A bal oldali váz mellet, a kábelköteg alatt van!
Úgy tudod leellenőrizni, hogy ha a motor üresben van, akkor világít az üresjelző. Ha széthúzod a csatlakozót, akkor elalszik. Ha rossz csatlakozót húzol szét, akkor nem alszik el.
Amúgy én a pirosat nem az akis "+"-ra kötném, hanem a hátsó féklámpa kapcsoló kapcsolt +12V-os vezetékére. Ha jól emléxem akkor az egy barna, két vezetékes csatlakozó, amelyikben az egyik vezeték barna színű.
Ha már Úgy is itt járunk,lenne egy kérdésem a bekötéssel kapcsolatban.(GIPro arte fok.kij.)
Az áram (piros szál),az akksi + sarura csatlakozik direktbe.(gondolom).
A másik kettőt(fehérek),az azonosan kialakított csatlakozó pár közé kell bekötni.
Igen ám,de a szivattyú csatlakozó is így néz ki,meg a motor blokk mellett bal oldalon is van egy ilyen kialakításu csati a kábel kötegben.
A kérdés,hogy hova csatlakoztassam a vezetékeket?
Elv: Amikor váltasz, akkor a váltokarhoz/rudazathoz tartozó gyorsváltó kapcsoló ad egy jelet a gyorsváltó elektronikának, ami egy előre beállított értéknek megfelelően elveszi a gyújtást az adott időre. Ez tehermentesíti a motor, mig a váltó vált.
Létezik nálunk több szett, úgy 120.000KHUF-tól...
oldja...
elméletileg én leszek itt végig egyedül.
De csörög elötte, mielött jösz! Két darab van raktáron, nehogy elvigyék addig!
Keresd AGO-t!
Ingyen nem fogjuk adni.. az tuti!
Esélytelen. EZt a fokozatkijelzőt 120-140EUR között addják kint.
Még az is lehet, hoyg az ára fog emelkedni, nem tudom egyenlőre!
13:00-18:00-ig vagyunk nyitva
Élnék ezzel a lehetőséggel!
Mikór mehetek érte?
A Gipro fokozatkijelzőből lesz akció, vagy esélytelen?
Nem tudom milyen akció lesz, de ez sem rossz ár.
Ha megnézed az ebay-en, 200EUR felett árulják beállítás nélkül!
De legyen karácsony.
65KHUF-ért megkapod, ha még idén elviszed (beállítani tavaszig végéin van időd)
FI tunerra lesz még akciód? Mert akkór érdekelne a dolog!
Vagy ez csak egyszeri akció volt! Sajna arról lecsúsztam!
A bal oldali váz mellet, a kábelköteg alatt van!
Úgy tudod leellenőrizni, hogy ha a motor üresben van, akkor világít az üresjelző. Ha széthúzod a csatlakozót, akkor elalszik. Ha rossz csatlakozót húzol szét, akkor nem alszik el.
Amúgy én a pirosat nem az akis "+"-ra kötném, hanem a hátsó féklámpa kapcsoló kapcsolt +12V-os vezetékére. Ha jól emléxem akkor az egy barna, két vezetékes csatlakozó, amelyikben az egyik vezeték barna színű.
Ha már Úgy is itt járunk,lenne egy kérdésem a bekötéssel kapcsolatban.(GIPro arte fok.kij.)
Az áram (piros szál),az akksi + sarura csatlakozik direktbe.(gondolom).
A másik kettőt(fehérek),az azonosan kialakított csatlakozó pár közé kell bekötni.
Igen ám,de a szivattyú csatlakozó is így néz ki,meg a motor blokk mellett bal oldalon is van egy ilyen kialakításu csati a kábel kötegben.
A kérdés,hogy hova csatlakoztassam a vezetékeket?
Üdv.: Jani
GIpro with ATRE: 19.800HUF
FI Tuner beszerelve, beállítva: 75.000HUF
Mennyibe kerülne egy K4 750 Gixerhez:
GIpro with ATRE?
FI Tuner?
Szerelés beállítás?
Elv: Amikor váltasz, akkor a váltokarhoz/rudazathoz tartozó gyorsváltó kapcsoló ad egy jelet a gyorsváltó elektronikának, ami egy előre beállított értéknek megfelelően elveszi a gyújtást az adott időre. Ez tehermentesíti a motor, mig a váltó vált.
Létezik nálunk több szett, úgy 120.000KHUF-tól...
Azt a tüskét kikéne cserélni egy zégeresre és akkor tudok adni olyan "fejet", amiben benne van a kapcsoló!
De ahoz még kell egy elektronika is!
Igen, erre...
Megnéznéd, hogy alul a tüskén nincs zéger?!
Mert iylen fejünk van,amibe bele van építbe a kapcsoló.
Ezt kellene kicserélni!