Még ugyan nem jött meg az uj motorom de gondoltam gumicserével kezdek, igy elado a vadiuj gyári gumigarnitura (asse tudom mivel jön ki, de szerintem Bridgestone utcai sportgumi)
120/190, asszem 60K az jo ár lenne
Már utána vagyunk a dolognak, akkor fel tudtam volna robbanni a duhtől, ma egy kicsi nyugisabban.Egyébkén simán elfértünk volna ketten is de annyira szűkre vetted , hogy fékeznem kellett nekem is, és úgy nem igazán kanyarodik (egyébként csak a zászló miatt mentem melléd).Örüljünk , hogy ennyivel megúsztok , csak a gixer kupát sajnálom , hogy nem tok indulni!
Sajnálom ami történt de kicsit sem érzem hibásnak magam. A kék zászlót állandóan lobogtatták. Amikor el akartam engednm valakit elspóroltam a gázt és néha még intettem is, hogy merről mehet. De a sikánban eszem ágában sem volt ilyenbe belemenni. Csak egy villanást láttam amikor bementem a sikán jobbos részébe. Azonnal felállítottam a motort és már jött is az ütés. Ennyit tudok mondani.
Nem pofázok vazze! Most szúrjál be törött kulcscsont meg ilyenek!
Kavás fiú gyorsabb volt a fíúk integetnek neki kékkel ő néz engem -és nekem jön , mert rendes!
Indul a fax gixer kupán (jah mert nem tudok)
Nem lehet gyorsvaltot kapcsolni hozza. Ez alapvetoen nem versenymotor epitesre szuletett cucc. Draganak valoban draga. De PC + fekpad se sokkal olcsobb. En is PC-t akartam eredetileg de ez egyszeruen annyira jobb ajanlat hogy megert +30-40ezret rohogve. Pedig nem vet fel engem sem a penz :)
Igazad van predi, nem kell a motordba semmi hogy 1:58at menj. De ha durva terheles valtasaid vannak azzal valamit erdemes kezdeni. Rakd vissza a gyari rendszert lehet azzal sokkal jobb lesz a motor!
Lehet gumi melegito nelkul is hasznalni ha jo az ido es meleg az aszfalt. 1 kor alatt jo lesz. De mondjuk 10 fokban es borult idoben mindenkepp melegitozd a dunlopot! En mikor attertem dunlopra az elso hideg napon akkorat estem a 2. kanyarban mint a haz pedig direkt lassan mentem :)
120/190, asszem 60K az jo ár lenne