Kérdésem lenne:
-a motor menet közben 12500-nál egyszerűen meg szakítja a gyújtást egy pillanatra.De ez akkora rántást okoz,hogy nagyon zavaró.Ki villan az imonak a a piros lámpája is.
-üresben nem csinálja csak terhelésen
ui:Hortobágyi Janinak szóltam.Próbáltalak szó szerint idézni
Hello Ago!
Érdeklődni szeretnék , hogy mennyire befolyásolja egy 600rr 05-ös , élet tartamát illetve megbízhatóságát , ha van benne egy hrc kitt? Veztengelyek, akra rendszer, k&n szürő, és power kommender.
Illetve ha utcán szeretném használni nagyrészt akkor háyn térképes beállítást javasolnál? És mikor érdemes beállíttatni hány fok felett?
Üdv
Olvastam, még az nap, de elsőre semmi sem ugrott be.
Vannak ilyen ketyerék, de azok nem csinálnak a te motorodra.
Ha vége a MotorShow2011-nek, utána futok pár kört...
Régóta figyelem és olvasom ezt a topicot és volt jó pár ismerősöm aki itt talált megoldást a motorjára!
Van egy T-Max-om és mivel régi darab (2001) ezért még nem injektoros tehát olyan "kütyü" nem jöhet szóba mint az újabb évjáratoknál!
Igazából csak érdeklődnék, hogy esetleg van-e tudomásod arról vagy tudsz-e olyan megoldást amivel fordulatszámot lehet növelni ezen a karburátoros típuson!
Egy ilyen videót találtam a youtube-on http://youtu.be/O_9TXRmNZzw kütyü![/L]
Köszi a részletes magyarázatot. Én bízom a tudásodban, ha nem érdemes, akkor nem csinálom kapcsolhatóra a cuccot, marad egy nálatok jól beállított PCV és majd figyelek a gázkarra. Esetleg ha annyira profi leszek pályán (és tele zsével), akkor veszek egy Bazzaz kipörgésgátlót+gyorsváltót.
Elnézést, ha nem vagy fent. Mondasz egy nevet, motor és azonnal felraklak. Lehet kimaradtál valahogy, nem tudom.
Persze van az a pénz, amivel akár első is lehetsz, de az ár/értké arányban nem egyezik meg az általad nagylelküen és önszántadból felajánlot, gyártóra, méretre, súlyra, minőségre, formára, ízvilágra és E-betüre sem definiált, a lekenyerezés tárgyát képező szeretet hormont helyreállító evésre alkalmas "tárgyat"...
A gyorsváltó használatához még kell egy gyorsváltó kapcsoló. http://www.agomotors.hu/websho...
(nem pont ez, hanem PCV-höz való, de majd felrakom valamelyik nap)
Mivel a tied egy injektor soros, ezért nem kell más.
Azt irtam a PCV-ről, hoyg "két térképes" módban is tud működni, amihez egy külső kapcsoló kell. Ilyen van, de szerintem megoldhatód magadnak is. Ennek nem tudom az árát, mert még nem kellett senkinek sem, de beszerzek egyet, mert legyen... http://www.powercommander.com/...
Nem szükséges 2térképes beállítás, mert ha az egyik térkép meg van csinálva jóra, akkor azt csak el kell "tóóóóóóóólni"
Bár nekem még mindig az a véleményem, amit ma meg is erősítettek a Power Commander éves tanfolyamon - épp itt vagyok kint -, hogy a túrázó módban a kis/közép gázállást használod kis/közép fordulaton. Ha menni akarsz, akkor meg nagy gáz, nagy fordulat....
Szóval jó ez egy térkép mind a kettőre....
Bazzaz:
Ha pályázni fogsz és akarsz injektort állítást is és gyorsváltót is, akkor egy jó szett erre dynojet-ból (PCV és egy gyújtásos gyorsváltó) annyi, mint egy Bazzaz 3-1-ben rendszer és akkor "ingyen" van a kipörgésgátlód! Persze ez csak akkor igaz, ha kicsi komprumisszumot kötsz a bazzaz javára, hiszen a PCV azért jobb. Nagyon sok versenyzőnek pl benne van mind a kettő (PC az injektorhoz, Bazzaz a kipörgésgátlóhoz+gyorsváltóhoz). Persze nekik mindent ki kell préselni a motorból és ez így a legjobb. Akinek kevesebb a költségvetése, az vagy az egyik, vagy a másik megoldás.
Kérdésem lenne:
-a motor menet közben 12500-nál egyszerűen meg szakítja a gyújtást egy pillanatra.De ez akkora rántást okoz,hogy nagyon zavaró.Ki villan az imonak a a piros lámpája is.
-üresben nem csinálja csak terhelésen
ui:Hortobágyi Janinak szóltam.Próbáltalak szó szerint idézni