Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

janam,

ddt500 javaslata ellenére én nem kötném ki.
A gond a vezérlővel, hogy eltörik benne a szalagpanel.
Le kell furni a csavarokat, kijavítani a panelt és összerakni szerelhető csavarokkal...
Kikötöd a szelepeket teljesen nyitott állásban.
Ago!

Mindenképpen bemegyünk,de már csak januárban lesz rá időm sajna!
Viszont lenne egy kérdésem!
A K4-Gixereknek van egy olyan tipus hibájuk,hogy szét megy a "másodlagos pillangószelep vezérlő elektronika" vagy mi a túró,és eddig az enyémben minden szezonba elromlott!
Ezt a kütyüt nem lehet kiváltani valamivel?
Sziasztok.

Köszönöm szépen a korrekt, és segítő válaszokat.
Mindemellett Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
mater,

http://www.agomotors.hu/websho...

A nálunk vásárolt PC-hez -20%-os kedvezmény jár a beállításból.
SZia Ago

Először is elég sokáig visszaolvastam a forumban és nagy nagy tisztelet a tudásodnak és a tapasztalatodnak.

Annyi kérdésem lenne, hogy esetleg arról kérdezhetek információt, ha sikerült egy powercommanderhez jutnom és a korábban olvasott nullmapos ellenőrzést is elvégzem, akkor tavasszal mennyibe kerülne egy motorhoz állítás? Még mintha korábban olyan 50-60 ezres téelről olvastam volna valamelyik cikkedben vagy hozzászólásodban. Ez téves, vagy tényleg ilyen sok sok pénzt jelent ez?

Előre is nagyon szépen köszönöm a választ.

Mater
gyugyuka,

Kawához is van motyó véletlenül tel.AGO-AGO.
janam,

Az X11-be nem jó a GIpro with ATRE.
Abba egy sokkal jobb/szebb kell bele.
http://www.agomotors.hu/websho...

Ha bejöttök, van működő a vitrinben...
sato,

Te, tudok! Csináltun nem régen 1et. Tök faxa lett... MOndjuk kivettük a fordszámmérőt és annak a helyére raktuk be....
Ago!

Köszi a cuccokat,örülök hogy el tudtam ma hozni és remélem minél hamarabb be is tudjuk rakni!
Öcsémnek van egy Honda x11-ese és érdekelné őt is a GIpro w/atre,de nem tudja hogy a hondába van e tiltás 1,2,3, fokozatba. Van róla infód?
én régi (bazi) vfr műszerfalába szerelhető fokozatkijelzőt keresek . nem tudol ijent ?
Nem fog menni, bár agyalok a korm telódon....
Áááh,gondoltam rád sózom
Olyanom nekem is van eladó.
K5 1000hez pc usb 3, 50000ért eladó.
Használt,mocimba van,volt....
http://www.kepesmotor.hu/elekt...

Szia Ago!

Ki tudnál ezzel kapcs okositani? Ehez kell pluszba pc? Mivel tud többet mint a gyári elektronika? Előre is köszi!
Kösz, tőled tanultam...
Viking,

5-ös alá, leülheccc...

ng77,

Mint Viking irta, 1-2-3-ban nem adja le bizonyos motorok esetén a teljes powert.
Egy Hayabusán pl 18LE/18Nm a különbség, mig egy haccázason csak 2-3LE.
Azért szoktuk azokat a fokozatkijelzőket ajánlani, amibenm ez a funkció is benne van, mert kb 0 forint felárért kapod meg és akkor meg jó...
Ez azért lehetséges, mert más jelet küld az ECU-nek.
Beállíthatod, hogy melyik fokozatot küldje.
Érdemes mondjuk az 5-öst beállítani, mert akkor mindazokat az előnyöket élvezheted, amelyeket alant leírtam.
Köszi szépen. Érdekes információkkal gazdagodtam, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egyszerűnek tűnő szerkezet(fokozatkijelző) mi mindent tud.
Ago azt mondta, hogy az új (elmúlt pár év modelljei értendők ez alatt) ezresek esetében kettesben 12-15 lóerő.
Talán a GSX-R750-nél is rátesz valamennyit, a hatszázasoknál szerintem nem oszt, nem szoroz, még ha mérhető is esetleg néhány paci különbség.
A végsebességtiltás egyértelműen csak az ezresek (meg persze ZZR1400, Hayabusa) játszik, hiszen a kisebbek amúgy sem mennek annyit.
Köszönöm szépen a választ. Mennyi lehet a különbség a gyári és a szabályozatlan teljesítmény között? Csak ezresnél létezik ilyen?

Előre is köszönöm a válaszodat.
Ezresnél 1-2-3-ban is leadja a teljes teljesítményét a blokk (gyárilag nem) és 6-ban kiszedi a végsebesség 300-as tiltását.
Szia Ágó.

Én valójában azt szeretném megtudni, hogy a GIpro fokozatkijelzőnél mit jelent a környezetvédelmi tiltás oldása?
Az addig ok, hogy kijelzi az aktuális fokozatot, de hogyan tovább?

Előre is köszi a választ.