Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, értem!
Én nemrég cseréltem aksit, mert a régi megadta magát, lehet azért nem okoz problémát.
Túltárgyalva!
igen, csak az én motorom kissé nehezebben indul egyéb okok miatt. Kikapcsolni kikapcsol, ha fixen kötöd az akksira, csak akkor is van egy minimális áramfelvétele, amit az én akkum már nem tud tolerálni hosszabb állás után. Ha viszont egy kapcsolt feszültségre kötöd, csak annyi lesz az eltérés, hogy 1 másodperccel később indul be a műszer, ami nekem nem jelent problémát, és így is minden beállítást megjegyez.
Érdekes Nekem arra van kötve, és nem szívja le az aksit. Meg ki is kapcsol, amikor leveszem a gyújtást. Neked is a sima GiPro with ATRE van?
Ha közvetlenül rákötik az akksira a GIpro-t 2 hét után már nem indul be a motor. Saját tapasztalatból mondom. Én a helyzetjelzőre kötöttem rá, mert az én motoromon ha van gyújtás, úgyis ég, a parkolófény funkciót meg nem használom, de a féklámpa pozitív vezetéke a legjobb megoldás
Én nem az vagyok, de tudom miről van szó, mert nekem is szívlámpásom van.
Levetted a tankot? Úgy 1szerűbben magtalálod a csatit.
Ha már felemelted, akkor húzd szét a benzinpumpa csatiját, a túlfolyócsövet húzd le a tank hátuljáról, és a benzincsövet a pumpáról. Aztán a két csavart vedd ki a zsanérból, és tank le is jött.
Ott bújik a benzincső alatt ami megy rá az injektorsorra.
A tápját meg simán kösd rá az aksi pozitív pólusára.
Szia Ago!

Először is, köszönöm a fokozatkijelzőt, megkaptam. Egy kérdésem lenne: a motor: Gsxr-600 2003-as. felhajtottam a tankot, hogy bekössem a Gipro-t, de nem találtam a csatiját bal oldalon, tovább kell szednem a bal oldali spoilert is, hogy hozzáférjek ahhoz a csatlakozóhoz, amibe be kell kötnöm a Gipro-t? Utána, meg a másik felén, hogy elérjem a 12 voltot a pozitív szálhoz( hátsó fék 12voltja) ? Válaszodat előre is köszönöm!
Ok, koszi a valaszt...mielott elindulnank a 600km-es utra , hivlak es egyeztetunk. Szep napot.
draku#13,

Attól függ, hányszor kell szétszedni.... de úgy kb 30-35KHUF
Köszönöm Mester hogy meg világosodhattam a tanításodtól
Hello Ago, nekem mennyiert allitanad be a ZX7R-emet es mernel neki teljesitmenyt. A factory pro jet kit mar benne van csak sztem nincs jol konfiguralva es beallitva.
gyugyuka,

a különbség az, hogy másként fog állni...
teve007,

PC-m nincs raktáron, de most megy el egy rendelés, szóval ha gondolod, bele kellene húzni...

PC+beszerelés+beállítás+teljesítménymérés: 119.900HUF
GIpro ATRE: 19.800HUF
Sportlégszűrő:16.100HUF
jó reggelt ago mester, lassan eljön az idő hogy az én mocim is elvándoroljon hozzád egy pc beillesztésre, kéne egy gyors matekolást végezni mennyi lovét raboljak le az asszonytól, zx12r ninja 2006 08. fokozatjelzüvel ha lehet (használt is jó)
Köszönöm a leírást!

Akkor maradj az új k&n mivel már itthon van a polcon. Köszönöm az r6 topicba való válaszodat is! Marad a gyári leömlő, titán összekötő és a termignoni karbon dob.

Üdvözletem
Ja nem válaszoltál a kérdésemre Szia ÁGÓ mi a különbség ha teljesen eltekerem a gáz markolatot vagy csak félig
Ki mondta neked hogy ilyen nehéz tel számod legyen na ide figyu tel:+3620 44-44-AGO így jobb
gyugyuka bazdmeg...:)))

figyejjjé má.... te.... azért lett a telefonszámom ilyen, hogy az olyanok is - most nem arra célzok, hoyg hülye vagy -, mint te megtudják jegyezni....

