én is próbálkoztam már cross gázzal de nem lehetetett megoldani a bowden elvezetését úgy hogy jó legyen.viszont a kites euroracing cucc amit az aratánál raktak be az profin mükszik és változtathatod a csigákat is benne.nem olcsó...
Sziasztok,aki r6r hez 15-47 es áttételt használ 520 as lánccal,meg tudná mondani ,hogy elég e a 114 szemes lánc hozzá mert olyat tudok most eladót.köszi
Nos pont erről is beszélek! Az én esetemben, aki alólam kiütötte a motort, a kiírás szabályai szerint, nem is indulhatott volna az R-szériában, mivel tavaly, 2'05 alatti időket motorozott a ringen a DT-ben, SST600-ban! Megtörtént a balesetünk a verseny 7. körében, és azóta teljes csönd van! Még csak azt sem mondták neki, hogy ejnye-bejnye! Másodikként van értékelve a bajnokságban....vajon elgondolkodik, hogy legközelebb is csináljon-e ekkora hülyeséget? Kizárt...benne van a pakliban, oszt jóvan....
Én úgy látom pont ez a probléma itt a Hringen, a felfogás...Azt mondják a balesetekre: "benne van a pakliban" valamint "aláírtad a papírt a saját felelőségről" stb., ezzel azt is mondják, hogy bárki fittyet hányhat a szabályokra, úgy sem szankcionálnak semilyen szabályszegést, felelőtlen magatartást....Ez több szempontból is kárt okoz a motorsportnak. Sokan az olyan emberek miatt, akik nem tartják be a pályára írt szabályokat, és ezzel baleseteket okoznak, abbahagyják a versenyzést, pályamotorozást, hiszen nem mindenki milliomos, hogy minden balesete után vagyonokat költsön új védőfelszerelésekre, és a motorja helyreállítására. Ebben elsősorban a rendező hibáztatható, akik fittyet hánynak a szabályok betartatására, és nem alkalmaznak büntetéseket, szankciókat, pedig csak így lehetne rendet tenni a pályán. Egyre többen mellőzik a Hringet pályázás szempontjából a motorosok közül, és mennek inkább más itthoni és külföldi pályákra....pont e miatt a magatartás miatt...Alólam olyan ütötte ki a motort, aki a kiírás szerint el sem indulhatott volna a versenyben! Ráadásul lekörözött volna éppen, tehát nem is egymással voltunk versenyben...Én próbálok tenni azért hogy ez a szemlélet megváltozzon, és történjen vmi pozitív változás az ügyben!
MIndig a hatulrol jovo kell hogy vigyazzon, o latja at hogy mi totenik. Az mondjuk mas kerdes hogy ha nagy a tempo differencia akkor konnyeden eloallhat az a szitu, hogy aki elol megy az fektavon kepes olyan szinten ivet modositani amit a gyorsan erkezo mar nem tud korrigalni. Ezert nem jo nagy tempo kulonbseggel osszeereszteni embereket...
Sajnálom ami történt, hidd el átérzem most! Nem ismerem hajszál pontosan az esetedet, de úgy gondolom a szabályok értelmében mindíg a hátulról jövő gyorsabb versenyzőnek kell vigyáznia, és hát a sikán kanyarjai nem épp a legideálisabb kanyarok - finoman szólva is - az előzésre, főleg nagy tempókkülönbséggel....Az meg csak hab a tortán, hogy a hátulról jövőnek áll feljebb! Hihetetlen....
én csak azt tudom hogy ha valaki engem hátúlról fellök és nem versenyen annak szar napjai következnek.mert a pályázásban ez benne van ,de az utcában még sok minden más is....és utálom a hülyéket.
Azt hiszem annyi volt. Van náluk domino is, viszont a drágábbik több tárcsát is tartalmaz. Ami ennél is fontosabb, hogy motorspecifikusan adnak hozzá bowdent is, ami sok szívástól megkímél és tuti jól működik minden.
Vedd fel a kapcsolatot Varga Tamással, szerintem meg tudná oldani, mert anno, mikor voltam nála, azt mondta, hogy még van szabad bemenet, ami tudná fogadni a gyorsváltó jeleit, innen meg csak egy pár sor a programban.
http://www.hehl-racing.de/date...