Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azert azt megkerdeznem hogy a hatso rugodat mennyire kellett megfesziteni? AZ eleje valszeg jo (1.0-as ha jol emlexem), de a hatso rugo keves kene legyen 100kg-hoz.

Igaz az teny hogy aki tud az kiskanallal is tud :D
Termeszetesen igazad van. En csak a kerdesre probaltam valaszolni.
Ne higgy neki én is 100 kg vagyok és 1.59-nél sincs semmi bajom a futóművel,de ismerek olyat is akinek 1.53-nál sincs semmi baja vele,mondjuk nem több 70kg-nál hagyd békén és húzd a gázt.Tegyél kemény gumit oszt jó van
Melyik evjarat 600? MOstanaban egesz eros rugokkal jonnek ki a gixxerek. Bar teny hogy 100kg az sok lesz oda is.

Fogyjal le 15-20kilot es jo lesz :)
Első lépés hogy az olajat kicserélteted valami franko racing olajra(öhlins,racetech).A gyárilag szerelt olaj pár kör után már hinta-palinta ezért kell kicserélni.Aztán előfeszítheted a rugót de csak annyira hogy a SAG 28-32 mili közt legyen.
Aztán kéne valami tempót is menni mondjuk 2:00 kiindulásnak jó lehet,és ha ez megvolt akkor lehet nyafogni hogy mit érzel hogy viselkedik a motor gumikopás.....stb stb
95-100 kiló vagyok, a gyári rugók kevés nekem. Rugócsere lenne plusz átszelepelés, stb. A gyári futómű most nagyon rossz, rendesen üt és eszi a gumit. Kénytelen vagyok valamit kezdeni a hátsó gátlóval, de mivel kezdetnek nem akarok 100ezreket kidobni, így a gyári átalakítása mellett döntöttem. Décziékhez vinném el a motort megcsinálni..
hhmm... meghagylak ebben a hitben...

LX
Sziasztok! Gratulálok mindenkinek aki a hétvégi márkakupa versenyeken jól ment, különösképp öcsémnek aki a motorommal 2. lett a CBR 600-ban
Mi a Hondánál nagyon meg voltunk elégedve a szervezéssel, igaz a legkevesebb rajtoló itt volt. A szervezőknek még annyit hogy a legközelebbi futamra is legalább ilyen szép hostes lányokat kérünk
semmiből se...
gondolat olvasásból még nem vagyok annyira jó..

LX
sok a kraft
Persze,hogy van értelme,kidobsz sok pénzt rá,tönkre teszel sok gumit,elesel,aztán veszel egy másik gyárit De valamiből annak is meg kell élni aki evvel foglalkozik Inkább gumit vegyél azon a pénzen meg pálya napot
Sehányadik.. sovány vagyok, mint a kakaós tej . Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás következik.
P.ringre gondoltam Apa...
Ogre!

Hogy ment az verseny? Hanyadik lettél?
BRO nap

LX
Te... há' má' hogy mennék? Nem emléxel.. Én nem indulhatok!

LX
Hey. Mi lesz 17.-én?
Amig a rugok nem jok a sulyodhoz az egesz nem er semmit. HA mar a megfelelo rugok bent vannak, akkor ahhoz kell foglalkozni a hidraulika resszel. Persze a gyari rugok lehet hogy pont jok neked, de nem art errol megbizonyosodni. Keress fel szakembert akik kifejezetten ezzel foglalkoznak.
te jössz pannoniára?és ha igen akkor ott 17.-émn lehet monnyuk pályát tanulgatnni?
ááácsii.. az enyém nem gyári, átszelepelt.. mellesleg lehet, hogy megvan, hogy hol van a kutya elásva.. (leszámítva a fejemben lévő bajokat.. ) remélem, hogy 17.-én sikerül beállítani, és tesztelni.. és gyorsulni..
de, hogy igazoljam a tézisemet, azért azt el kell mondjam, hogy amikor a kawába került be az öhlins, na azért az nagyon érezhető volt...

LX
neked is van..mégsem motorozol könnyen
Motorosnap Kalocsán!
Az elmaradt pályanapot bepótoljuk!
Mindenkit szeretettel várunk 06,13-án!
Gyere motorral vagy csak nézelődj! A belépés mint mindig most is ingyenes!
Akik szeretnének a pályára is "felmerészkedni" nem baj ha előzetesen bejelentkeznek nálam:06-30-4366-321
sz'tem igen.. ha másért nem, akkor azért, hogy könnyebben tudj vele motorozni..

LX
Sziasztok!

Gyári hátsó gátlót érdemes átalakítani? (szelepelés rugócsere) Lesz-e annyi hozadéka mint amennyit ráfordít az ember?