböző fajta fokozatkijelzőt tartunk. Ha bejössz, akkor ezek működés közben láthatod a demo vitrinünkben, elmondom melyik hogy működik, a te motordba melyikeket lehet beszerelni és javaslok is, ha akarod. Miért jó ez neked?! Nem foglak átverni, mert ha venni akarsz, akkor találsz nálunk olyan fokozatkijelző, akit meg akarsz venni. Miért jó nekem?! A pénzt nálam hagyod anélkül, hogy hazudnom/átvernem kellett volna téged. És ez így jó mind a kettőnknek. Amúgy leggyakrabban a legolcsóbb fokozatkijelző szoktam eladni (Healtech), mert az a legjobb, az működik a legjobb, azt a legegyszerübb beszerelni és az is a legszebb. Nálunk nem az a legfontosabb, hoyg minél többet hagyj nálunk...
2. Vagy ha nézed az injektor modulokat. Náluk kb 6-8féle közül tudsz választani. Mindet elmondom, megmutatom, megfogdoshatod, közben megiszunk egy teát vagy nyáron egy hideg üdítőt és válaszolok minden kérdésedre. Szeritnem csak így tudsz jól dönteni.
Nekünk fontosabb az, hoyg jó hírünk legyen, mint hogy egy ketyerével többet adjunk el. Ennyi.
Szia Ágó!
A télen cserélve lett egy pár alkatrész a motorblokkomban (főtengely, 1 hajtókar, 1 dugattyú, az összes hajtókarcsapágy + még egy pár dolog) . A lényeg az hogy be kell járatnom március 26-ig. Utcára terveztem a bejáratást, de gondoltam megkérdezem hogy működik ez nálad, és hogy milyen árban van? Ugyanis nem sok kedvem van se hidegben sem az utcán motorozni. Hogyan működik ez a fékpados bejáratás? Hány km tesz bele egy ilyen téma? Úgy gondolom hogy utcán érdemes lenne beletenni kb 1000 km-ert.
Vaze Ago, ezért tisztellek messzemenőkig, mert látszik a hozzáértésed és türelmed a motorosokhoz! Alig várom már hogy kezelésbe vedd a kicsikémet tavasszal...
Szerinted egy gyári motor középtartományban elsokal vagy elkevesel?!
És ha elsokal, akkor gyári állapotban nem mossa le?! És ha lemossa akkor is, akkor a gyári kipufogós motorok hamar tönkremennek?! Vagy akkor hogy is van ez?!
Sokan azt is hiszik, meg mégtöbben azt is "terjesztik", hogy a lambdaszonda majd utána állít és akkor az majd jó lesz...
Na most az ilyenek eleve nem is értenek hozzá, sosem láttak motort mért adatais és még arra se veszik a fáradtságot, hogy utána nézzenek!
1. A motorba lévő lambdaszonda kis sávszélességű, ami eleve nem is képes nagy fordulatnál dolgozni
2. A motork egy részénél ugynevezett closed-loop-ban (zárt hurokban) dolgoznak, ami csak kis gázállás - általában max 20% - és kis fordulatszám - (általában 1/3 fordulatszám tartományba) "állítják" a motort, de ezt is csak többszöri mintavételezés után..
3. Motork egy részében még ez sincs benne, csak azért van benne a lambdaszonda, hogy megfeleljen bizonyos normáknak.
4. Ha müködne benne a lambdaszonda, akkor minden motor "egyforma" lenne, de hát baromira nem egyformák...
Pados beállítás igaz, hogy csakegy pillanatnyi állapot, de hát minden az. Mikor mész a motoroddal akkor is pillanatnyi állapotok vannak, mert hát nem mindegy mondjuk egy sportmotornál, hogy szemből vagy háttal fúl a szél, milyen üzemagyat tankolsz éppen, mennyire köszölódott el a légszűrőd, mennyi a levegő oxigén és páratartalma, stb... Bár ezek normál esetben elhanyagolhatóak.
