Nagy. Azt kell mondjam jobb motor ez a Kawasaki. Mindezt úgy, hogy imádtam a gixxert is. És nem a lóerő miatt. Sokkal jobb a fékje, jobban fordul, a kuplungja egy álom. És nekem valamiért kényelmesebb is. Erőben meg nagyobbnak éreztem az ugrást mint a Thundercat és a gixxer között.
Naszóval:
A kijelző legyen bekapcsolva.(támasz felhajtva, gyujtás rajta)
Alul benyomod a gombot, a 4-es fog villogni mivel erre van állítva gyárilag. 3mp-ig villog utána visszaáll alap üzemmódba.
Ha változtatni akarsz a beállításon a 3mp-alatt ismét meg kell nyomnod a gombot és akkor átvált 5-re, ha mégegyszer megnyomod 6-ra. Utána vársz, hogy leteljen a 3mp, és amikor már nem villog a kijelző az utólsó beállításon marad.
Tömören:
Megnyomod alul a gombot, és utána még kétszer megnyomod 3mp-en belül.
Felmész a www.agomotors.hu -ra.
Bal oldalt kiválasztod a "letöltés" menüt.
Utána pedig a HealTech-et majd a GiPro with ATRE-t.
Innen letudod tölteni a magyar kezelési útmutatót.
Sziasztok. Yoshimurat 11000 felett 500 fordulatonként tudod állítani.Ami nagy előnye hogy a gyújtással is tudsz teljesítményt növelni.Plusz még a gyorsváltót tudja nincs bent semmi tiltás és a motorféket is tudod álltani. Kulcs nem kell hozzá a vészleállító a gyújtáskapcsoló. A bal kapcsolóra meg be tudod kötni az 1-2 térképet plusz box utca limitert.Gyorsabb az elektronika mint a gyári.
Üdv
Ez egy Yoshimura EM Pro, ami egy versenyelektronika.
Olyan, mint a Hondába a HRC, Kawasakiban a KFI vagy a Yamahába a YEC. Mondjuk annyi a különbség, hogy az nem 3 betüs
Visszatérve a kérdésedre:
A gyári ECU helyére kell bedugni és a motor paraméterei állíthatóak ellentétben a gyárival.
Módisítható az injektor térképe, a gyújtás térképe, 1000rpm-mel kiterjeszthető a letiltási fordulatszám, stb... Viszont kihagyja az összes olyan érzékelőt, ami nem "kell" a motornak. Nem lesz immod többet, sőt ha jól emléxem, akkor még a kulcsot is kihagyja (ami nem minden esetben jó).
Allítottunk be iylet is, a többit is, de általában jobb megoldás volt mellé egy PC.
Pl. a YEC csak 1000 fordulatonként volt állítható, az is 8000 felett, ami eléggé durva osztás. Jó volt a motor 10.000-nél, jó volt 11.000-nél beállítás után, de közötte meg szar és nem lehetett állítani.
Nagyon korrekt volt, az üzlete is igényes!
A GiPro pedig amit vettem nála 19800Ft-ért, 30-32eFt körül van a Német és Usa ebay-en.
Örülök, hogy a gyártó ennyivel kedvezőbb áron adja itthon!
És annak is örülök, hogy egy magyar terméket vásárolhattam!
Mondom, szét kell szedni, mert a panel, ahol visszahajlik, ott eltörik és kontaktos lesz. Ott át kell kötni normál vezetékkel és ennyi.
Jó párat csináltunk már, azóta azoknak nincs baja...
Az 1, 2 vagy 4 (illetve lehetne 3 is), az azt takarja, hogy a Power Commander az alap vezérlésként hány térképpel dolgozik.
1 térképes mód:
Ilyenkor minden henger ugyanazat az injektor térképet (térkép módsítást) kapja.
2, 3 vagy 4 térképes mód:
Ilyenkor minden henger külön injektor térkép módosítás kap. Azaz hengerenkénti beállítást kap.
