Kb Szeptemberben volt nálad a motorom hogy berakd a pc-t.
Akkor azt mondtad hogy a gázállás-figyelő szenzor behányt ezért ugrál a fordulatszámmérő stabil gázállásnál. A mellékelt képeken szereplő dologról van szó? Inkább megkérdezlek mert nekem fogalmam sincs. Egy gsxr 750 k4-ről vvan szó.
A választ előre is kössz!
Csáááá.. emléxem...:) Meg arra is, hogy siettetek a sógorokhoz.
Ha arra jársz, megcsináljuk. bár...
Az nem elég hozzá, hogy két kipufogód van. Szeritnem az 2-1-2-ben kipufogó, ami azt jelenti, hogy a gázok alul összekeverednek. Nézd meg. Ha ilyen, akkor nem tudjuk "csak úgy" megcsinálni..
De ettől föggetlenül, ha arra jár, mindig vendégünk vagy egy üditőre...
a nyáron állította a mester dl1000-met
itthon beszereltem a pc-t, majd kb 35-40fokban belőtte a padon
előtte próbáltam gyűjteni az infókat ezekról a dolgokrol, de én sem voltam nagyon képben ezzel az 1-2 térképes dologgal
azt az infót megtudtam, hogykülön-külön hengerenkénti lamda vételi lehetőség kell hogy legyen , atól függően hány térképes-hengeres a történet...
előtte arra jutottam, hogy ennyire nem megyek bele , mert van rá utalás , hogy " ki lehet" alakítani a lamda vételi lehetőséget, de nem esett le , hogy nekem ott a külön 2 kipuf eleve
abban a melegben, meg ausztriába sietve nem kérdeztem rá ott az állításkor személyesen, hogy nem lenne e érdemes 2 térképesre belőni
no nem baj, a moci így is olyan lett mintha kicserélték volna...
megszünt a bizonytalan-egyenletlen alapjájrat, teljesen kisimúlt minden fordulaton, fogyasztás normalizálódott és nem utolsó sorban kaptam kb + 10% pacit
viszont ha legközelebb valamiért abba az irányba visz az utam és le tudunk 1 időpontot egyeztetni , akkor bejelentkezek egy 2 térképes programra
Jahh inkább pár ezerről Tibi .. mivel idekint már a hivatalos kis kerekedelmi értékesités megkezdése elött van pre-order azaz elő rendelés és itt cash-el jön az emberek többsége. Arról nem beszélve hogy a Kawa Fun-ok nagyon várták/várják az uj ZX-10 debütálását...
Szerintem így volt a legegyszerűbb. Gondolom azért nem 5-6000 eladott motorról van szó hanem pár 100 darabról vagy annyiról se. A youtube nincs tele my 2011 ZX-10R-es videókkal. Valszeg az USA déli államai kivételével ott sem vesznek annyi motort december elején.
De ilyet még nem halottam hogy ekkora gebaszt csináltak volna más gyártok hogy IDÉZET: Nagyszabású visszahívási akciót indított a Kawasaki USA: az összes értékesített, és az összes szalonban álló, még el nem adott 2011-es ZX10R-t begyűjtik, a tulajdonosoknak a teljes, újkori vételárat visszafizetik. Nagy a baj? De lehet hogy jó a féke nem vitatom.
És azt a cikket olvastad a motorrevübe,amikor az 1000-es teszten a suzuki kikönyökölt,a yamaha hengerfejes lett,az rsv főtengelyes,de a ktm se birta,no meg az mv se...a kawa,meg a 3 éves blokkal a második legerősebb a bmw után,viszont a kategória legjobb fékével rendelkezik...
Szoval nem rossz a tizedes!
Engem inkább a motorozhatósága érdekel mint a lóerő mert azt tudom hogy jóval erősebb! Egyébként nem gondoltam volna hogy fordulékonyabb. Köszönöm a választ!
Nem zavar ha beleszólsz ha előrébb viszi a társalgást. Én a saját motorjaimról beszélek nem a 2006-os, 2008-as vagy a 2011-es verzióról. Ha olyan volnék elkezdhetnék beszélni a K4 600-750 injektor hibájáról vagy a K5 1000 váztöréséről de ezeknek szintúgy nincs köze ehhez. És nem vagyok Suzuki ellenes sem.
Egyébként elhiheted, hogy olvasom a híreket.
Kb Szeptemberben volt nálad a motorom hogy berakd a pc-t.
Akkor azt mondtad hogy a gázállás-figyelő szenzor behányt ezért ugrál a fordulatszámmérő stabil gázállásnál. A mellékelt képeken szereplő dologról van szó? Inkább megkérdezlek mert nekem fogalmam sincs. Egy gsxr 750 k4-ről vvan szó.
A választ előre is kössz!
Üdv!