Mi jó pár padon beállított motort felszereltünk adatrögzítővel és néztük, hogy mennyire jó a beállítás?! Igen meglepő adatok jöttek ki, amire mi sem számítottunk. Nagyságrendileg jobb lett a beállítás, mint gondoltuk. A pad és az élet közötti különbség olyan kicsi volt, hogy meglepődtünk. Ez alól az 1 fokozat volt kivétel csak, de ott olyan gyorsan történik minden és a legkevesebbet megyünk ott...
Aki nagyon "perverz" - többek között én is :) - padi beállításhoz tudunk felszerelni egy autómata finom hangolót is, ami minden sebességi fokozatban és minden tartományban finomhangolja a motort fogyelembe véve mindent, ami számít. A saját motoromon felső sebességi fokozatokban csak 1-2%-ot kompenzál.
Szóval egy jó padi beállítás - és ahangsúly a JÓ-n van -, bőven elégséges egy utcai, sőt akár egy nem utcai motorosnak is.
Van nálunk természetesen arra is lehetőség, hogy egy beállított motorral bérbe adjunk egy finomhangolót, amivel fokozatonkénti finomhangolást tudsz csinálni, majd utána ezt "érvényesítsük" végleg a motordra, így kapsz egy teljesen egyedi beállítást.
Persze ez is csak "pillanatnyi" a te szavaiddal éljek.
Hiszen újra felmerül, hogy mi van akkor, ha hegyekben mész, ahol nagyobb az oxigén tartalom, szarabb benzont tankolsz, stb....
Csak hogy irjak egy "titkot" is. A saját motoromon minden hengerhez, sebességi fokozatonként, alsó és felső injektoronként külön térkép van egy két segéd térképpel, igy összesen ha jól emléxem 56 darab térkép vezérli a motort, hoyg mindig a legjobb legyen és ezeket menet közben mindig állítja is a lehető legjobb teljesítmény elérése érdekében.
Szóval lehetőség van bőven... kérdés ki mit akar elérni....
Azt hiszem szinte mindent megtudunk oldani, amit csak lehet.
Fel kell mérni mindenkinek, hogy mi a fontos neki.
Az ár/érték arány vagy a kihozható max LE!
Ez első 10LEér jóval kevesebbet kell fizetn , mint az utolsó 1-2ért..
Remélem segítettem és kicsit világosabb lett a dolog...
Talán én vagyok az az emb r, aki idén a legtöbbet motorozta eddig...
Tegnap este is motoroztam.. kint esett a hó, padon meg 20 fok volt... nyomtam is rajta egy jó órát...:)))
Kis gázállásnál (akár 0% is) kéne neki adni üzemanyagot és akkor lehet ropogna, meg az elégetlen üzemanyag "robbanna" a kipuffba..:)agy még azt kéne csinálni, hogy kis gázállásnál (2-5%) nagy fordulathoz adni plusz üzemanyagot és amikor motorféken vagy egy nagyon picit ráhuzova tartod a gázt.... akkor szokta csinálni..
Szia Ago
Motoromra szeretnék nyitott kipufogó rendszert. De olvastam valahol hogy az üzemagyagban dús keverék lemossa az olajat a henger falárol és ez nagyobb mértékű kopást eredményez. Van ebben valami igazság? Igaz hogy ilyenkor állítanak a befecskendezésen de az csak pillanatnyi mérés fékpadon, nem olyan mint egy szonda.
Előre is köszönöm
MInt irtam, az ATRE a gyújtással "játszik", míg a Power Commander az injektorokkal... szóval nem ütik egymást....
Sajnos a többi kérdésedre láttatlanban felelőtlenség volna mit is mondani. Nem tudom milyen térkép van a Power Commander-edben, ki állította, be van-e egyáltalán kapcsolva az ATRE funkció a GIpro-ban, stb...
Azt tudom mondani - amit mértem is -, hoyg az ATRE 1-2-3,ban alsó/közép tartományban akoár16-18LE-t is hoz, a power commander meg jól beállítva lináris, dinamikus, stb....
Kicsit beállítás függő, de főként inkább motor, hogy motorféknél hogyan működik az ECU.
