Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

51-es számú főút,kalocsa.
2500 ft az egész napos használat.
A régi reptérből lett kialakítva a pálya, beton. Ráz picit a diletációknál,de a gumi tapad mint a ......
Na és mennyi a beugró? Milyen a pálya? Pontosan hol helyezkedik el?
kaloring.hu
Lesznek nálunk is rendezvények+ pályanapok hátha kedvet kapsz/kaptok más íveken motorozni.Szivesen látunk mindenkit.
Hát igen nekem is elég a fél nap , de ha lehet minnél többször!
Munka miatt csak 7vége a jó és szintén a muka miatt én se vagyok edzésbe úgyhogy az izomláz megvan nálam is!
Elég a fél nap...
6000Ft egész napra a pályadíj. A megjobb a hétkoznap, de hétvégén is jó, csak akkor van egy kis forgalom a pályán, viszont ilyenkor lehet gyakorolni az előzéseket. Az egész napos pályázás nagyon brutális , nagyon melós a pálya a sok szűk kanyar miatt, én borzasztóan kifáradtam, egy hétig izomlázam volt utána.
Csak meglepődtem..... nem is tudtam, hogy fent vagy.
Nekem is csak azért van mert kaptam a mocihoz.
Nálunk is mindenki bemelegítő körökkel kezdi.
Mikor érdemes menni a kakucsra? Drága egesz napra?
Gumimelegítőm nekem sajnos nincs, úgyhogy én Kakucson 2-4 bemelegítő kört megyek. Ennyi elég szokott lenni.
Én is gondolta hogy kiviszen a kalocsai pályára (nekem az van közel,mi ott motorozunk) a gumimelegítőmet amiket kaptam a mocihoz de áramféjlesztőt is kellene vinnem mert nincs hova bedugjam!
Ezért a pályán melegítem őket.
Az első 3 kör a bemelegítő.
Én mindig melegítem a gumát. Persze a lehetőségekhez mérten.
Ajánlom mindenképp.Csak akkor vigyázz mikor elindulsz vele hidegen,tud meglepetést okozni!
Csak annyit megyek az utcán, amíg kiérek a pályára, meg egy-két alkalommal kisebb mototozás, tehát 80%-ban pálya. Azért gondolkodom a vágotton, mert nagyon kopik a kátsó gumim, és a vágottat olcsóbban be lehet szerezni, vint a gyárilag mintás versenygumit.
Csak ha nem mész ki vele az utcára,csak akkor tedd fel. Pályán nagyon király de ha többet motorozol utcán válasz valami odavalót. Ha bemelegszik nagyon jol tapad.
Pirelli. De vettem most egy dunlop-ot ha ez lekopik kipróbálom.
Én is az Ő segítségével jutottam hozzá az olajhoz! 10W-50 versenyolaj, k..va jó áron!
Mi ott leszünk! Látom vágott slickkel nyomod, milyen, bevált? Én is gondolkodom az ilyen gumán!
R6Ridertől vettem a gépet, ő töltötte meg mindenféle földi jóval még szezon elött, ő a Q8-at forgalmazza és csak jokat hallottam másoktól.
Aha. Jól hangzik az elméleted.Engem meggyőzött. Akkor feltesszük a bringákat a futóra és megnézzük.
A te géped is jópofa! Q8-at használsz te is?
Szerintem nagyin jó gyakorolni a pályán történő motorozást. Az aszfalt nagyon jó, és ha esetleg perecel az ember nem 200km/h-val fog elesni. Én úgy vagyok vele, ha Kakucson (ami egy lassú technikás pálya) már jó időket tudok menni kb.:46 mp (ez még messzire van) akkor ráérek kimenni a H-ringre mert akkor már könnyebben és gyorsbban megtanulom a pályát, illetve nem 2:50-es köröket apszorválok,az első H-ringes nepon sem.
köszönjük, a röhatos se kutya, szépen meg van csinálva!
nekem az a baj hogy nincs csövem amit majd peremnek használok..de valahogy megoldom..
Köszi. Szépek a suzukik!
jaja szintén így csináltam....
Legyél bátor! Én dekopir fűresszel estem neki, ahoz képest egész jó lett. A lámpa leljére húztam egy danamit csövet amit egy esztergályos méretre gyártott. Kb. hasonlóan csináltam meg mint Mortis, csak nekem nem volt a csövön perem (ha van perem úgy jobb). A csövet ráraktam a lámpára, beillesztettem a kivágott lyukba, a kilógó csődarabot lemértem mekkota, és ugyan csak dekopir fűrésszel levágtam a felesleget. Visszaraktam a lámpát és a cső egyenetlenségeit az idomhoz sarokcsiszolóval kiegyengettem . Kicsit dúrván hangzik, de működik, és hatékony . Etután lemezfüleket szereltem a lámpára, amik rögzítéstre és állításra is jók. Beállítottam a lámpát sacccccc/kb és szélvédő ragasztóval beragasztottam az idomba. Ez kb. 3 nap a ragasztó száradásával eggyütt, meg az 1-2 óra az idegrendszer regenerálódására fordított pihenőidő is benne van!