mindenesetre arra kiváncsi leszek hogy az én kis kawám hogyan fog rá reagálni hiszen most van benne 48ezer és modt fogom be pályázásra.hozzáteszem uj kora óta zabálta az olajat 1000 km 7-8 deci utcán ,de ez 40 ezer után valahogy fokozatosan viszaesett kb 2dl/1000 km-re.most kap új vezérműláncot gyertyákat szelepállítást aztán kiváncsi leszek hogyan fog reagálni hogy most meg lesz p.c-zve.....
Ne dumáljá má félre teeee! Tsanyi is megmondta, hogy nem mindegy. A lényeg, hogy crézi nem volt tisztában a pc mivoltával! DE! Állítása miszerint a teljesítménynövelés élettartamcsökkenést okoz teljesen helytálló volt. Na és itta vége teeeee. Beszólsz elkaplak
Szerintem a legtöbb motornak nem az a legfőbb gondja, hogy elmegy-e 100 000km a blokkja. Hanem, hogy 40 000-nél egyben lesz-e még, vagy már a bontóban szolgál alkatrészbányának egy közepes méretű baleset után.
Én nem sz@rom le, hogy mennyit megy el a motorom....nekem igenis menjen el 100000-et mert azzal a 800km-el 10 napig bejárok melózni! Ezért még a lakásból is kidobom a PC-t....legfeljebb nem netezek.......
az hogy mennyit állítasz be, és hogy mennyi a gumi felületének hőfoka, az két különböző dolog... meg kellene mérni hogy a gumi mit mutat.. hiszen pl a felni is elvonja a hőt, tehát nem tud 98,9 fokra melegedni.. legutóbb amikor mértük, olyan 74 fok körül volt a gumi fullra feltekert melegítő esetében... de persze ez attól is függ hogy egyébként hány fok van.. 10 fokos hidegben, sokkal nehezebben melegszik fel természetesen a gumi, és igazából nem is lesz olyan hőmérséklete mint nyáron.. de még1x.. ki kell menni a ringre, és ki kell kísérletezni hogy mi a jó beállítás.. de sz'tem fullon kell majd használni...
A kijelentésed miszerint a teljesítmény növelése élettartam csökkenést okoz, teljesen helytálló. Nagy hülye aki ezen vitatkozik. A pc viszont nem éppen a teljesítmény növelését szolgálja. Ha mégis erősebb lesz a motor pár lóerővel, akkor viszont ha nem is mérhetően de mindenképpen csökkenni fog az élettartama. Persze mindenki letojjjjja ha a motorja 100.000km helyett csak 99.200km-et megy el.
Szeva LX ZX!
Köszi szépen a segítséget.
Kiprobáltam!Feltekertem fullra és 98.9 celsius fokot mutat a digitális mérő!
Meg kell sütni ezeket a gumikat hogy jól müködjenek?
Egyébként azt tudja valaki hogy egy ilyen gumi milyen hömérsékleten dolgozik optimális esetben?
Igen. De aki kérdezte nyilván nem az 1%-os csökkenés miatt aggódik.
Te ezt írtad: "teljesitmény növelés=élettartam csökkenés.valamit fel kel áldozni az oltáron"
Ha senki más nem reagált volna hanem csak ezt olvassa akkor ebből csak azt szűrheti le, hogy a motor élettartam a tizedére esik vissza.
gratulálok az új cucchoz.. Beállítás : csavard fel teljesen és kész.. aztán maradjon is úgy.. A legtöbb ember - ahogy látom - így használja..(az enyém nem állítható..) Guminyomással kapcsolatban pedig olvass visszább, mert hatalmas, fergeteges vita kerekedett belőle anno.. De ha kint leszel a ringen, lesz aki segíteni fog beállítani az biztos..
De ha valaki jobbat tud, akkor majd ír...
nem az volt a kérdés hogy mennyivel, hanem hogy milyen hatással van az élettartamra.ha csak egy százalékkal is csökkenti akkor nem irtam valótlant.pont......elfogadtam a véleményeteket elmondtam kitől hallottam az infót erre megy a tovább okoskodás .hihetetlen.nem tudom hogy B.Józsi mit mondott a zx 10 dupla vételárú wbsk-ról ,de ezt amit állítottam ezt mondta .és én elhiszem.mert logikus.ha csak 1%-kal is csökkenti akkor csökkenti.nem a mérték volt a kérdés.én akkor is berakatom alapműveltségről pedig nem kell lapokat osztani ,mert különbözőek vagyunk.hála istennek
Sziasztok.