A hengerek nem egyformán működnek, mivel márként szívják be a levegőt, más a hőmérsékletük, más az injektorok benne, stb...
Aki nagyon "perverz", az hengerenként állíttatja be, illetve aki átalakítja a hengerfejet (csatornákat), annak meg szinte kötelező.
Utcai körülmények között egy térképest javaslok, ami alól kivétel a 2 hengeresek. Azokat mindig 2 térképesre javaslom.
A 4 hengeres motorok eléggé jól "kiegyenlitik" egymást (kivéve, ha az egyik henger extra rossz). Ebben az esetben pár henger kicsit elkevesel, másikak kicsit elsokalnak, de az együttes eredő tökéletes lesz.
2 hengeres esetében ez eléggé más, mivel V2-es esetén a két henger teljesen más, teljesen mások a paraméterei és ha az egyik henger elsokal, akkor a másik hengernek annyival kell elkeveselnie. A beállítások során akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni, ami eléggé sok(k).
V2-es esetén nagy részben még a remegés is megszünik így...
Már 4x csináltattam,de most ha leállítom és szórakozok a gyújtás le fel kapcsolgatásával újra működik. Pl. legutóbb egy 20 perces pályázás alkalmával 2x álltam fére emiatt aztán meg 2x 20 percet simán végig ment hiba nélkül! Jelenleg is működik! Állítólag a Gsr 600 kütyüje jó rá, de jó lenne valami szakitól is hallani a megerősítést, nehogy csak kamu legyen!
Én mindenki aki segíteni tud és akar nagyon nagyon hálás vagyok. És minden olyan embert, aki hasznos információval lát azt mélységesen tisztelem, hogy nem lusta és a jóakarat megvan benne. Azt hiszem manapság ez azért már lassan még a motorosok között is egyre kevesebb. Uh. respect
Ezen ne vesszetek össze én köszönöm, ha segítesz és AGO-nak is.
Bocsánat lehet egy kérdésem még? Az hogy 1,2 vagy 4 térképes üzemmód az mit takar? Bocsánat, hogy buta vagyok, csak most kezdtem utánanézni a dolgoknak, eddig csak felületesek az ismereteim!
ody.focus()http://totalbike.hu/hirek/2010/12/16/baj_van_az_uj_ninjaval/
inkább gsx-r.
Nagyon köszönöm! Így érthetőbb volt!
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
A kijelző legyen bekapcsolva.(támasz felhajtva, gyujtás rajta)
Alul benyomod a gombot, a 4-es fog villogni mivel erre van állítva gyárilag. 3mp-ig villog utána visszaáll alap üzemmódba.
Ha változtatni akarsz a beállításon a 3mp-alatt ismét meg kell nyomnod a gombot és akkor átvált 5-re, ha mégegyszer megnyomod 6-ra. Utána vársz, hogy leteljen a 3mp, és amikor már nem villog a kijelző az utólsó beállításon marad.
Tömören:
Megnyomod alul a gombot, és utána még kétszer megnyomod 3mp-en belül.
Köszi,azt letőltöttem már, de sajna nem világos hogy hogyan léptessem a 6.-ra mert alapból 4-esen áll!
Felmész a www.agomotors.hu -ra.
Bal oldalt kiválasztod a "letöltés" menüt.
Utána pedig a HealTech-et majd a GiPro with ATRE-t.
Innen letudod tölteni a magyar kezelési útmutatót.
És menyiért csináljátok meg ezt a vacakot?
A fokozatkijelzőn hogyan tudom a 6-osra tenni a tiltáskioldót?
És lehet ellenőrizni hogy jól csináltam?
Milyen a zx a gixer után? Nagy a külömbség teljesítményben?
Üdv
Közben meg figyelek
hajnalba menni kell az ut széli csajoktól összeszedni a pénzt, mi?!
Köszi!
Itthon jóval olcsóbb a termék. Pl a Suzuki FI Tuner kint 240EUR körül van beállítás nélkül, nálunk 75KHUF beállítással....
Ez egy Yoshimura EM Pro, ami egy versenyelektronika.
