Ago motors: mennyiért csináltok egy teljesítmény mérést és pc III beállítást? Beszerelés megtudom oldani viszont a térképezést nem akarom. (2003-2004) Zx-6r lenne szó: PCIII van benne ignition modul és gyorsválto.
Bejelentkazni kb 2 héttel elötte kell.
A beállítás megvárható, sőt... azt szeretjük, ha a tulajdonos ott van és végignézi a teljes beavatkozást, látja mi történik a motorjával (elég sok "legenda terjed a motor széthajtásáról, a gumi tönkretevéséről meg egyébb dolgokról...) és egy üdítő mellett megprobálunk minden kérdésére válaszolni....
Köszi mindenkinek a segítséget... Örülök, ha valaki megérti, amiről beszélgetünk és eltudja mondani másnak is.. így legalább nem a hülyeségek terjednek....
De azért kicsit finomítanám a válaszokat...
Van egy kis zavar, illetve ugyanaz a fogalom van két különböző dologra.
1. verzió:
Két térkép: Az új Power Commanderek képesek úgy két térképet kezelni, hogy két egymástól független - kapcsolóval átkapcsolható - térkép váltás (beállítás). Sok értelmét nem annyira látom, de azért lehet(ne) vele szórakozni (normal benzin, tuning benzin, stb...)
2. verzió:
1 térképes, 2 térképes, 3 térképes és 4 térképes beállítás:
az 1 térképes beállítás esetén az összes henger ugyanazat a beállítást használja.
2, 3 vagy 4 térképes beállítás esetén minden henger kap egy külön térképet, azaz 2 térképes beállítást 2 hengeres motorra szoktunk csinálni, 4 hengeres beállítást pedig a 4 hengeres motorokhoz.
Szóval a két 2 térképes mód más és más.
Mikor melyik javasolt:
1 térképes beállítás: utcai és verseny használatra, kivéve V2-esek
2 térképes beállítás: V2-es motorok (ezeknél akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni a hengerek között)
3 térképes beállítáa: 3 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett.
4 térképes beállítás: 4 hengeres motorokhoz, ha a hengerfej módosítva lett vagy széria a motor és az ember szeretne mindent kipréselni elektronikailag a motorból vagy szeretne egy 100%-os motort.
Persze, hogy érezhető. Megéri, mert teljesen sima lett a motor húzása. Olyannyira megéri, hogy az előző 2008as R6 tulaj akitől a használt Bazzaz rendszer volt, az Ő térképe volt fent, ami teljesen módosítva lett, mert az enyémre 95%-ban minden gázállás és fordulatszámnál módosítás történt a padon. A netről letöltött kép, enyhén szólva is szerintem "kalap xar", mert messze nem lesz tökéletes a gépedhez, csak egy elnagyolt dolog.
Nem szeretnék belepofázni, de könnyítem Ago munkáját a válasszal...
Nekem pár hónapja elmagyarázta, hogy a sor 4es sportmotorra elég az 1 térkép, ha nem vagy versenyző. A versenyzőknek kell a 4 térkép, de ahhoz a leömlőkbe 4 lambda szonda is kell... Utcára elég az 1 térkép (kettő felesleges). Nekem is az van.
Ago!
Mi a különbség az 1 térképes és a 2 térképes beállítás között?
egy 2005 ös 600rr szeretnék beállítattni , van rajta egy akra rendszer ,k&n szűrő , hrc veztengelyek ,és egy Power commander. Nagyrészt utcán lesz használva. Milyen megoldást javasolsz?
Mennyivel előtte kell bejelentkezni? Illetve meglehet várni?
48.000HUF a PCIII beállítás+teljesítmény mérés