beszéltem aratáékkal!segítőkész a srác,el is mondott mindent,de ez kurva sok lé!azé majd beprobálkozom a számolgatással!k7 en kell külön a gyujtásmodul a gyorsváltohoz mert a pc csak az egyik sor injektort szabájozza,és ezért 6e fölött nem érne semmit a befecskendezés megszakítása mer ugyi a másik sor tolja befelé a naftát!(+80e)
PC-t tovább gondolva... nekem az AFR Tuner system-ek szimpatikusabbak ahogy olvasgatom a szakirodalmat a kütyüről, Én a BAZZAZ nevű gyártó termékeit nézegettem igaz ezek más elven működnek..
A képen látható, pályára felkészített Suzuki GSXR 1000 K5 új gazdáját keresi (leinformálható), GSXR 600-as beszámítás is szóba jöhet (K6, K7). Akit érdekel e-mailt tud írni, és megírom a részleteket.
akkor most teljesen belezavarodtam!lehet marad az egész gyári!vég mondta (soroltam neki a motoron eszközölt változtatásokat)h pár ft-ért beállítja hozzá és a lényeg az lesz benne h a kigyorsítás extra fincsi lesz!tudtok elérhetőséget vég urhoz?
Ugyan nem vagyok motorszerelő, de nekem a teljesítménynövelés az élettartam csökkenést jelent. Persze ha ez csak elenyésző akkor az élettartamcsökkenés is csak ilyen szinten követi ezt. Minél nagyobb az erőnövelés annál rövidebb lesz az élettartam.(ez lehet, hogy nem annyira ideillő) De a pc számomra csak optimalizálást jelent, nem feltétlen erőnövelést. Persze lehet ez is, de mint azt az előbb leírták lehet, hogy gyengébb lesz. Viszont jobb lesz a kezelhetőség. Szerintem itt le is lehetne zárni a veszekedés. Egyik részről sem volt kultúrált dolog. Még a végén összeverekedtek?
Ha gyorsváltót akarsz szerelni akkor olyan kell ami a gyujtást kapcsolja.Nem elég a PC és a kapcsoló.Kell közben egy Ignition modul is, vagy egy Universal Quickshifter vagy Starline gyorsváltó.
Ja, es a tuning=hangolas. Telerakhatsz egy motort mindenfele joval, de nem lesz jobb...sot! Ha majd illeszted a reszeket, akkor lesz tokeletes, es jo.
Mit gondolsz, minek az a sok szerelo, meg telemetria a SUPERBIKE-ba? Disznek?
Annak azért járj utána rendesen hogy kezeli e a pc a gyorsváltót.!
Én úgy lettem tájékoztatva hogy nem ,és ha gyorsváltót is rakatnék a pc mellé akkor az még kapcsolóstól egy kb 120 ezres történet pluszba !
Huuu bazmeg, de nagy az isten allatkertje.
JOE, szeriaszorasrol hallottal mar!?!?
Aki szerint egy finomhangolas, optimalizaslas art egy rendszernek...azt felejtsd el! Szerinted miert tesznek evrol evre nagyobb sebessegu, nagyobb memoriaju szamitogepeket, es erzekelok hadat egy sima motorba is? Elarulom: hogy tokeletesebb legyen... PL. egy adaptiv elektronika, amelyik a mindenkori uzemi korulmenyekhez igazitja a rendszer mukodeset szerinted tonkretesz egy motort!?
Ja, es ne besztasd a haverjaimat, mert egy okostojas hulyeseggel tomte ki a fejed.
ZX10 -RE már hoztam 1-2 full set-et
BAZZAZ
Z-FI FULL CONTROLLER
QUICK SHIFT
Traction Controll System
Itt a Suzukihoz való cuccot raktam csak ide..
Ez a komplett set... A cucc AMA Suerbike approved ..
http://www.powercommander.com/...
Ezt már nehéz lesz überelni.
hozzájuk vidd!
Itt jársz a legjobban ,hidd el nekem!
Csak időben mert már sorbanállás van
(Majd kereslek vele)
Mit gondolsz, minek az a sok szerelo, meg telemetria a SUPERBIKE-ba? Disznek?
Én úgy lettem tájékoztatva hogy nem ,és ha gyorsváltót is rakatnék a pc mellé akkor az még kapcsolóstól egy kb 120 ezres történet pluszba !
JOE, szeriaszorasrol hallottal mar!?!?
Aki szerint egy finomhangolas, optimalizaslas art egy rendszernek...azt felejtsd el! Szerinted miert tesznek evrol evre nagyobb sebessegu, nagyobb memoriaju szamitogepeket, es erzekelok hadat egy sima motorba is? Elarulom: hogy tokeletesebb legyen... PL. egy adaptiv elektronika, amelyik a mindenkori uzemi korulmenyekhez igazitja a rendszer mukodeset szerinted tonkretesz egy motort!?
Ja, es ne besztasd a haverjaimat, mert egy okostojas hulyeseggel tomte ki a fejed.