Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

150 ccm Lifan blokk felújjítva,új dugó,szelepszár szimmering,szelepek becsiszolva.Felújjítás óta 5üo-t ment.Q8 Full olajjal,megkimélve eladó...érd.morber.attila@freemail.hu
Valaki tud egy jó láncot? ami árban is olcsó! mivel elszakadt a láncom!
Vagyis akkor azt mondod hogy elég a 120/80 gumi? előre akkor szerinted jó a 90/90-es? köszi amúgy a segítséget!
Felesleges a 140 es gumi általában 110/70 és 120 as gumikat raknak utcai gumiból mert a felni keskeny és nagyon összehúzza a gumit és nagyon púpos lesz és ha döntöd egy idő után elfogy a tapadás és már nyomod is a salllertt
Sziasztok azt akarom kérdezni h szerintetek egy 140/80 sprt gunit be tudok-e rakni egy 16cm közötti villába a belső mérete a 16cm felfújt állapotban necces mi? előre egy 90/90 gumi szerintetek jó lenne ugyanúgy 14colosba? Légyszi segítsetek!
150ccm MCM blokk eladó
garatula bajnok.))
Ne szerénykedj sztem mert jókat meccseltünk és naon fasza volt!helyezésektől függetlenül mindenki király volt remélem hogy idén se lesz ez másképp
Pfff.
Elég vicces volt, amikor mondták, h bajnok lettem.
Remélem, h az idén mindenki eljön minden versenyre és valóban a legjobbat jutalmazzák.
Csacsa:

Persze hogy megtarthatod, aki tavaly ment az elsőbbséget élvez annál a rajtszámnál amivel ment. A tavalyi dobogósok meg mehetnek az év végi helyezésüknek megfelelővel, ha akarnak. Az ' #1 '-es rajtszámmal csak a tavalyi bajnok mehet.

A tavalyi rajtszámok:
#53 Kiss Csaba OPEN
#3 Vészi László OPEN
#11 Csanádi Csaba OPEN
#? Halász Tomi OPEN (tavaly #1 -el ment, de idén a Tikász Zoli mehet vele)
#26 / 126 Kári Peti OPEN
#68/1 Tikász Zoli OPEN
#5 Budai Attila OPEN
#36 Bódis Ricsi SPORT
#51 Dienes Károly SPORT
#26 Röder Tamás SPORT
#4 Morber Attila SPORT
#69 Frecska Gábor SPORT

Aki pedig tudja hogy milyen rajtszámmal jönne, de nem volt tavaly, az írja a többi alá a kért rajtszámát, nevét és kategóriáját.
Hy!Én is szeretném megtartani a tavalyi rajtszámom ami a 11-es!
A két kategória rajtszáma legyen megkülönböztetve szerintem.Vagy ez vagy az(fehér alapon fekete....)Tavaly többnyire mindenki fehér alapon fekete számmal ment.Akkor legyen az Open fehér alapon fekete és a 140 Sport fekete alapon fehér.Szerintem.
Vészi Laci email: mmse1@freemail.hu vagy pitmotard@gmail.com
Én a 3-as számmal az Openbe indulok.Ha lehet lassan írjuk össze a várható névsort és rajtszámokat.
Kiss Csaba Open 53
Vészi László Open 3
Sziasztok!

Elkészült a 2011-es MAMI Pitbike SM kupa teljes versenykiírása. Április 16.-án kezdődik az idény! Készüljetek!

A MAMI Pitbike SM (supermotard) Kupa versenysorozatának 2011. –évre szóló kiírása

A Pitbike SM kupában csak éves, vagy alkalmanként napi licenccel lehet indulni. Egy versenyhétvégén mindkét kategóriában egy, vagy két versenyre kerül sor a versenykiírásnak megfelelően. A versenyrendezőnek jogában áll az időtervet módosítani. A kategóriák együtt rajtolnak, a legjobb időeredményeik alapján „abszolút” sorba rendezve. A versenyzők ruházatára vonatkozó követelmények, illetve a versenyzőkkel szemben támasztott elvárások a mindenkori MAMS szabályoknak megfelelő! Kérjük ezek betartását! A 2011.-éven a 6 legjobb versenyhétvége eredményei kerülnek összesítésre, amely alapján avatunk év végi bajnokot, ill. dobogósokat. A versenyzőknek kötelező az időmérőedzésen és a rajt előtti egy bemelegítő körön részt vennie, hogy értékelhető legyen az adott futamon, kivételt jelent ez alól azon versenyek, amelyek több naposak és nem a versenynapon rendezik az időmérő edzést, ebben az esetben nem kötelező az időmérőedzésen való részvétel.


