Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen addig én is eljutottam. Bal klikkre csak engin speed, torque, power stb jön ki. Nem lehet mértékegységet átváltani. Jobb klikkre meg nem csinál semmit. Ha arrébb jobb klikkelek akkor meg másik menü jön ki. Esetleg a propertiesben lehetne de azon nem igazodom ki.
Bocs nem a kerdesre valaszoltam...
legördülö fent: tools/ env. option/default units .... ott lehet kedvedre valogatni.
Kattints a feliratra amit bekarikaztal, elvleg az egy legördülö menü...es lehet meg egy függvenyt össz 3-at is nezni emlekeim szerint.
Agó! Hogy tudom átállítani Nm-be a nyomatékgörbét?
merthogy ezüst a boeingem
Ragozhatnánk reggelig melyik miért jó meg miért szar valaki erre valaki arra esküszik éngsxr te
Haya 15 arról panaszkodott mekkora balgaság volt hayára átülni. fejét a falba verte bánatában persze kifelé mást beszélt! pl amikor a bmw volt a leg persze addig mig elkellet adni utána lehordva a sárga földig! na ö ennyire hiteles ember
Így gondoltam én is
pamerattila,

Nem emléxem, hogy nálunk vetted volna ezeket a dolgokat.
Amennyiben nem tőlünk vásároltad ezeket a dolgokat, úgy gondolom ott szívesen segítenek neked a kérdéseid megválaszolásában.

Bocsi, de elég sokmindeni árulja, beszerzik innen/onnan, én meg supportáljam ezeket fél napon keresztül. Mi maximálisan probáljuk az ügyfeleinket támogatni, de nincs arra időnk, hogy más ügyfeleivel is mi foglalkozzunk...

Még1szer bocsi...

Üdv
AGO
kösz Gyugyuka,

de inkább nem zöldülnék, max belül
Szia Ago!

Pár kérdésem van, megköszönöm a válaszod!
1. PC 5 TPS (folytószelep helyzetérzékelő) kalibráció menete:
-motor üzemmeleg, folytószelep alaphelyzetben, párbeszédpanelen OK gombot megnyomni
-folytószelep teljesen nyitott helyzetben, OK gombot megnyomni
Ennyi lenne?
2. Ha kalibráltam a sebességfokozatokat, és később meggondolom magam, és kisebb lánckereket szerelek fel előre, valami kavarodik? (hiszen a valós fokozatot a sebességjeladó által küldött jelek sűrűségéből és a fordulatszámból tudja kiszámítani az elektronika)
3. Számít hogy a QM modul adatkábelét melyik porthoz csatlakoztatom a PC 5-ön? (kettő egyforma port van, az egyik egy kis fekete műanyag dugóval van ledugózva)
4. Melyik térképet töltsem fel (07-es 600RR, 09-es 600RR ugyanahhoz a kipufogórendszerhez más térképet adnak meg és nekem van a 07-es 600RR-ben a 09-es 600RR-hez való PC 5)
Töltsem fel a nullást, és vigyem fékpadra? Auto Tune van.
5. Mi a helyzet a bioetanollal? (megnövekszik az üzemanyag mennyiség igény) Vajon tudja kezelni, és ha tudja hogyan tudja kezelni ezt az Auto Tune? Vagy ez egy BENZINES motor, és meg ne próbáljam "lónyállal" üzemeltetni?

Üdv! Ati
Ha neked jó nekem is gratulálok legyen a neved B kawa vigyázatok egymásra jó zöldülést
kösz Gyugyuka,
de elborult az agyam és kipróbálom a zzr-t
majd leírom én is valahol hogy mi a tapasztalatom

üdv széles utat
Ago,
megvettem a zzr-t , úgyhogy ha kiheverem a vételárat sikítok az extrákért..

köszi
ezek elég kecsegetető adatok lehet beruházok akkor!
Rendben. Jelentkezem mikor már olyan az idő, hogy el merek indulni innen Aggtelek mellől hozzád. Szép napot!
szegaga,

Persze, hogy használhatod.
gsxr1000k7,

Nem befolyásolja az X-Tre Power Box a gyári fokozatkijelzőt!
Az én méréseim szeritn 1-2-3,ban alsó tartományban 15LE körül jön.
4.-ben is jön jó pár LE, de nem jelentős....
Elfelejtette irni ezt tettem fel: M413-510 Euopean model, Akrapovic open end can + link pipe, Stock or aftermarket air filter 2004-es r6 Termignoni ovál karbon dob és összekötőcső + k&n szűrőm van.
Szia Ago.

Sikeresen beszereltem a pc usb III-ast és feltettem rá a power commander oldaláról egy programot. Addig használhatom így amíg nem állítod majd be? Szerintem bő 1 hónap múlva fogom tudni felvinni a motort, de előtte 2 héttel bejelentkezem.
X-Tre Power Box nem befolyásolja a gyári fokozatkijelzőm működését?
Teljesítményben mennyi paci szabadulna fel a körny. tiltás kiiktatásával 1-2-3 fokozatban? Lehet , hogy beképzelem lehet, hogy nem de én azt tapasztaltam, hogy 4-ben sokkal erősebb mint harmadikban, sokkal jobban húz:D
Ezen az oldalon a robotosnak címzett részben meg találod a helyes választ. http://www.sportmotor.hu/motor...
Ere ne vegyél mérget ,a hayabusa fórumon keresd meg haya 15 elmondja neked milyen jó a kawa én nekem meg nem kell túra gép ezért adtam el a busát és vetem egy gixert mert jobban kezelhető kanyarokban és nem ér le a lábtartó ha pályázol.Aki meg próbálta mind a kötet az biztos a busára szavaz én úgy veszem észre persze vannak kawa fanok akik elvakultak PL:AGO de különben kinek a Pap kinek a paplan
bbusa,

Nekem az a véleményem - és biztos más, mint másoknak -, hogyha nem számit a LE és a kényelem elöbbre való, akkor ZZR, ha inkább sportos legyen, akkor busa...
BBusa,

Igen, van hozzá. ZZR-t sokkal kevesebbet csináltam, mint busát. Ha jól emléxem , akkor busa esetén közel 18LE jön alsó fordulatszám tartományban 1-2-3-ban.