ddt500 javaslata ellenére én nem kötném ki.
A gond a vezérlővel, hogy eltörik benne a szalagpanel.
Le kell furni a csavarokat, kijavítani a panelt és összerakni szerelhető csavarokkal...
Mindenképpen bemegyünk,de már csak januárban lesz rá időm sajna!
Viszont lenne egy kérdésem!
A K4-Gixereknek van egy olyan tipus hibájuk,hogy szét megy a "másodlagos pillangószelep vezérlő elektronika" vagy mi a túró,és eddig az enyémben minden szezonba elromlott!
Ezt a kütyüt nem lehet kiváltani valamivel?
Először is elég sokáig visszaolvastam a forumban és nagy nagy tisztelet a tudásodnak és a tapasztalatodnak.
Annyi kérdésem lenne, hogy esetleg arról kérdezhetek információt, ha sikerült egy powercommanderhez jutnom és a korábban olvasott nullmapos ellenőrzést is elvégzem, akkor tavasszal mennyibe kerülne egy motorhoz állítás? Még mintha korábban olyan 50-60 ezres téelről olvastam volna valamelyik cikkedben vagy hozzászólásodban. Ez téves, vagy tényleg ilyen sok sok pénzt jelent ez?
Köszi a cuccokat,örülök hogy el tudtam ma hozni és remélem minél hamarabb be is tudjuk rakni!
Öcsémnek van egy Honda x11-ese és érdekelné őt is a GIpro w/atre,de nem tudja hogy a hondába van e tiltás 1,2,3, fokozatba. Van róla infód?
Mint Viking irta, 1-2-3-ban nem adja le bizonyos motorok esetén a teljes powert.
Egy Hayabusán pl 18LE/18Nm a különbség, mig egy haccázason csak 2-3LE.
Azért szoktuk azokat a fokozatkijelzőket ajánlani, amibenm ez a funkció is benne van, mert kb 0 forint felárért kapod meg és akkor meg jó...
Ez azért lehetséges, mert más jelet küld az ECU-nek.
Beállíthatod, hogy melyik fokozatot küldje.
Érdemes mondjuk az 5-öst beállítani, mert akkor mindazokat az előnyöket élvezheted, amelyeket alant leírtam.
Ago azt mondta, hogy az új (elmúlt pár év modelljei értendők ez alatt) ezresek esetében kettesben 12-15 lóerő.
Talán a GSX-R750-nél is rátesz valamennyit, a hatszázasoknál szerintem nem oszt, nem szoroz, még ha mérhető is esetleg néhány paci különbség.
A végsebességtiltás egyértelműen csak az ezresek (meg persze ZZR1400, Hayabusa) játszik, hiszen a kisebbek amúgy sem mennek annyit.
Én valójában azt szeretném megtudni, hogy a GIpro fokozatkijelzőnél mit jelent a környezetvédelmi tiltás oldása?
Az addig ok, hogy kijelzi az aktuális fokozatot, de hogyan tovább?
ddt500 javaslata ellenére én nem kötném ki.
A gond a vezérlővel, hogy eltörik benne a szalagpanel.
Le kell furni a csavarokat, kijavítani a panelt és összerakni szerelhető csavarokkal...