51-es számú főút,kalocsa.
2500 ft az egész napos használat.
A régi reptérből lett kialakítva a pálya, beton. Ráz picit a diletációknál,de a gumi tapad mint a ......
6000Ft egész napra a pályadíj. A megjobb a hétkoznap, de hétvégén is jó, csak akkor van egy kis forgalom a pályán, viszont ilyenkor lehet gyakorolni az előzéseket. Az egész napos pályázás nagyon brutális , nagyon melós a pálya a sok szűk kanyar miatt, én borzasztóan kifáradtam, egy hétig izomlázam volt utána.
Én is gondolta hogy kiviszen a kalocsai pályára (nekem az van közel,mi ott motorozunk) a gumimelegítőmet amiket kaptam a mocihoz de áramféjlesztőt is kellene vinnem mert nincs hova bedugjam!
Ezért a pályán melegítem őket.
Az első 3 kör a bemelegítő.
Csak annyit megyek az utcán, amíg kiérek a pályára, meg egy-két alkalommal kisebb mototozás, tehát 80%-ban pálya. Azért gondolkodom a vágotton, mert nagyon kopik a kátsó gumim, és a vágottat olcsóbban be lehet szerezni, vint a gyárilag mintás versenygumit.
Csak ha nem mész ki vele az utcára,csak akkor tedd fel. Pályán nagyon király de ha többet motorozol utcán válasz valami odavalót. Ha bemelegszik nagyon jol tapad.
Pirelli. De vettem most egy dunlop-ot ha ez lekopik kipróbálom.
Szerintem nagyin jó gyakorolni a pályán történő motorozást. Az aszfalt nagyon jó, és ha esetleg perecel az ember nem 200km/h-val fog elesni. Én úgy vagyok vele, ha Kakucson (ami egy lassú technikás pálya) már jó időket tudok menni kb.:46 mp (ez még messzire van) akkor ráérek kimenni a H-ringre mert akkor már könnyebben és gyorsbban megtanulom a pályát, illetve nem 2:50-es köröket apszorválok,az első H-ringes nepon sem.
Legyél bátor! Én dekopir fűresszel estem neki, ahoz képest egész jó lett. A lámpa leljére húztam egy danamit csövet amit egy esztergályos méretre gyártott. Kb. hasonlóan csináltam meg mint Mortis, csak nekem nem volt a csövön perem (ha van perem úgy jobb). A csövet ráraktam a lámpára, beillesztettem a kivágott lyukba, a kilógó csődarabot lemértem mekkota, és ugyan csak dekopir fűrésszel levágtam a felesleget. Visszaraktam a lámpát és a cső egyenetlenségeit az idomhoz sarokcsiszolóval kiegyengettem . Kicsit dúrván hangzik, de működik, és hatékony . Etután lemezfüleket szereltem a lámpára, amik rögzítéstre és állításra is jók. Beállítottam a lámpát sacccccc/kb és szélvédő ragasztóval beragasztottam az idomba. Ez kb. 3 nap a ragasztó száradásával eggyütt, meg az 1-2 óra az idegrendszer regenerálódására fordított pihenőidő is benne van!
2500 ft az egész napos használat.
A régi reptérből lett kialakítva a pálya, beton. Ráz picit a diletációknál,de a gumi tapad mint a ......