Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zoleeboy,

48.000HUF a PCIII beállítás+teljesítmény mérés
Ago,

vezetéses számos jó? ami a weblapodon fel van tüntetve?
Ago motors: mennyiért csináltok egy teljesítmény mérést és pc III beállítást? Beszerelés megtudom oldani viszont a térképezést nem akarom. (2003-2004) Zx-6r lenne szó: PCIII van benne ignition modul és gyorsválto.
Viking1,

Értem én, csak nem ez volt a kérdés...:)
Jól van na.
A csatlakozó az egyiknél soros, a másiknál USB-s.
Viking1,

Na most egy nagy hülyeséget mondtál..:))))
Typalko,

Más a csatlakozó rajta...
Az egyik fajtán soros port van, a másikon USB-s.
Mivel másabb a két Power commander III ?
Más csatlakozó van rajta?
Typalko,

Nem jó bele...
Bocs,
Zx6R 636 vagy esetleg zx12?
Mivel más az elektronikájuk mint a Z1000-nek? (2003/10-nak)
Typalko,

zxr600?!
Sziasztok!

Megtudja valaki mondani, hogy 2003-as Z1000- hez jó a 2004-es Zxr 600 Power Commanderje ? (Programm cserével)
All right now preview the Hungarian highwayman once:)
Dear gyugyuka,

I received an english question and I think is better, if I will answer in english.

..mert mondjuk irhattam volna neki azt is, hogy semmi érdekes bazdmeg.... mondjuk azt is megértette volna...
AGO iLike is a Hungarian forum so not everyone is educated and do not correspond with you, otherwise what's the thunder:).
What's down....?! :

Nálam a szokásos... nálad?! Itthon, kint, stb..?!
Hi buddy! What's up?
zxr7501,

Bejelentkazni kb 2 héttel elötte kell.
A beállítás megvárható, sőt... azt szeretjük, ha a tulajdonos ott van és végignézi a teljes beavatkozást, látja mi történik a motorjával (elég sok "legenda terjed a motor széthajtásáról, a gumi tönkretevéséről meg egyébb dolgokról...) és egy üdítő mellett megprobálunk minden kérdésére válaszolni....
zxr7501,

Köszi mindenkinek a segítséget... Örülök, ha valaki megérti, amiről beszélgetünk és eltudja mondani másnak is.. így legalább nem a hülyeségek terjednek....

De azért kicsit finomítanám a válaszokat...
Van egy kis zavar, illetve ugyanaz a fogalom van két különböző dologra.
1. verzió:
Két térkép: Az új Power Commanderek képesek úgy két térképet kezelni, hogy két egymástól független - kapcsolóval átkapcsolható - térkép váltás (beállítás). Sok értelmét nem annyira látom, de azért lehet(ne) vele szórakozni (normal benzin, tuning benzin, stb...)
2. verzió:
1 térképes, 2 térképes, 3 térképes és 4 térképes beállítás:
az 1 térképes beállítás esetén az összes henger ugyanazat a beállítást használja.
2, 3 vagy 4 térképes beállítás esetén minden henger kap egy külön térképet, azaz 2 térképes beállítást 2 hengeres motorra szoktunk csinálni, 4 hengeres beállítást pedig a 4 hengeres motorokhoz.

Szóval a két 2 térképes mód más és más.

Mikor melyik javasolt:
1 térképes beállítás: utcai és verseny használatra, kivéve V2-esek
2 térképes beállítás: V2-es motorok (ezeknél akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni a hengerek között)
3 térképes beállítáa: 3 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett.
4 térképes beállítás: 4 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett vagy széria a motor és az ember szeretne mindent kipréselni elektronikailag a motorból vagy szeretne egy 100%-os motort.

Remélem kicsit tisztább lett mindenkinek....
Persze, hogy érezhető. Megéri, mert teljesen sima lett a motor húzása. Olyannyira megéri, hogy az előző 2008as R6 tulaj akitől a használt Bazzaz rendszer volt, az Ő térképe volt fent, ami teljesen módosítva lett, mert az enyémre 95%-ban minden gázállás és fordulatszámnál módosítás történt a padon. A netről letöltött kép, enyhén szólva is szerintem "kalap xar", mert messze nem lesz tökéletes a gépedhez, csak egy elnagyolt dolog.
És neked érezhető lett a változás? Megéri beállíttatni?
Nem szeretnék belepofázni, de könnyítem Ago munkáját a válasszal...

Nekem pár hónapja elmagyarázta, hogy a sor 4es sportmotorra elég az 1 térkép, ha nem vagy versenyző. A versenyzőknek kell a 4 térkép, de ahhoz a leömlőkbe 4 lambda szonda is kell... Utcára elég az 1 térkép (kettő felesleges). Nekem is az van.
Ago!
Mi a különbség az 1 térképes és a 2 térképes beállítás között?
egy 2005 ös 600rr szeretnék beállítattni , van rajta egy akra rendszer ,k&n szűrő , hrc veztengelyek ,és egy Power commander. Nagyrészt utcán lesz használva. Milyen megoldást javasolsz?
Mennyivel előtte kell bejelentkezni? Illetve meglehet várni?