Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ere gondoltál? Mert ez szegecses..
Pepííító18,

Kéne egy közeli kép a váltókarról. Leszerelhető róla az a része a váltókarnak, amit a lábaddal nyomkodsz?!

Van 4 fajta raktáron, de a kapcsoló felszerelése a lényeges.

Dynojet gyárt olyat, ami teleszkópos és ilyen váltókhoz van.
Kézkímélő megoldááás!
Minek a mán neked,ugyan?
Udv Ago.

Érdeklődnék hogy K8as Suzuki RMZ 450-hez kapható e gyorsváltó nálatok?!

ÜDv Peti
Egy isten vagy Ágo. Kösz szépen
laca4025,

Szereld be és indítsd be, ha beindul és megy a 4 henger, akkor OK!
Akkor a leirtak alapján nullázd ki. Ha elmenti és visszatöltve is az van benne, akkor za is OK!
Azt hiszem itt az ideje hogy elmentsem ezt a kis beszélgetést, annyi jó tanácsot kaptam
Á., menni nem akarok. Ha kipróbálom és működik, akkor te leszel a következő megálló meg a dyno-pad. Gondolom olyan nagyon extra térkép nem lehet benne, de ugye azt, hogy az injektor ki és bemenetek működnek-e már azzal is le tudom tesztelni, hogy normálisan jár-e a motor alapjáraton vagy sem?
laca4025,

nem kell letölteni a zero map-et.
Egyszerübb, ha elinditod a progit, kapcsolódik a PC, Betöltöd a rajta lévő térképet (Get map), a bal felső sarokban lévő kockára rákattintasz, akkor kijelölöd az egész térképet majd megnyomod a nullát és enter. Ekkor az egész térképbe be kell irnia a null értéket. Ezután Send Map. Ennyi
Ha ez megy, akkor leellenőriztük, hogy megy az USB és a belső memória is...
laca4025,

Azt irtad belerakod, hogy kiprobáld! Elméltileg "bármilyen" rajta lévő térképpel be kellene indulnia, ha nem valami nagy extra térkép van rajta!
Ha menni is akarsz vele, akkor javasoltam a null térképet. Ha csak kiprobálás a cél, akkor nem gond a rajta lévő térkép, mivel ha nem húzol gázt, akkor 0TPS-en fog működni és ott 99%-ban 0 érték van.

Nincs rajta hard reset!

Üdv
AGO
Aha, már néztem is a weboldalon, hogy a motoromhoz való térképcsomagban benne van a "Zero Map". Csak az érdekelt volna, hogy mivel nincsen ilyen kilencvoltos adapterem és így kénytelen leszek a motorra rákötve tölteni fel a térképet, abban a kis időben amíg a null térkép felmegy a Power Commanderre, a már most is rajta levő, ki tudja milyen térkép nem fogja-e totálisan összezavarni a motor rendszerét. Gondolom nincsen a PC-n hard reset gomb
Ja igen.
Már meg is mondta.
Ha "0-térképet" töltesz fel rá, akkor nem avatkozik be, olyan, mintha benne sem lenne, gyári értékeken üzemel a motor.
Agó majd megmondja de 99,9% ha belerakod és beindítod, hogy megy-e nem fogja hazavágni a motort.
Kösz Viking

igazából csak azért szeretném beletenni most a motorba, hogy ki tudjam próbálni működik-e. Használt a cucc és személyesen nem ismerem az eladót. Ez egy PCIII, és ha jól tudom az Auto Tune azzal nem kompatibilis :(
Ha megvolt a próba és működik a cucc, akkor meg szépen kiszedem a motorból, beleteszem egy hátizsákba, és ezek szerint valamikor nyár elején (kösz szépen a külső hőmérséklettel kapcsolatos tanácsot ) annak rendje és módja szerint bekopogtatok Agohoz egy egyedi térkép ügyében
Le akarta tölteni az enyémet is.
Az övén Yoshi slip-on, az enyémen full Bódis rendszer.
Az enyém tip-top, amikor ő ráadta a gyújtást, zörgött a másodlagos pillangószelep-sor mint az állat, az AC-nek meg olyan hangja volt...
Nincsen két egyforma motor, még ha a gyártósorról szedsz le kettőt egymás után, akkor sem. Más az illesztés, a benzinpumpa stb.
Ezért kell egyedi térkép.
Ha nem teszel bele auto-tunert, akkor azt javasolnám, hogy olyan 25 fokos külső hőmérséklet környékén állíttasd be.
Miért?
Mert az a motoros szezon szempontjából egy középérték, nagyjából jó lesz a beállítás 15 fokon és 35 fokon is.
Ha beállítod 0-5 foknál, akkor nyáron el fog dúsulni, mivel a 35 fokos levegő sokkal ritkább, mint a 0 fokos.
Bizalomgerjesztő. Gondolom a Power Commander elég bolodbiztosra van tervezve de a hülyeség ellen nincs orvosság
Egyik ismerősöm K2 1000-én az utcán laptoppal cserélgették a netről letöltött térképeket. A végén már nem indult be.
Ago,

akkor egy null térkép rátöltésével letesztelődik az USB meg a memória, ha pedig beszerelés után beindul a motor, akkor az injektor ki és bemenetek is. Ugye?
Mivel ehhez a Power Commanderhez nemigen lesz meg a 9V-os adapter, kénytelen leszek rákötni a motor rendszerére hogy használni tudjam, és azt a bizonyos null térképet rá tudjam tölteni. Ha esetleg most valami gázos térkép van rajta, akkor ezzel még nem fog semmit tönkretenni a motorban igaz?
laca4025,

Én ezt akartam javasolni, hogy tegyétek bele a motorba. Ha beindul, akkor OK.
Mondjuk én rátenném elötte egy PC-re és egy null térképet - minden cella legyen 0 - és úgy indítnaám be.
Akkor a motor "gyáriként" müködik. Nehogy valami "hülye" térkép legyen rajta és csak gondot okozzon.
Ago,

figyu, ha csak úgy beletesszük a kérdéses PC-t az alapértelmezett térképpel egy (jelenleg még) teljesen alap Z 750-be és beindítjuk, akkor azonnal kiderül hogy működőképes a cucc? Vagy a lehetséges injektor ki és bemeneti hibák csak egy idő után jönnek elő? Ha laptopra teszem magát a PC-t és rátöltök egy valamilyen térképet, akkor az is kiderül, hogy az USB vagy a memória megfelelően működik?
Próbálnám egy kicsit racionalizálni ezt a próbát mert elég sok utazgatással járna a dolog, bár a custom térkép miatt úgyis meg kell, hogy látogassalak tavasszal
laca4025,

Ha elég az, akkor megnézem bármikor...
Ago,

azt meg ugye azt írtad, hogy viszonylag könnyű tesztelni. Bocs, ogy ilyen nyűgös vagyok. Leszervezhetem, hogy az eladó bevigye neked a cuccot? Leteszteled, ha kerek akkor megveszem, és valamikor szezonkezdés körülre egyeztetek veled egy időpontot