O2 szenzzor nem kell bele, csak elállítja az ECU-t 20% gázállás alatt. PAIR kiktatásával meg kicsivel nagyobb nyomást keletkezik a légszűrőházban. Meg amúgy is minek bele....
Ago
a felsoroltak megvannak ezek kivételével: O2 szenzor kiiktatás, PAIR rendszer elzárás...
érdekelne ez mit csinál, miért jobb ha kivesszük, milyen hátránya lehet és egyáltalán mennyit hoz? meg ilyenek....
A szervizből azért jöttem el égő lámpákkal mert, olyan összeget mondtak ( még ŐK sem tudták mit is csináljanak) hogy elborúlt a motorom A sztendert nem támasztottam le azt hittem letámasztottam! BUMM
Ágó biztosan tudja mi lehet
Ágohoz lenne kérdésem! Folyamatosan világit a két piros lámpa! Cseréltem az olajgombát újat vettem bele, elvittem kitöröltettem a hibakodot szervizben! Minden rendesen funkcionál a motor harap de égnek a lámpák menet közben!
Valami tipp?
Előre is köszi.
Mi a pálya az R1 tiltással.
Kihekkeljük?