Hát nem jó megoldás, mivel olyankor a motor meg az ECU újra indul, ami mindenféle egyébb tevékenységgel jár (service program futtatása, érzékelők ellenőrzése, stb..).
Szóval ezt tuti nem csinálnám.
Nekem van 5letem, illetve már csináltam ilyen/hasonló megoldást, de ezt azért nem tenném közzé... főleg nem itt.
Én tudok nyomógobbal is váltani... eleve úgy szoktam tesztelni a power commander-t is, ha nincs felszerelne a váltókapcsoló még.
Szerintem ezt inkább a kipufogó topikban kérdezd meg.
Amúgy szerinted kinek van mind a két dobbal tapasztalata?! És úgye természetesen ugyanazon a motoron, mert csak úgy lenne értelme.
Szerinted valaki, aki az egyik legolcsóbb kipufogót megveszi, annak van annyi pénze, hogy megfogja és kipróbálja a másikat is ahelyett, hoyg venne egy "rendes" kipufogót?!
Kell egy soros portos számítógép, össze kell kötni vele a Power Commandert, letölteni a PCII programot és megnyitni a térképet rajta.
Aztán a netről letölteni az eredeti térképet - amit szerintem már nem lehet megtalálni - és összehasonlítani.
Szóval szerintem nem igazán tudod meg....
Max ha szerencséd van, akkor bele van írva a megjegyzés rovatba...
MI a véleményed arról h a vészleállító elé bekötnék egy pillanat kapcsolót és ha megnyomom akkor ugye elveszi a gyújtást és így gangolgatnék felfelé? Motor elektronikáját nagyon megviselné a téma vagy váltót tenné tönkre? Vagy olcsó alternatívaként elmegy "gyorsváltónak" ?
Sziasztok!
Egy kérdés, ha lehet választani dobok között akkor Finster ovál, vagy Devil karbon?
Kinek van tapasztalata a két dobbal kapcsolatban?
Válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok.
Következő volna a kérdésem:
A napokban vettem egy TL1000R-t.
Teljes Yosimura RS3 rendszer van rajta és Power Commander II (USB nélkül).
Van valami egyszerű módja annak, hogy kiderítsem, hogy hozzá van-e állítva?
(Az előző tulaj nem játszik, mert külföldön van.)
Előre is köszi
Már ezeket kimérték amit írsz!
Olajgombát is cseréltünk, lábtartó kapcs is cseréltünk, olaj nyomás szétfröccsöltem a mennyezetet és a ruhámat!
Hiss kulcs jó, mivel teljesen üzemszerű a motor saját elektronika is OKÉ! Mi a fenne eshetet bele?
Megkéne néznem a kapcsrajzot, de ha jól emléxem, akkor az vagy 5V vagy 12V-s bemenet. Műszerfal csatisorból kimérhető, hogy a kijelző kap hülye jelet, vagy a kijelzőben van valami gáz.
Mivel mind a kettő gond, így gyanus lehet valami tetelési gond...
Köszönöm a választ. Tisztelettel: black0412