Van olyan ECU, amelyik teljesen lekapcsolja az injektorokat és egyszer csak visszakapcsol é s "lő" 1et.. van amelyik kicsit adagolja közben, ezek ropognak...
És ha jól be van állítva a PC azt nem buzerélja szét a GiPRO with ATRE?Sokan mondták a K5 ezerről hogy alulról is hogy húz de ezt én 6000-7000-ig nem mondanám.Ez normális?
Ezeket is tesztelték angliában, van minősítésük is. Igy kézbefogva elég jónak tünik. Eddig soakt eladtunk belőle, de még senki nem mondta, hogy elvágták volna vagy ilyesmi... bár ne is legyen!
Régebben írtad, hogy PC V tud olyat, hogy egy kapcsolóval tudom állítani, hogy "nem számít a benzin" vagy spórolósan akarom, hogy menjen a motor. Sajnos nem jegyeztem fel, de be tudnád linkelni a webshopodból (ha ott van egyáltalán), hogy mi kell hozzá? Ehhez 2 térképes beállítás kell a PC-nél?
Mi a véleményed, hogy PC helyett, egy Bazzaz kipörgésgátlót vegyek, ami 3 az 1ben, PC+TC+gyorsváltó? Későbbiek során pályán nem jönne jól a kipörgésgátló? Vagy nincs rá szükség egy R6-nál (nem pörög ki)?
Bocs ha lefárasztalak a sok kérdésemmel.
Ha elakarják vinni, akor egyik sem.
Ezek arra jók, hogy egszerűen ne tudják csak bedobni egy furgonba, vagy eltolni.
Azért nézd meg, hoyg kell-e az 1.8m?! nem rövid.... és van súlya is..
Amúgy hol találtad az 1.8 méteres 6KHUF-ért?! nem találom...
Nem tudom miylen hisszú kell neked?!
Most épp a biztonsági láncok között válogatok az oldaladon. Mi a különbség a két lánc között?
http://www.agomotors.hu/websho...
http://www.agomotors.hu
/websho...
Az egyik hexagon, a másik négyszögletes, de árban az 1,8m-nél 6e Ft-van. Én a biztonságosabbat választanám elsősorban, nem az ár érdekel (persze ha megéri a drágább).
Van rá lehetőség. Idén is csináltunk már és még fogunk is.
A fékpadi bejáratást "hard breaking"-nek hívják. Ekkor a motor blokkját egy bejáratásnak vetjük alá, ami kb 40-50km-ert jelent.
ha van időnk, vagy az ügyfélnek van kedve, akkor 100km-t is beletehet.
Én azt szoktam javasolni padi bejáratás esetén, hogy menjen bele az az 50km, utána utcán max még egy 100-150, ojcsere és aztán enyi volt.
Sokan megkérdezik, hogy akkor mindek mondják azt az 1000km-et.
kát dolgo miatt.
1. új motor vásárlásánál, ha valamelyik alkatrész anyaghibás, akkor ne nagy temponál történjen
2. új motor vásárlásánál adnak esélyt, hoyg megszokd a motort és ne az első nap hallj meg.
3. az új autót miért nem kell bejáratni szerinted?! Az más technológiával készül és azért?! hááát nem...
Köszönöm, de azt hiszem ez igy korrekt nem csak a motorosokkal szemben, hanem az üzleti élettel... illetve mi így "müködünk" és nem rövidtávra tervezünk, nem rövidtávon akarunk mindent behozni és nem célunk "átverni/félrevezetni" csak azért valakit, hoyg bevételre tegyünk szert.
Hálistennek az ügyfeleink száma folyamatosan bővül - kis százaléka "kompik" csak le.
Megértelek valahol titeket is, hiszen bemész egy boltba és mondanak A-t, a másikban mondanak B-t, aztán így tovább és azt hiszed el, aki a leghihetőbben mondta...
Nekünk az a "koncepciónk", hogy megprobálunk bizonyos termékekből nagy választékot tartani, hogy te tudd eldönteni melyiket akarod megvenni. Mi elmondjuk minderől a pozitiv/negatív dolgokat, egy helyen látod őket és ha egy kicsit is "értelmes" vagy kitudod választani melyiket is akarod.