Olyan, mint a Hondába a HRC, Kawasakiban a KFI vagy a Yamahába a YEC. Mondjuk annyi a különbség, hogy az nem 3 betüs
Visszatérve a kérdésedre:
A gyári ECU helyére kell bedugni és a motor paraméterei állíthatóak ellentétben a gyárival.
Módisítható az injektor térképe, a gyújtás térképe, 1000rpm-mel kiterjeszthető a letiltási fordulatszám, stb... Viszont kihagyja az összes olyan érzékelőt, ami nem "kell" a motornak. Nem lesz immod többet, sőt ha jól emléxem, akkor még a kulcsot is kihagyja (ami nem minden esetben jó).
Allítottunk be iylet is, a többit is, de általában jobb megoldás volt mellé egy PC.
Pl. a YEC csak 1000 fordulatonként volt állítható, az is 8000 felett, ami eléggé durva osztás. Jó volt a motor 10.000-nél, jó volt 11.000-nél beállítás után, de közötte meg szar és nem lehetett állítani.
Nagyon korrekt volt, az üzlete is igényes!
A GiPro pedig amit vettem nála 19800Ft-ért, 30-32eFt körül van a Német és Usa ebay-en.
Örülök, hogy a gyártó ennyivel kedvezőbb áron adja itthon!
És annak is örülök, hogy egy magyar terméket vásárolhattam!
Mondom, szét kell szedni, mert a panel, ahol visszahajlik, ott eltörik és kontaktos lesz. Ott át kell kötni normál vezetékkel és ennyi.
Jó párat csináltunk már, azóta azoknak nincs baja...
Az 1, 2 vagy 4 (illetve lehetne 3 is), az azt takarja, hogy a Power Commander az alap vezérlésként hány térképpel dolgozik.
1 térképes mód:
Ilyenkor minden henger ugyanazat az injektor térképet (térkép módsítást) kapja.
2, 3 vagy 4 térképes mód:
Ilyenkor minden henger külön injektor térkép módosítás kap. Azaz hengerenkénti beállítást kap.
A hengerek nem egyformán működnek, mivel márként szívják be a levegőt, más a hőmérsékletük, más az injektorok benne, stb...
Aki nagyon "perverz", az hengerenként állíttatja be, illetve aki átalakítja a hengerfejet (csatornákat), annak meg szinte kötelező.
Utcai körülmények között egy térképest javaslok, ami alól kivétel a 2 hengeresek. Azokat mindig 2 térképesre javaslom.
A 4 hengeres motorok eléggé jól "kiegyenlitik" egymást (kivéve, ha az egyik henger extra rossz). Ebben az esetben pár henger kicsit elkevesel, másikak kicsit elsokalnak, de az együttes eredő tökéletes lesz.
2 hengeres esetében ez eléggé más, mivel V2-es esetén a két henger teljesen más, teljesen mások a paraméterei és ha az egyik henger elsokal, akkor a másik hengernek annyival kell elkeveselnie. A beállítások során akár több, mint 20% eltérés is szokott lenni, ami eléggé sok(k).
V2-es esetén nagy részben még a remegés is megszünik így...
Már 4x csináltattam,de most ha leállítom és szórakozok a gyújtás le fel kapcsolgatásával újra működik. Pl. legutóbb egy 20 perces pályázás alkalmával 2x álltam fére emiatt aztán meg 2x 20 percet simán végig ment hiba nélkül! Jelenleg is működik! Állítólag a Gsr 600 kütyüje jó rá, de jó lenne valami szakitól is hallani a megerősítést, nehogy csak kamu legyen!
Ezen ne vesszetek össze én köszönöm, ha segítesz és AGO-nak is.
Üdv: MAter
Bocsánat lehet egy kérdésem még? Az hogy 1,2 vagy 4 térképes üzemmód az mit takar? Bocsánat, hogy buta vagyok, csak most kezdtem utánanézni a dolgoknak, eddig csak felületesek az ismereteim!
Üdv:Mater