Milyen K9?! Milyen Bazzaz?! Nem nagyon tudok róla semmit se....
Én azt csinálnám, hogy megvenném a bodis összekötőt - vagy csináltatnék -, ami 4-2-1-ben lenne.
Eladnám a megmaradt Bódis-t, meg az akrat. Vagy azt, amit te irtál.
Bizots, hogy nekem 1 kipuff lenne rajta...
Ago!
Amint megszűnnek a mínuszok ahogy meg beszéltük vinném a K9-et a bazzaz beszerelésre és beállításra.
4 a 2 be rendszer van a mocin,gyári leömlő és Bódis "Y"+Bódis gp dobok.
Gondolkoztam azon,hogy levenném a Bódist,maradna a leömlő és csináltatnák egy rozsdamentes összekötőt és felraknák egy akra dobot,mert hogy van egy dobom (1000 re való) jobb oldalra.
Így 4 az 1 be lenne és még a hangja is tompább,szebb lenne.
Szerinted?
Gondolom minimális különbség lehet a 4 a 2 be és a 4 az 1 be közt de talán utóbbi mindig erősebb...
Várom válaszod.
Alap teljesítmény növelések: kipufogó, sportlégszűrő, környezetvédelmi tiltás kiiktató, exup kiiktatás, O2 szenzor kiiktatás, PAIR rendszer elzárás,kisebb lánckerék, stb....
Ezek azok, amik még nem blokkbontással járnak...
Bódis: cca. 100KHUF-ért
Sportlégszűrő: cca 20KHUF
Környezetvédelmi kiiktató: 19.800HUF
Power Commander beállítva:119.800HUF
Suzuki FI Tuner beállítva: 75.000HUF
Szeva mindenki!
Ago, k7 gixi 600 tulaj lettem....milyen módon lehet teljesítménynövekedést elérni?
le van áttételezve a motor, készülök kipufogó, és légszűrő tuningra.
gondolom ezt nem árt összehangolni...kíváncsian várom véleményed!
thx!
Bizots bennem van a hiba, de ezt se vágom miről beszélsz....
Milyen K9?! Milyen Bazzaz?! Nem nagyon tudok róla semmit se....
Én azt csinálnám, hogy megvenném a bodis összekötőt - vagy csináltatnék -, ami 4-2-1-ben lenne.
Eladnám a megmaradt Bódis-t, meg az akrat. Vagy azt, amit te irtál.
Bizots, hogy nekem 1 kipuff lenne rajta...
Amint megszűnnek a mínuszok ahogy meg beszéltük vinném a K9-et a bazzaz beszerelésre és beállításra.
4 a 2 be rendszer van a mocin,gyári leömlő és Bódis "Y"+Bódis gp dobok.
Gondolkoztam azon,hogy levenném a Bódist,maradna a leömlő és csináltatnák egy rozsdamentes összekötőt és felraknák egy akra dobot,mert hogy van egy dobom (1000 re való) jobb oldalra.
Így 4 az 1 be lenne és még a hangja is tompább,szebb lenne.
Szerinted?
Gondolom minimális különbség lehet a 4 a 2 be és a 4 az 1 be közt de talán utóbbi mindig erősebb...
Várom válaszod.
OK, de nem fogom a végtelenségig tartani neked....
Vannak rá páran, akik csak arra várnak, hogy te ne vedd meg...
Gabi?
Gratula az új motorodhoz....
Alap teljesítmény növelések: kipufogó, sportlégszűrő, környezetvédelmi tiltás kiiktató, exup kiiktatás, O2 szenzor kiiktatás, PAIR rendszer elzárás,kisebb lánckerék, stb....
Ezek azok, amik még nem blokkbontással járnak...
Bódis: cca. 100KHUF-ért
Sportlégszűrő: cca 20KHUF
Környezetvédelmi kiiktató: 19.800HUF
Power Commander beállítva:119.800HUF
Suzuki FI Tuner beállítva: 75.000HUF
Ago, k7 gixi 600 tulaj lettem....milyen módon lehet teljesítménynövekedést elérni?
le van áttételezve a motor, készülök kipufogó, és légszűrő tuningra.
gondolom ezt nem árt összehangolni...kíváncsian várom véleményed!
thx!
K2-K3 van.
K7 nem van, csak új!
Azt hiszem van egy darab. Valaki lefoglalta, de ha nem jön érte a 7en, akkor elviheted.
De azért meg kell néznem, hogy tényleg az-e....
Írtad a cbr-es topikban, hogy van pár használt PC-d. 07-es cbr600rr-hez esetleg?
3700HUF a szett.
Van benne mosó, ami max1-2 alkalomra elég.
Van benne olajzó spray, amivel csak befújod, mint reggelente AXE-val a hab tested!