Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várjááá?Ntec vagy utcai?Mond a számot az oldalárol pl.6680 v.7604 stb.Rossz motor=kis pénz
Igen, Ntec, a D211 racer a sima D211 utcaibb változata. Csak nagy pénzért adom a gépet Elmegyek valamelyik futóműguruhoz, én úgysem értek hozzá. Majd megnézik mi baja van.
Ha nem boldogulsz vele kis pénzért átveszem a gépet.
Másik gumival próbáltad?Mi az a racer?Ntec?
Lehet, már nem emlékszem pontosan, előtte mindig felhívom Briant mennyire fujjam mert mindig elfelejtem Lehet utcára fújom 1,6-ra.
melegen kell benne lenni 1,5-1,6-nak
D211 GP racer, medium. 1,6-ra szoktam fújni hidegen. Hungaroring. Ha nem futómű akkor mi miatt rázhat?
Milyen számú gumi?Mennyi a légnyomás 80 foknál?Melyik pályán?Ha közúton is ráz,és másik gumival is akkor na a baj és lehet,hogy nem futómű mert úton egy darab söprűnyéllel is jónak kellene lenni.Szerintem.
Hello. A 2. rajtnal megint elmentek vagy 5-en. Az volt a terv hogy most nem varok, megrpobalok gyorsan az elre menni. Visszaelozgettem oket. Dodor ment az 1. helyen, amikor ot utolertem majdnem osszeakadtunk, en hulye meg reflexbol lapon belenyultam a fekbe (a hulye utcai motoros). Persze egybol elcsuszott az eleje ugyhogy mentem a levesbe. De nem lett semmi baj, szerdan a gixxer kupan ujra probalok valami ertelmeset alkotni .
hali Balázs,
hogy sikerült a verseny végül,nem vártam már meg az újraindítást végűl.
Köszönöm a segítséget.
ő Bájó..
hány bar-ra fújtad?
http://www.arata.hu/
nekem ők csinálták és nagyon jó lett.
Én vele beszéltem, őket ismeri valamelyikőtök?
Szia.
A 18.ker-ben van a műhelye. Elég korrekt palinak tűnik. Nem is a megfizethetetlen kategóriába tartozik. Az én telóimat és a hátsó rugómat profin megcsinálta. Predátork23456789 spanom el is volt ájulva tőle. Hívd nyugodtan az elözőleg megadott számon.
Szevasz.
Hol lakik ez a Bájó? Sokan ajánljátok itt őt.Én is szeretném felújítatni a futóművet,szakembert keresek.
Akkor az első kérdésedre válaszolva szerintem vidd el Bájóhoz és bízd szakemberre a dolgot. Biztosan jobb lesz mint most. Látott már pár ilyet.
rugóút amit az első teló maximálisan megtesz a sofőrrel együtt.
Ha visszatekerem gyári beállításra akkor is rossz, szóval szerintem sajna több a gond mint a tekergetés..
Vidd el Bájóhoz(30-9639033). Lehet, hogy csak eltekerted a beállításokat. Bár így elnézve itt a gondok nem kicsik. Ha viszont csak csavargatás kérdése a dolog akkor azt pár ezresből megúszod Bájónál.
hát ez tényleg fos..
Hidd el, én örülök a legkevésbé hogy foglalkoznom kell a hátsó gátlóval. Csak sajnos alapvető gond van vele. közúton menve is 50km/h felett elkezd rázni a hátulja, minél gyorsabban megyek, annál érezhetőbb. 90-100 km/h környékén már kocog a fogam a sisakban Ez utcai beállítással is igaz. A gumiképem horror, új gumi volt és 2x voltam vele pályán. Ennek nem így kéne kinéznie.
Hétvégén felültem sógor k8-asára, az tökéletes volt. Nekem a k8-asomon meg nagyon gáz, pedig vigyáztam a motorra rendesen. A rugó be van tekerve, meg pályára más beállítást használok mint utcára, de minden beállításnál ráz a hátulja. Nem a másodpercekre vadászok, hanem hogy normálisan dolgozzon a hátulja és ne tépje így a gumit.
Imi,, amikor csináltuk a Kawa klubot, és elkezdtük a ZX kupát, akkor annyi serleget kaptam, hogy dunát lehet vele rekeszteni.. Szerinted mennyire motivált az, hogy ha nem esik el senki, akkor 3. leszek.. ha meg elesik a 2 gyorsabb emberből valaki, akkor 2. vagy első.. Én elindultam volna az R szérián, ha nem értékelnek akkor is.. na mind1.. elég már ebből..

LX
én a Mol-os láncsprére hajtottam bevallom őszintén