Mondjuk látom, neked igy sem sikerül... megint kihagytál belőle 1, azaz egy számjegyet..
szegaga,

Mivel mi is forgalmazunk sportlégszűrőt (Pipercross), ezért mi is tudni akartuk, hogy mi a különbség a légszűrők között.
Elvittük ugyanabból a tipusból és megmérettük (3 sportlégszűrő + gyári) . Mind a három sportlégszűrő ugyanannyi levegőt engedett át, szóval nem volt különbség közöttük.

Ami különbséget találtunk, az a légszűrő réteg kialakítása. Pl a K&N azért készíti "hullámosra", így növelve a felületet, ami a koszolódáskor fügvényében használ. A pipercross pl. a szűrőréteg felett egy koszfogó és "hangtompító" réteget alkalmaz, igy a nagyobb koszok (légy, gumidarab, darázs, levéldarab, stb.) az nem a szűrőrtétegre tapad - lásd K&N - , hanem erre a spec rétegre, ami úgy van kialakítva, hogy a kosz alá is tud levegőt szívni.

Amúgy egy sportlégszűrőt kb 2000km-enként takarítani "illik".

Üdv
AGO
Szia ÁGÓ mi a különbség ha teljesen eltekerem a gáz markolatot vagy csak félig kérlek segíts hogy a jó úton induljak el.TEL:0620-AGO-AGO.
Szia Ago!

Szeretném megtudni melyik szűrőt javaslod a motoromba 2004 Yamaha R6 van egy BMC használt szűrőm és egy új K&N. Már a kialakításük is külömböző. A K&N a gyárihoz hasonló kialakítás míg a bmc egy más kialakítás. Ha gondolod lefényképezem.

Köszönöm: Gábor
black0412,

1-2-3. sebességi fokozatban nem adja rá a max LE-t. Azt iktatja ki.
Szia Ago!
A válaszokat köszönöm, már kezdem összerakni a dolgokat, azért kérdezek ennyit, mert nem vagyok járatos a dolgokban.
-gsxr 600-nál a tiltáskiiktatás mire vonatkozik ?
Köszönettel: black0412
black0412,

A motor gázkarával lehet beindítás elött kiválasztani, hogy a 3 térkép közül (két állítható + zero map) melyikket szeretnéd használni.

1. használt FI Tuner:
Ha felmész az eBay-re, akkor több, mint 200-270EUR között van a készülék FÉKPADI BEÁLLITÁS NÉLKÜL. A beálítás hozzá +48.000HUF. Gondolom kitudod számolni az összeget.

2. fokoztakijelző van vagy tiltáskiiktatással, vagy pedig villanofénnyel. Olyan nincs, ami tiltáskiiktatós is és villanófényes is....
Szia Ago!
-akkor, ha jól értem, kap egy térképet, a fent lévő kipufogóra, és lesz rajt az eredeti térkép, tehát ha a gyári kiput teszem rá vissza, mert(pl. külföld) elég visszaállítani az alap beállítást, és már mehet is ? (Valahogy a gázállással lehet állítani, igaz? )
-még két kérdés :)
-használt FI Tuner Gsxr 600 2003-ra ?
-fokozatkijelző, tiltásfeloldással, és villanófény funkcióval?
Válaszod előre is köszönöm: black0412
black0412,

Beállíthatod többre, ha van megfelelő mennyiségű készpénzed erre.

Arra, hogy melyik lesz a jobb, kicsit nehéz válaszolni. Az biztos, hogy egy utcai ember nem h nném, hogy észreveszi a különbséget.

Mig a Suzuki FI Tuner Pro csak 500 fordulatonként lehet állítani ellentétben a Power Commander 250 fordulatonkénti lehetőségével, ezzel szemben több gázállás állítható be az FI Tuner-en.

Én azt mondom, hogy "utcai" körülmények között ár/érték arányban az FI Tuner nagyon jó, viszont jelen pillanatban Power Commanderrel lehet a legtökéletesebbre beállítani a motort.