Most vettem egy gumimelegítőt,ami digitálisan állítható,mivel jövöre pályán szeretném használni a motoromat.brigestone bt 03-as gumik vannak most a motoromon.tudna segíteni valaki abban hogy mekkorára kell majd beállítanom a hömérsékleteket a gumimelegítőkön?vagy ez gumifüggő is?ideális guminyomás a brigestonhoz?ha valakinek van tapasztalata ezzekkel kapcsolatban akkor írjon.
köszi
Hát igen mindig csak a buliiii de azért haladok is, most is a billenytűzetet verem
Nos akkor lehetséges kategóriák, ha tovább gondoljuk a vágta menetét:
1. hölgyek (600- és 600+)
2. urak (600- és 600+)
3. vegyespárosok (600- és 600+), követelmény, együtt kell átlépni a célvonalat
4. váltó - (600- és 600+ persze), akik csak féltávig bírnák a kondijuk, vagy korábbi harcipályássérülésük miatt, azok kaphatják ezt a lehetőséget 2x1/2=1 - ez persze becsületes köridő bemondásos alapon menne, a jó kondijú "egyedek" kérjük ne éljenek vissza vele
Akkor transzponder helyett vissza a gyökerekhez - homokóra, mint az ókorban - az Olimpia szellemében. A szaunás homokóra tuti, a 15 percre kalibrált változat talán mindenkinek elég lesz . Ha nem, akkor megfordítva újraindítható persze a becsületen múlik ekkor minden és nem a számítógépeken
Indulásnak úgy vélem elég az ötletgazda által javasolt BR iroda - Büfé táv. Az sem kevés, teljes menetfelszerelésben. Ha sikerül hagyományt teremteni, akkor jövőre esetleg már oda-vissza is szóba jöhet a futás.
Látod-látod már csak az egészséges mozgás, a sport gondolata, hogy összekovácsolja a népeket. Jól emléxem anno az Olimpiák idejére, még a háborúskodással is felhagytak a nemzetek (oké töriből gyenge voltam, lehet, hogy nem így volt, de jól hangik )
Csak sok segítség kell neki
LX
Köszi szépen a segítséget.
Kiprobáltam!Feltekertem fullra és 98.9 celsius fokot mutat a digitális mérő!
Meg kell sütni ezeket a gumikat hogy jól müködjenek?
Egyébként azt tudja valaki hogy egy ilyen gumi milyen hömérsékleten dolgozik optimális esetben?
Te ezt írtad: "teljesitmény növelés=élettartam csökkenés.valamit fel kel áldozni az oltáron"
Ha senki más nem reagált volna hanem csak ezt olvassa akkor ebből csak azt szűrheti le, hogy a motor élettartam a tizedére esik vissza.
gratulálok az új cucchoz.. Beállítás : csavard fel teljesen és kész.. aztán maradjon is úgy.. A legtöbb ember - ahogy látom - így használja..(az enyém nem állítható..) Guminyomással kapcsolatban pedig olvass visszább, mert hatalmas, fergeteges vita kerekedett belőle anno.. De ha kint leszel a ringen, lesz aki segíteni fog beállítani az biztos..
De ha valaki jobbat tud, akkor majd ír...
LX
Most vettem egy gumimelegítőt,ami digitálisan állítható,mivel jövöre pályán szeretném használni a motoromat.brigestone bt 03-as gumik vannak most a motoromon.tudna segíteni valaki abban hogy mekkorára kell majd beállítanom a hömérsékleteket a gumimelegítőkön?vagy ez gumifüggő is?ideális guminyomás a brigestonhoz?ha valakinek van tapasztalata ezzekkel kapcsolatban akkor írjon.
köszi
Nos akkor lehetséges kategóriák, ha tovább gondoljuk a vágta menetét:
1. hölgyek (600- és 600+)
2. urak (600- és 600+)
3. vegyespárosok (600- és 600+), követelmény, együtt kell átlépni a célvonalat
4. váltó - (600- és 600+ persze), akik csak féltávig bírnák a kondijuk, vagy korábbi harcipályássérülésük miatt, azok kaphatják ezt a lehetőséget 2x1/2=1 - ez persze becsületes köridő bemondásos alapon menne, a jó kondijú "egyedek" kérjük ne éljenek vissza vele
a csajos vágtára én is nevezek, esetleg kiegészítő hógolyó csatával - hétvégén már havazni fog úgyis
Ha igen, keress meg privátban...
Látod-látod már csak az egészséges mozgás, a sport gondolata, hogy összekovácsolja a népeket. Jól emléxem anno az Olimpiák idejére, még a háborúskodással is felhagytak a nemzetek (oké töriből gyenge voltam, lehet, hogy nem így volt, de jól hangik )