Példa:
1. kb 10 különböző fajta fokozatkijelzőt tartunk. Ha bejössz, akkor ezek működés közben láthatod a demo vitrinünkben, elmondom melyik hogy működik, a te motordba melyikeket lehet beszerelni és javaslok is, ha akarod. Miért jó ez neked?! Nem foglak átverni, mert ha venni akarsz, akkor találsz nálunk olyan fokozatkijelző, akit meg akarsz venni. Miért jó nekem?! A pénzt nálam hagyod anélkül, hogy hazudnom/átvernem kellett volna téged. És ez így jó mind a kettőnknek. Amúgy leggyakrabban a legolcsóbb fokozatkijelző szoktam eladni (Healtech), mert az a legjobb, az működik a legjobb, azt a legegyszerübb beszerelni és az is a legszebb. Nálunk nem az a legfontosabb, hoyg minél többet hagyj nálunk...
2. Vagy ha nézed az injektor modulokat. Náluk kb 6-8féle közül tudsz választani. Mindet elmondom, megmutatom, megfogdoshatod, közben megiszunk egy teát vagy nyáron egy hideg üdítőt és válaszolok minden kérdésedre. Szeritnem csak így tudsz jól dönteni.
Nekünk fontosabb az, hoyg jó hírünk legyen, mint hogy egy ketyerével többet adjunk el. Ennyi.
A télen cserélve lett egy pár alkatrész a motorblokkomban (főtengely, 1 hajtókar, 1 dugattyú, az összes hajtókarcsapágy + még egy pár dolog) . A lényeg az hogy be kell járatnom március 26-ig. Utcára terveztem a bejáratást, de gondoltam megkérdezem hogy működik ez nálad, és hogy milyen árban van? Ugyanis nem sok kedvem van se hidegben sem az utcán motorozni. Hogyan működik ez a fékpados bejáratás? Hány km tesz bele egy ilyen téma? Úgy gondolom hogy utcán érdemes lenne beletenni kb 1000 km-ert.
Hát ezek is csak fél igazságot, amit irtál....
Szerinted egy gyári motor középtartományban elsokal vagy elkevesel?!
És ha elsokal, akkor gyári állapotban nem mossa le?! És ha lemossa akkor is, akkor a gyári kipufogós motorok hamar tönkremennek?! Vagy akkor hogy is van ez?!
Sokan azt is hiszik, meg mégtöbben azt is "terjesztik", hogy a lambdaszonda majd utána állít és akkor az majd jó lesz...
Na most az ilyenek eleve nem is értenek hozzá, sosem láttak motort mért adatais és még arra se veszik a fáradtságot, hogy utána nézzenek!
1. A motorba lévő lambdaszonda kis sávszélességű, ami eleve nem is képes nagy fordulatnál dolgozni
2. A motork egy részénél ugynevezett closed-loop-ban (zárt hurokban) dolgoznak, ami csak kis gázállás - általában max 20% - és kis fordulatszám - (általában 1/3 fordulatszám tartományba) "állítják" a motort, de ezt is csak többszöri mintavételezés után..
3. Motork egy részében még ez sincs benne, csak azért van benne a lambdaszonda, hogy megfeleljen bizonyos normáknak.
4. Ha müködne benne a lambdaszonda, akkor minden motor "egyforma" lenne, de hát baromira nem egyformák...
Pados beállítás igaz, hogy csakegy pillanatnyi állapot, de hát minden az. Mikor mész a motoroddal akkor is pillanatnyi állapotok vannak, mert hát nem mindegy mondjuk egy sportmotornál, hogy szemből vagy háttal fúl a szél, milyen üzemagyat tankolsz éppen, mennyire köszölódott el a légszűrőd, mennyi a levegő oxigén és páratartalma, stb... Bár ezek normál esetben elhanyagolhatóak.
Mi jó pár padon beállított motort felszereltünk adatrögzítővel és néztük, hogy mennyire jó a beállítás?! Igen meglepő adatok jöttek ki, amire mi sem számítottunk. Nagyságrendileg jobb lett a beállítás, mint gondoltuk. A pad és az élet közötti különbség olyan kicsi volt, hogy meglepődtünk. Ez alól az 1 fokozat volt kivétel csak, de ott olyan gyorsan történik minden és a legkevesebbet megyünk ott...
