Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

T. Ago!

Köszönöm a választ. Tisztelettel: black0412
Köszönöm a gyors választ.Jövő héten meg is nézem.
badzoli,

L (el).

CBR1000RR-é van bent, azt meg kell néznem, hogy jó-e bele...

Új beállítással 119.900HUF.
Ago!

Elvitte a srác a használt PC3-at a 07-es cbr600rr-hez?
Ha igen, mi az új "kedvezményes" ára, beállítással együtt?
VIK-001,

Hát nem jó megoldás, mivel olyankor a motor meg az ECU újra indul, ami mindenféle egyébb tevékenységgel jár (service program futtatása, érzékelők ellenőrzése, stb..).
Szóval ezt tuti nem csinálnám.

Nekem van 5letem, illetve már csináltam ilyen/hasonló megoldást, de ezt azért nem tenném közzé... főleg nem itt.

Én tudok nyomógobbal is váltani... eleve úgy szoktam tesztelni a power commander-t is, ha nincs felszerelne a váltókapcsoló még.
black0412,

Szerintem ezt inkább a kipufogó topikban kérdezd meg.

Amúgy szerinted kinek van mind a két dobbal tapasztalata?! És úgye természetesen ugyanazon a motoron, mert csak úgy lenne értelme.
Szerinted valaki, aki az egyik legolcsóbb kipufogót megveszi, annak van annyi pénze, hogy megfogja és kipróbálja a másikat is ahelyett, hoyg venne egy "rendes" kipufogót?!
J3sus,

Kell egy soros portos számítógép, össze kell kötni vele a Power Commandert, letölteni a PCII programot és megnyitni a térképet rajta.
Aztán a netről letölteni az eredeti térképet - amit szerintem már nem lehet megtalálni - és összehasonlítani.

Szóval szerintem nem igazán tudod meg....
Max ha szerencséd van, akkor bele van írva a megjegyzés rovatba...
AGO!

MI a véleményed arról h a vészleállító elé bekötnék egy pillanat kapcsolót és ha megnyomom akkor ugye elveszi a gyújtást és így gangolgatnék felfelé? Motor elektronikáját nagyon megviselné a téma vagy váltót tenné tönkre? Vagy olcsó alternatívaként elmegy "gyorsváltónak" ?
Sziasztok!
Egy kérdés, ha lehet választani dobok között akkor Finster ovál, vagy Devil karbon?
Kinek van tapasztalata a két dobbal kapcsolatban?
Válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok.
Következő volna a kérdésem:
A napokban vettem egy TL1000R-t.
Teljes Yosimura RS3 rendszer van rajta és Power Commander II (USB nélkül).
Van valami egyszerű módja annak, hogy kiderítsem, hogy hozzá van-e állítva?
(Az előző tulaj nem játszik, mert külföldön van.)
Előre is köszi
Zema,

Mondjuk az egyik versenyző R1-ét (2007) csinálom talán a jővő7en - kap egy traction control-t -, lehet azon is megnézem....
Zema,

Volt két motor, ami 6.ban hamarabb tiltott le. Ennyi.
Szerintem egy SH-val kiiktatható.

Mókolni nem kell semmit se. Egy csatit szét kell húzni és közé rakok egy SH-t (Speedohealer).
Oké, csináljuk.
Mi kell hozzá?
Gyári kábelt kell vágni, mókolni?
Mi is ez a tiltás az R1-ben?
dugattyú,

akkor nem értem... ha kimérték, akkor a műszerfalon belül van a gond... ennyi.
Volt visszatekerve az óra?.....hülyeség ugyan, de az is megkavarhatja, gixeren láttam ilyet.....
Már ezeket kimérték amit írsz!
Olajgombát is cseréltünk, lábtartó kapcs is cseréltünk, olaj nyomás szétfröccsöltem a mennyezetet és a ruhámat!
Hiss kulcs jó, mivel teljesen üzemszerű a motor saját elektronika is OKÉ! Mi a fenne eshetet bele?
dugattyú,

Megkéne néznem a kapcsrajzot, de ha jól emléxem, akkor az vagy 5V vagy 12V-s bemenet. Műszerfal csatisorból kimérhető, hogy a kijelző kap hülye jelet, vagy a kijelzőben van valami gáz.
Mivel mind a kettő gond, így gyanus lehet valami tetelési gond...
Igen Ago. Az amit leragasztottam!
RR-Boy,

6-ig tuti, de csörög és megvárlak...
Ágo
Holnap meddig leszel bent, mert ha megkapom a fizut akkor már megyek is fel.
dugattyú,

Az a két piros, amit leragasztottál?!
kezd az elejétől mert így nem kerek a két lámpa milyen feladattal van ellátva
gixxergabi,

jaa..ha te csinálod, akkor dobna hibakódot...
Zema,

Hekkelhetjük...
nem kell, de milyen változás lesz tőle?
az O2 szenzor biztos jelezne hibakódot ha kikapnám nem?