Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Ago!

Kérdésem lenne:
-a motor menet közben 12500-nál egyszerűen meg szakítja a gyújtást egy pillanatra.De ez akkora rántást okoz,hogy nagyon zavaró.Ki villan az imonak a a piros lámpája is.
-üresben nem csinálja csak terhelésen


ui:Hortobágyi Janinak szóltam.Próbáltalak szó szerint idézni
Hello Ago!
Érdeklődni szeretnék , hogy mennyire befolyásolja egy 600rr 05-ös , élet tartamát illetve megbízhatóságát , ha van benne egy hrc kitt? Veztengelyek, akra rendszer, k&n szürő, és power kommender.
Illetve ha utcán szeretném használni nagyrészt akkor háyn térképes beállítást javasolnál? És mikor érdemes beállíttatni hány fok felett?
Üdv
AGO betört a zeneiparba is!

http://youtu.be/q7kzn5fCU2Q
Tamás007,

Mondjuk nem annyira értem a kérdésedet.
A gyorsváltó modulok mindig gyorsváltósak.
A Power Commander meg injektoros.

Amúgy persze, hoyg meglehet különböztetni. Az injektoroson injektor csatlakozók vannak, a gyújtásoson pedig trafó csatlakozók (vagy más..)
Ago! Ránézésre meg lehet különböztetni a gyújtás megszakítós gyorsváltót az injektorostól. Vagy teljesen különböző a kettő?
túl sok(k) is!
slic,

18 perc múlva bent tudok lenni a boltban és tudok 4-5 félét adni...
Ágohoz lenne egy kérdésem!

2001-es CBR 600 F-hez tudnál sürgősen egy gyorsváltót?
Karburátoros és HRC köteg van hozzá
Ott is megköszöntem, itt is ezt teszem.
Köszönöm!
Albijam,

Ott sok fut belőle és van hozzá sok(k) minden....
Köszönöm!
A taljánok sok mindenhez értenek!
Viking1,

Remélem tudtam segíteni a forumotokon....
Albijam,

Olvastam, még az nap, de elsőre semmi sem ugrott be.
Vannak ilyen ketyerék, de azok nem csinálnak a te motorodra.
Ha vége a MotorShow2011-nek, utána futok pár kört...

Tuti tudnak segíteni az olaszok...:)
Szia!

Tudtál foglalkozni azzal a kérdéssel amit kicsivel lejeb írtam neked?!
Agó, van egy kérdésed:
http://gsxrfans.hu/forum/viewt...
Szia!

Régóta figyelem és olvasom ezt a topicot és volt jó pár ismerősöm aki itt talált megoldást a motorjára!
Van egy T-Max-om és mivel régi darab (2001) ezért még nem injektoros tehát olyan "kütyü" nem jöhet szóba mint az újabb évjáratoknál!
Igazából csak érdeklődnék, hogy esetleg van-e tudomásod arról vagy tudsz-e olyan megoldást amivel fordulatszámot lehet növelni ezen a karburátoros típuson!
Egy ilyen videót találtam a youtube-on
http://youtu.be/O_9TXRmNZzw kütyü![/L]

Válaszod előre is köszönöm!
Köszi!
OK!

Kapcsolót fillérekből megcsinálhatod, PCV kezeli, térképet meg el kell kicsit tolni... ennyi...
Robinson,

Kérésed parancs... Már fent is van!
Köszi a részletes magyarázatot. Én bízom a tudásodban, ha nem érdemes, akkor nem csinálom kapcsolhatóra a cuccot, marad egy nálatok jól beállított PCV és majd figyelek a gázkarra. Esetleg ha annyira profi leszek pályán (és tele zsével), akkor veszek egy Bazzaz kipörgésgátlót+gyorsváltót.
Szóval azt mondod nincs az a csoki?
A motor gixer 600 k3,a név azt hiszem Bilacsics.Köszi
Robinson,

Elnézést, ha nem vagy fent. Mondasz egy nevet, motor és azonnal felraklak. Lehet kimaradtál valahogy, nem tudom.

Persze van az a pénz, amivel akár első is lehetsz, de az ár/értké arányban nem egyezik meg az általad nagylelküen és önszántadból felajánlot, gyártóra, méretre, súlyra, minőségre, formára, ízvilágra és E-betüre sem definiált, a lekenyerezés tárgyát képező szeretet hormont helyreállító evésre alkalmas "tárgyat"...
Zorkán,

A gyorsváltó használatához még kell egy gyorsváltó kapcsoló.
http://www.agomotors.hu/websho...
(nem pont ez, hanem PCV-höz való, de majd felrakom valamelyik nap)
Mivel a tied egy injektor soros, ezért nem kell más.

Azt irtam a PCV-ről, hoyg "két térképes" módban is tud működni, amihez egy külső kapcsoló kell. Ilyen van, de szerintem megoldhatód magadnak is. Ennek nem tudom az árát, mert még nem kellett senkinek sem, de beszerzek egyet, mert legyen...
http://www.powercommander.com/...
Nem szükséges 2térképes beállítás, mert ha az egyik térkép meg van csinálva jóra, akkor azt csak el kell "tóóóóóóóólni"
Bár nekem még mindig az a véleményem, amit ma meg is erősítettek a Power Commander éves tanfolyamon - épp itt vagyok kint -, hogy a túrázó módban a kis/közép gázállást használod kis/közép fordulaton. Ha menni akarsz, akkor meg nagy gáz, nagy fordulat....
Szóval jó ez egy térkép mind a kettőre....

Bazzaz:
Ha pályázni fogsz és akarsz injektort állítást is és gyorsváltót is, akkor egy jó szett erre dynojet-ból (PCV és egy gyújtásos gyorsváltó) annyi, mint egy Bazzaz 3-1-ben rendszer és akkor "ingyen" van a kipörgésgátlód! Persze ez csak akkor igaz, ha kicsi komprumisszumot kötsz a bazzaz javára, hiszen a PCV azért jobb. Nagyon sok versenyzőnek pl benne van mind a kettő (PC az injektorhoz, Bazzaz a kipörgésgátlóhoz+gyorsváltóhoz). Persze nekik mindent ki kell préselni a motorból és ez így a legjobb. Akinek kevesebb a költségvetése, az vagy az egyik, vagy a másik megoldás.