Aki nagyon "perverz" - többek között én is :) - padi beállításhoz tudunk felszerelni egy autómata finom hangolót is, ami minden sebességi fokozatban és minden tartományban finomhangolja a motort fogyelembe véve mindent, ami számít. A saját motoromon felső sebességi fokozatokban csak 1-2%-ot kompenzál.
Szóval egy jó padi beállítás - és ahangsúly a JÓ-n van -, bőven elégséges egy utcai, sőt akár egy nem utcai motorosnak is.
Van nálunk természetesen arra is lehetőség, hogy egy beállított motorral bérbe adjunk egy finomhangolót, amivel fokozatonkénti finomhangolást tudsz csinálni, majd utána ezt "érvényesítsük" végleg a motordra, így kapsz egy teljesen egyedi beállítást.
Persze ez is csak "pillanatnyi" a te szavaiddal éljek.
Hiszen újra felmerül, hogy mi van akkor, ha hegyekben mész, ahol nagyobb az oxigén tartalom, szarabb benzont tankolsz, stb....
Csak hogy irjak egy "titkot" is. A saját motoromon minden hengerhez, sebességi fokozatonként, alsó és felső injektoronként külön térkép van egy két segéd térképpel, igy összesen ha jól emléxem 56 darab térkép vezérli a motort, hoyg mindig a legjobb legyen és ezeket menet közben mindig állítja is a lehető legjobb teljesítmény elérése érdekében.
Szóval lehetőség van bőven... kérdés ki mit akar elérni....
Azt hiszem szinte mindent megtudunk oldani, amit csak lehet.
Fel kell mérni mindenkinek, hogy mi a fontos neki.
Az ár/érték arány vagy a kihozható max LE!
Ez első 10LEér jóval kevesebbet kell fizetn , mint az utolsó 1-2ért..
Remélem segítettem és kicsit világosabb lett a dolog...
ilyen mindig van raktáron...
Talán én vagyok az az emb r, aki idén a legtöbbet motorozta eddig...
Tegnap este is motoroztam.. kint esett a hó, padon meg 20 fok volt... nyomtam is rajta egy jó órát...:)))
Kis gázállásnál (akár 0% is) kéne neki adni üzemanyagot és akkor lehet ropogna, meg az elégetlen üzemanyag "robbanna" a kipuffba..:)agy még azt kéne csinálni, hogy kis gázállásnál (2-5%) nagy fordulathoz adni plusz üzemanyagot és amikor motorféken vagy egy nagyon picit ráhuzova tartod a gázt.... akkor szokta csinálni..
Motoromra szeretnék nyitott kipufogó rendszert. De olvastam valahol hogy az üzemagyagban dús keverék lemossa az olajat a henger falárol és ez nagyobb mértékű kopást eredményez. Van ebben valami igazság? Igaz hogy ilyenkor állítanak a befecskendezésen de az csak pillanatnyi mérés fékpadon, nem olyan mint egy szonda.
Előre is köszönöm
MInt irtam, az ATRE a gyújtással "játszik", míg a Power Commander az injektorokkal... szóval nem ütik egymást....
Sajnos a többi kérdésedre láttatlanban felelőtlenség volna mit is mondani. Nem tudom milyen térkép van a Power Commander-edben, ki állította, be van-e egyáltalán kapcsolva az ATRE funkció a GIpro-ban, stb...
Azt tudom mondani - amit mértem is -, hoyg az ATRE 1-2-3,ban alsó/közép tartományban akoár16-18LE-t is hoz, a power commander meg jól beállítva lináris, dinamikus, stb....
Kicsit beállítás függő, de főként inkább motor, hogy motorféknél hogyan működik az ECU.
Van olyan ECU, amelyik teljesen lekapcsolja az injektorokat és egyszer csak visszakapcsol é s "lő" 1et.. van amelyik kicsit adagolja közben, ezek ropognak...