Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Én is sokat köszönhetek "ennek a drága lánynak" Nélküle nem lennék ott, ahol vagyok
Tőled jól esik...köszi
tompicbr@gmail.com lehet,hogy ez csak hobby neked, de simán megélnél ebből....de sokat köszönhetsz a Brian bicigliének is, ne feledd!
Összegyűjtöm a tiedet és Csabcsiét, aztán adok egy linket
Onnan le tudjátok majd tölteni, csak mondj egy címet, ahova küldhetem
köszi a képeket, jó hogy kint voltál!
Gratulálok buzirudi. Szép volt.
Meg is érdemled barátom eszméletlenül jó volt nézni, ahogy mentek az elején Minden elismerésem
Én még ünneplek.....
Ma is végig super idönk volt a Slovakiaringen. 11. óráig szabad motorozás volt, ebben kimentünk pl kicsit videózni. Elég sok verseny volt de mi csak 3 ban voltunk érintettek.
11. kor kezdödött a 600 SSP verseny ahol Tompi, Csabcsi és Alex volt csak érintett. A verseny Csabi számára nagyon fontos volt, hiszen övé volt az elsö rajtkocka, Tompié a második, Alex néhány sorral hátrább.
Csabcsi nagyon izgatott lehetett, mert a warmup körön Tompi megelözte Csabcsit és szerintem olyan tempoval hogy Csabcsinak elborulhatott az agya mert a kör vége felé (amikor Tompi már visszavette persze a tempót) Cabcsi ezerrel visszaelözte Tompit és ugy fordult rá a célegyenesre, elötte persze senki. Szerintem a történtektöl elfelejthette hogy ez a warmup kör, ugyanis koppra huzott gázzal érkezett a célegyenesre és a szerencsétlen piroszászlos ember aki inditaná a versenyt, menekülve hagyta el a pálya közepét, szerintem Csabcsi ekkor döbbenhetett rá hogy mit tett, jóval a célvonalon túl todott csak lelassitani, megfordult és visszajött a rajtrácsra. Heinz, a rendezö meg is keresett engem hogy egy licenszel rendelkezö rider hogy csinálhat ilyet, persze nem tudtam válaszolni, de nem vették ki Csabcsit a rajtrácsról és igy ö indulhatott az egyes kockáról. Oriási tempot diktáltak Tompival de egy osztrák srác mégis át tudta venni a vezetést, aztán Csabcsi ujra élre tudott álni, Tompi harmadik, aztán Tompi második, ekkor azt hihettük hogy helyre állt a rend.
De aztán Tompi vette át a vezetést és az utolso körökben végig növelni tudta az elönyét Csabcsival szemben, Tompi fölényesen nyert, Csabcsit másodiknak intették le. Elsétáltam a monitorhoz és nem akartam elhinni amit látok. Tompi aki tegnap szenvedve tudott maximum 2:21 es köröket nyomni az endurance versenyen, ma teleszórta a versenyt 16-os körökkel és 2:15.870 volt a legjobb köre, Csabcsinak 2:16.493
Tompi jött be elöször a boxba és tombolva verte a tankot örömében. Csabcsi nem jotott el a boxig mert megállitották a depo elején és felküldték a race controlba ahol magyarul leorditották a fejét és kizárták a versenyböl. Szerencséjére nem vonták be a licensét és nem kapott pénzbüntetést.
Alex asszem 14. lett 2:26.8 al
Ezekután jött Koca versenye az SBK kategoria (a régi SBK class 750 meg a ducatik ezerig)
Koca végül hetedik lett, kis javitást is végbevitt 2:24.5
Aztán jött a GP, azaz az ezres verseny, ez a rajtrács volt a legjobban tele. Csabcsi már tegnap az endurance versenyünk elött rámszólt hogy ugye lecserélem az elsö gumimat az endurance-ra. Kicsit meg volt már hegyezve az oldala, pedig már meg is volt forditva. De nemhogy a tegnapi endurancet (pb-vel) de ugy éreztem hogy attól hogy hiányzik az oldalából még van rajta annyi hús amennyi az én kanyarbemeneteleimhez kellhet, igy nem cseréltem egyáltalán sem elsöt sem hátsót, pedig Csabcsi ma is rámszólt amikor meglátta az elsöt.
13. rajthelyem volt, Brian, Szöke Zoli, néhény sorral hátrébb, Frits Attila nem indult el végü.
