ma 183 versenyzö volt jelen (ennek ellenére sosem volt tömeg a pályán, pedig csak egyszer volt csoportbontás, akkor is csak 2 csoport volt, hiszen ez a több mint 6 km-es pálya rengeted versenyzöt elnyel egyszerre)
Az endurance versenyzés érdekes élmény. Nagyon sokat számit hogy mennyit birnak ki a versenyzök a pályán. Mi pl sokkal többt voltunk kint egyes cserék között mint pl Frits Team, Bérczi Team vagy Koca Team. Mig a többi csapat 8-10 körnként cserélgettek mi megporbáltunk teli tankot kint maradni. Meg is lett az eredménye. Bezzegh Tyü kezdett, jol ment, legjobbja 2:18.8 volt de sajna 12 kör után csapágyas lett a Kawája igy Csabcsi ment be. Öis jol ment legjobbja neki is 2:18.9 volt, 13 kör után jött be (32 percet volt kint)
Akkor jöttem én, az én legjobb idöm 2:19.052 volt de én birtam 19 kört kint lenni (45 perc), akkor ikor bejöttem összesitésben 5. voltunk, kategoriában rövid idöre még másodikak.
Tompi következett, sajna ma nem az ö napja volt, legjobb köre 2:21 volt és 14 klrt volt kint (34 perc) és Csabcsi fejezte be a versenyt egy hosszu 18 körös menettel, legjobbja még a kopott gumival is 2:18.8 volt.
Kategoriánkban egyetlen hellyel csusztunk le a dobogórol, negyedikek lettünk, összesitésben meg 8. körök szám 76
Bérczi Klan hösiesen helytállt Hajnival és kategoriában 7. összesitésben 13. körök száma 74
Fritsék Brian-el Kürtivel és Alexal a rengeteg csere miatt (na meg köridökben is messze mögöttünk jártak :grin: ) jóval hátrébb végeztek a kategoriábgan 7., összesitésben 18. körök száma 73
Qpi edzésen bukott, motor sérült de neki semmi baja. Nagy volt a célvégi jobbosban és elment az eleje
Norbi elég furán esett az endurance verseny közepén, jött le egy teli tankos menet után és a boxbejáratnál késön reagált a mesterségesen kreállt sikánra és leszaladt a pályárol, átugrotta atankot. Kocának kellett rohanni a földet turó motorhoz hogy levegye róla a transzpondert, igy a többiek folytatni tudták a versenyt
Norbi másfél óra alatt megszögelte a Hondát és holnap vwlwm wggyütt indul a GP versenyen
A szervezőket hívtam,ők utánajárnak.
Csak reménykedtem benne,hogy valaki a versenyzők közül észrevette,hogy kint maradt,eltette és ha olvassa a fórumot akkor tudja kihez tartozik. Persze sok hideg sör ellenében visszaszolgáltatja
Heeelp!Tegnap a Pannóniaringen a Road and Ride verseny után kint felejtettem a GPT köridőmérő jeladómat akksival a 20-as box-al szemben a nagy betonfalon,ha tud róla valaki valamit kérem jelezze
Sajnos a technika ilyen. A legközelebbi OB.-n vagy márka kupán talán már motorra ülhetek és akkor együtt lehet a két motort össze hasonlítani illetve a különbségeket tesztelni. július közepe mivel a Malc. 5. után jön ( 2 BSB után ).
Megrendelésre bárkinek lehet mind két motorhoz hasonlót vásárolni, vagy valamelyik technikai újdonságot beépíteni
tegnap majdnem sikerült mennünk az EVO-val, de behalt a gyújtáselektronika... talán majd szombaton :)
szívesen megnéznénk közelebbrôl a Te superbike-odat is!
üdv. freon, FastRide Magazin
sziasztok,
a tegnapi MERSZ-ről keresnék fotókat. láttam kint több embert is szép nagy fotómasinákkal. nem tudjátok, hogy kik voltak vagy hogy merre lehet megnézni a képeiket?!
Megérkeztek a pénteki riderek, Norbi, Koca, Kisbán, Danko
Remélem holnap jol szerepelünk az old mans versenyen
Koca is egy vén fasz, ö is az Old Mans-re jogosult
Volt róla szó hogy a szombati Endurance versenyen a Bérczi klán-al indulok, de ma hivott Kurucs Feri és nem volt csapattársa, és ö hajlando vizes pályán is indulni akárcsak én, ezért odaigértem magam neki, bocsi Bérczi klán, remélem jot fogunk azért meccselni
Na meg Feri szintén kibir 50 percet a pályán és endurance-en ez elég sorsdöntö lehet.
