Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Ago!
Akkor, ha jól értem, el kell döntenem, hogy milyen kipufogóra állíttatom be a tunert?
Ha Suzuki tunert veszek nálatok, és beállíttatom, soha nem lesz olyan jó, mint egy Power Commanderes ?
black0412,

A motor működését a levegő bejöveteltől, a légszűrőn át egészen a kipufogó dobig befolyásolja a működést.

A Suzuki FI Tuner Pro képes 3 térkép tárolására (illetve 2 térkép tárolására és egy null térkép, azaz gyári állapot).

Üdv
AGO
Szia Ago!
Egy kérdés, a gsxr 600-on, most egy finster kipu van, ha veszek rá fi tunert, és beállíttatom nálatok, és utána pl. karbon kipufogót teszek rá, vagy mondjuk visszateszem az eredetit, mert mondjuk nem akarom, hogy megcsesszenek külföldön, akkor újra kell állítani az fi tunert, vagy pedig ez nem befolyásolja a rendszer működését ?
Válaszodat előre is köszönöm :)
gyugyuka,

azé, me én csak válaszolok.. érted?!
nekem miért nem írsz soha
Szia Ago!

Leveled megkaptam, nagyon köszönöm.
black0412,

mintha irtál volna levelet is és arra válaszoltam....
Szia Ago!
Információt szeretnék kérni. Gsxr 600 2003-as hoz Power Commandert, vagy efi tunert ajánlasz? Beállítással, pl. az efi tuner mennyibe kerülne nálatok, + vennék hozzá egy fokozatkijelzőt is.
Köszönettel:Zsolt
to1988,

bele lehúzod az exup motort....
Köszi a választ!
Elektronika alatt power commandert értettem. Az exupot egyértelműen ki fogom kötni. A szondákat visszarakom. Hogy érted hogy "ha jól csinálom nem lesz hibakód"? Mit tudok elrontani?
Üdv
Tomi
to1988,

Az elektronikánál nem tudsz semmit módosítani.
Az exup-ot kikötöd gondolom, lambdaszondát nem kell visszarakni.
Ha jól csináltad, akkor nem lesz hibakód.

Károsodni nem mondom , hogy károsodhat, de jobb lenne beálljtani, ha jó motort akarsz....
Szia Ago!
Nekem lenne egy olyan kérdésem hogy a mocimra (09 r6r) most vettem egy kipuff rendszert (GYÁRI leömlő katalizátor NÉLKÜL plusz arrow pro racing dob) és kell-e az elektronikánál módosítani valamit majd? Károsodhat-e valami? Lesz-e hibakód (szondákat visszadugjam-e)? Utcára használom. Előre is köszi a válaszokat!
Akkor még gyűjtök rá. Bár azt hiszem közútra felesleges.


Azon reménykedem hogy módosított kipufogóval is ugyanolyan lesz a kigyorsítás és nem fog megtorpanni,dadogni...(régebbi Aprilián jártam így)
tocka,

Az elektronikába tudnak beletölteni térképeket, de annak semmi értelme, hiszen nem tudják, milyen "állapotban" van a motorod illetve azt se tudják, hogy a másik térkép miket is változtat. Csak annyit mondanak ez jó lesz rá!

Power Commander beállítással, beszereléssel, stb: 119.900HUF. Jelen pillanatban van hozzá raktáron!
Üdv mindenkinek !

Van egy 2005ös Aprilia Rsv Factory-m, és kérdezném hogy kipufogó dob csere után kell-e valamit állítani az elektronikán?
Esetleg új tréképet rátölteni,frissíteni ? Esetleg power commender mennyibe kerülne,beállítva? Köszönöm
pedig a TPS legkisebb rezdülését is megmutatja.
Boby10!

Érthető...
Én nem győztem hangsúlyozni a szakszervizeknek az oszcilloszkóp jelentőségét. Bizonyos hibaforrásokat csak oszcilloszkóppal lehet 100% biztonsággal diagnosztizálni. De sajnos nem talált fülekre...(csak a profit)
Akkor gyüjtögetni kell még egy keveset ... Köszönöm az infót , majd kereslek .
Állatanyó,

Nem! A gyári nem irható!
Szia AGO !
Simán összehangolni nem lehet a dolgot ... Power Commander nélkül ?
Boby10,

Szerintem elég lenne a 4 lambdaszonda is, nem kell a MAP....

De ha akarod, én megcsinálom neked. Kész megoldásom van rá, hogy mind a 4 hengert tudja állítani. Persze azért csebre kell kicsi nyulni!
Állatanyó,

Power Commanderrel, beszereléssel, fékpadi beállítással és a végén egy teljesítmény méréssel: akciós bruttó 119.900HUF

Eredmény:
lineárisabb, dinamikusabb, optimálisabb, LE/Nm növekedés.
Köszönöm a válaszod!

Az igazi az lenne ha hengerekként-i Map és lambdás lenne, gondolom ez nem lenne költség hatékony. Én azt gondolom a mai motorok annyira ki vannak optimalizálva, hogy nincs egy olyan alkatrész, ami a hosszabb életet szolgálná. A probléma, hogy egy bizonyos futáskm. után egyes hengereknek más a szívóhatása és ezt nem tolerálják. Végül is én azt következtetem, hogy időszakonként az injektoros motoroknál is optimalizálásra van szükség.
Szia AGO !
Van egy 07'-es CBR 600 RR-m , megpakoltam pár cuccal
(Yoshi RS5,BMC légszűrő,elől -1 lánckerék)
Kérdésem az lenne , hogy mennyiért "fésülitek" össze , ill. mit várhatok tőle ?
Üdv.