Átlagosan rajtoltam, nem éreztem hogy vesztenék helyet, söt volt néhány elözésem is már az elsö körben. Egyszercsak Brian megérkezett és elémállt. Erre persze felszívtam magam hiszen emlékeztem hogy tegnap ö nem ment 2:20 alatt. Kb egy körrel késöbb sikerült visszaelöznöm Briant és persze egyre jobban húztam a gázt. A hátsó gumimban már benne volt a teljes tegnapi endurance és bizony éreztem hogy már mászkál alattam kigyorsitáskor. El sem fáradtam a 10 körös versenyen. Nem volt kint jeladóm, igy nem tudtam a levezetökörben megnézni hogy vajon mit mehettem. Nem voltam biztos benne hogy sikerült uj pb-t mennem. Még az is átvillant az agyamon hogy talán uj gumikat kellett volna mégis feltenni elöre hátra verseny elött, ahogy a nagyok szokták. De amikor megérkeztem a boxba Tompi üvöltött hogy kurva jó voltam. Monitorig azért nem hittem el, de amikor saját szememmel láttam az uj pb-t akkor azért nemkicsit voltam boldog 2:17.475
Persze onboard is készült mindenröl, söt asszem Csabcsi érdekes warmup köre is megvan videón, de hosszu még az éjszaka…
Akkor álljon itt a magyar amatör válogatott köridöranglistája erröl a hétvégéröl:
Tompi 2:15.8
Sárkány Dezsö 2:16.0
Balog Csabcsi 2:16.4
Svéd 2:17.4
Bérczi Dave 2:18.3
Bezzegh Tyü István 2:18.8
Brian 2:19.3
Bérczi Jani 2:19.6
Qpi 2:21.1
Frits Attila 2:21.6
Szöke Zoli 2:23.3
Koca 2:24.5
Nagy Csaba 2:24.5
Koncsek Hajni 2:25.0
Norbi 2:25.7
Alex ZX 2:26.8
Kürti 2:30
CsabaR1 2:38
Danko 2:53
Kisbán 2:56
ha volna egy gyári futómű beállítás ugyan ehhez a mocihoz a haver most építi vissza utcai gépnek
Sz... Van egy eladó gsx-r1000 k7 pálya idom fekete fehér színben ha valakit érdekel olyan 70000 körül nem az enyém tel számot tudok adni hozzá ha kell e-mailben
Elpirultam...
1:14 bazz.... Le a kalappal
Ja találtam egy tuti beállítást
AZ ÚJ PÁLYACSÚCS: 1,14.86 vagy a kukacosoknak, mert ez időmérőn született,versenyen elért:1,14.9 és ezt CHROBÁK JÁNOS érte el kopott continental gumikon Csak,hogy hivatalos legyek
Hmmm futómű tekergetés...valami jót találtál? :))))
Az meg amúgy nem igaz, hogy csak hosszú pályán lehet jót motorozni. :) Rövid pálya sokkal melósabb, sokkal fárasztóbb...ne aggódj, rólam is folyt a víz a menetek után, és nem kimondottan azért mert 40 fok volt. :)
Tényleg nem tudnék pontos infókat írni, szóval nem írok részletes beszámolót...nevetni fogsz, de a saját időmet is csak tizedes pontossággal tudom, illetve mostmár századossal, mert láttam a hozzászólásodban. :) Pedig kerestem már a neten az időket, de sajnos ennyire nem gyorsak az időmérők. :)
Írj meg neki mindent mert azt hiszik,hogy csak 6km-es pályán lehet jót versenyezni ,de ne hagyd ki az új pálya csúcsot se
Ez tény, hogy nem lett túl bőlére eresztve a beszámoló. :) De nekem nincs türelmem olyan részletes beszámolókat írni mint neked! Sőt, én nem is tudom az időket ilyen részletességgel, névre bontva leírni, max a sajátomat. :) Magamról meg elég ha a saját oldalamon írok élménybeszámolót. :)
De tény, hogy ezzel az 1 mondattal nem erőltettem meg magam. :)
Hátha lesz valaki, aki kicsit részletesebben taglalja a szép napot! :)
Bizony jó volt Csak olyan izom lázam van,hogy meg se birok mozdulni De hát öreg ember nem rakéta Ma 15x megnéztem a verseny videóját de nem találom az általam ment 1,16.7 és a Te 1,14.86 közti különbséget Most már biztos,hogy hátul levágtad valahol a pályát Na de a következőre erősítek a motoron,elcsavargatom a futóművet,meg felrakok egy másik használt hátsót (az első jó most tetem fel márciusba alig használtan )és újra próbálom,csak ígérd meg,hogy ettől gyorsabban már nem leszel
Nem eresztetted bö lére a beszámolód....
En mindjár megbrobálkozok egy lehettel bövebbet irni Slovakiaringröl
nagyon érdekes dolgok történtek ma.....
Igaz Tompi?
Mi Euroringen jártunk, és nekünk is jóidőnk volt! És jó motorozás is volt!
Még jó, hogy én csak egy ember szállásárt fizettem három helyett
Svéd! Köszi a beszámolót! Legalább nektek jó időtök volt!