Koca meg Norbi egy csapatban indulnak az endurance-en. Koca még nem járt itt igy holnap elöször oktatok
Gondolom Csabcsi és Tompi szintén egy csapatban indulnak.....
ugyhogy komoly csata lesz szombat este a 3 órás versenyen
Délelött pakolnék be a Snake kocsijába, indulnék Slovakiaringre, erre a táskámbol egy egér ugrik ki
gondoltam kexet talált, de nemcsak kexet a rohadtja. hüvelykujnyi lukakat rágott a Spidi overállomba
Hármat a vállnál, egyet a könyöknél, egyet a térdnél
Volt itthon valami reklám felvasalhato ugynevezett patches, azt felvasaltam a vállon lévö lukakra, de szerintem nem fogja birni a Slovakiaring célegyenesét.
ugyhogy majd meg kéne javittatni, gondolom a legegyszerübb ilyen reklámokat elhelyezni a lukakon, csak rendesen felragasztva és nem ez a vasaló szisztéma, mert szerintem ez nem fog tartani. Pillanatragasztot birja a bör?
Ebédszünet végére értem ki a Slovakiaringre, kértem egy boxot kipakoltam, aztán gondoltam mi lenne ha már ma is motoroznék. De 4 óráig versenyek voltak, gondoltam kiprobálom a versenyzést mindennemü bemelegités nélkül, ugyhogy bejelentkeztem a GP versenyre, persze köridöm nem volt igy hátulról kellett indulnom.
A warmup körön kiderült hogy a mocit nem rágta meg az egér, minden müködött. Kiváncsi voltam hogy vajon képes vagyok -e igy edzés nélkül menni ismét olyan köröket ami pb-közeli tehát 2:19 körüli.
A rajtnál megfogtam rögtön pár embert, aztán egyre kevesebbet tudtam csak elözni, ha jol emléxem engem senki nem elözött meg. Ennek ellenére nem éreztem hogy jol mennék, Söt a motoron sem éreztem hogy ugy tolna mint szokott. Váltottam is menetközben a másik Bazzaz térképre, de asszem nem segitett. Viszont kanyarban nem is egyszer éreztem hogy csuszkál a hátulja pedig elég uj a Brigi. Gondolkoztam is hogy ezek bizony nem lesznek pb-közeli körök. Az elsö körben be is sokaltam egy balosban, szóval ugy éreztem hogy nem vagyok még a toppon.
A vége az lett hogy 6. lettem és 3 db 19 es és 3 db 2:20 as köröm is volt. A legjobb az 2:19.43, majd megnézem, még az is lehet hogy ez pár tizedes javitás.
Az endurance versenyzés érdekes élmény. Nagyon sokat számit hogy mennyit birnak ki a versenyzök a pályán. Mi pl sokkal többt voltunk kint egyes cserék között mint pl Frits Team, Bérczi Team vagy Koca Team. Mig a többi csapat 8-10 körnként cserélgettek mi megporbáltunk teli tankot kint maradni. Meg is lett az eredménye. Bezzegh Tyü kezdett, jol ment, legjobbja 2:18.8 volt de sajna 12 kör után csapágyas lett a Kawája igy Csabcsi ment be. Öis jol ment legjobbja neki is 2:18.9 volt, 13 kör után jött be (32 percet volt kint)
Akkor jöttem én, az én legjobb idöm 2:19.052 volt de én birtam 19 kört kint lenni (45 perc), akkor ikor bejöttem összesitésben 5. voltunk, kategoriában rövid idöre még másodikak.
Tompi következett, sajna ma nem az ö napja volt, legjobb köre 2:21 volt és 14 klrt volt kint (34 perc) és Csabcsi fejezte be a versenyt egy hosszu 18 körös menettel, legjobbja még a kopott gumival is 2:18.8 volt.
Kategoriánkban egyetlen hellyel csusztunk le a dobogórol, negyedikek lettünk, összesitésben meg 8. körök szám 76
Bérczi Klan hösiesen helytállt Hajnival és kategoriában 7. összesitésben 13. körök száma 74
Fritsék Brian-el Kürtivel és Alexal a rengeteg csere miatt (na meg köridökben is messze mögöttünk jártak :grin: ) jóval hátrébb végeztek a kategoriábgan 7., összesitésben 18. körök száma 73
Qpi edzésen bukott, motor sérült de neki semmi baja. Nagy volt a célvégi jobbosban és elment az eleje
Norbi elég furán esett az endurance verseny közepén, jött le egy teli tankos menet után és a boxbejáratnál késön reagált a mesterségesen kreállt sikánra és leszaladt a pályárol, átugrotta atankot. Kocának kellett rohanni a földet turó motorhoz hogy levegye róla a transzpondert, igy a többiek folytatni tudták a versenyt
Norbi másfél óra alatt megszögelte a Hondát és holnap vwlwm wggyütt indul a GP versenyen