Értékelés

Minden versenyző értékelhető, aki a versenytáv minimum 70%-át teljesítette. A két kategória teljesen külön kerül értékelésre. Az utolsó értékelhető pillanatban elért eredmény alapján a következő pontokat kapják:

1. Hely 25 pont
2. Hely 20 pont
3. Hely 16 pont
4. Hely 13 pont
5. Hely 11 pont
6. Hely 10 pont
7. Hely 9 pont
8. Hely 8 pont
9. Hely 7 pont
10. Hely 6 pont
11. Hely 5 pont
12. Hely 4 pont
13. Hely 3 pont
14. Hely 2 pont
15. Hely 1 pont

Amennyiben a versenytáv rövidül az eredeti kiíráshoz képest, a versenyzők a következő pontokat kapják:
Ha a teljesített körök száma több, mint a tervezett körök 50%-a: teljes pontszámot,
Ha a teljesített körök száma több, mint a tervezett körök 25%-a de kevesebb mint 50%-a: a pontszám 50%-át,
Ha a teljesített körök száma kevesebb, mint a tervezett körök 25%-a: nincs pontozás.

Mindkét kategóriában a szezon végén a legmagasabb pontszámot elért versenyző a győztes, a 6 legjobb pontszámú versenyhétvégéjét összesítve. Döntetlen esetén a jobb helyezést elért versenyző van jobb helyzetben.


Óvás

Óvás esetén minden esetben pontosan meg kell nevezni az óvás tárgyát legkésőbb a verseny leintését követő 15 percen belül, a technikai bizottság tagjai felé, írásban a Pitbike SM óvási formanyomtatványon. Az óvás díja minden esetben 30.000 Ft. Amennyiben az óvásnak a technikai bizottság helyt ad, az óvási díj teljes egészében visszafizetésre kerül, amennyiben nem megalapozott, az óvási díj a megóvott résztvevőt illeti.


Technikai Bizottság

A vitás kérdésekben a „technikai bizottság” hozhat döntést.
Tagjai: #53 Kiss Csaba +36/70-355-7480 info@racingpitbike.hu
Vészi László +36/70-591-4848
Tikász Zoltán +36/20-334-5444


Pitbike SM Technikai Előírások
Kategóriák:

1. SPORT kategória: 4 ütemű, maximálisan 140cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 2 szeleppel és maximum 26mm –es karburátorral szerelt motorblokk

2. OPEN kategória: 4 ütemű, maximálisan 185cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 4 szeleppel és maximum 28mm –es karburátorral szerelt motorblokk

A motorkerékpár minimális súlya üzemanyaggal együtt 60 kg.
A motorblokkok lég ill. olajhűtésűek lehetnek, a vízhűtés nem megengedett!

A legnagyobb megengedett tengelytáv 1200mm.

Az ülésmagasság nem haladhatja meg a 820mm-ert. (A legmagasabb pontján mérve, terheletlenül)

A gázkarnak alapjárati helyzetbe kell visszaállnia elengedés után.

Az első kerék legnagyobb átmérője 14” (coll) lehet.
Az hátsó kerék legnagyobb átmérője 12” (coll) lehet.

A gumik típusa, mérete nem korlátozott.

A felfüggesztések szabadon választhatóak.
A lábtartók nem lehetnek fixek, és automatikusan vissza kell hogy hajoljanak a behajlásukat követően.

A sebességváltók maximálisan 4 fokozatúak lehetnek (plusz az üres fokozat).

Kizárólag kereskedelmi forgalomban kapható ólommentes üzemanyaggal üzemeltethetőek a motorok.

A rajtszámok szabadon választhatóak, maximálisan 3 számjegyű lehet, három helyen kell elhelyezni a motoron, elől ill. jobb és bal oldalon. Fehér alapon fekete vagy fekete alapon fehér színnel.
ok, majd jelentkezem, a telóról akarok pár dolgot kérdezni
varhelyi@primcom.hu
tudnál emilcímet adni? még érdekelne pár dolog
És mennyit érne neked a teló?
Sziasztok!
Van pit-hez 1-2 blokk alkatrészem eladó!
Új és használt egyaránt.
Kérésre képeket teszek fel!
kuplung, váltó, henger nincs már meg...
Szét kell azt bontani Kari, darabonként eladni! Én pl vinném az e.telót
Tudom de azért próbálkozok. Két motorom van eladó, az endurómra volt már jó pár érdeklődő azt tavasszal el is fogják vinni. A piteket nagyon nehéz eladni főleg a jobb fajtákat.
Szia Kari! Megmondom a frankót, amit a magam bőrén tapasztalok! NEM MEGY A PIAC ! SAJNOS.. még a blokkomat se viszik el 70eft ért .....
nem én csinálom, megkérdeztem, ennyit mondott.
Konkrét árat nem mondok, de jó áron. lehetséges, ezért tanulom a magas fordulaton motorozást
Az lehet, amúgy mennyiért mérik most a négyszelepes blokkot? Szerintem a TB 2szelepes yx-e jobb, főleg annak aki közepes fordulatszámon motorozik!