Helló lányok!
Keresem a 2007 év utolsó (valenciai) Gp versenyeinek eurosportos közvetítésének felvételét. Természetesen mind a 3 kategória kellene, de ha v.kinek csak a világbajnokunk születésének versenye van meg azzal is beérem. Cserébe bármelyik 2006, 2007, 2008 évi felvételt adom, akár többet is. Szivesen meg is veszem a másolatot, ha másképp nem megy.
Én hülye valakinek kölcsön adtam és nem emlékszem kinek. Persze nem jelentkezik magától.
Kösz előre is bárkinek!
A szombati képek nagyon szépek, a vasárnapi kawa kupa képek is jönnek majd valamikor?
Kettőt már belinkeltél ide a fórumba, köszike is szépen, ha esetleg lövöldöztél többet is az szívesen vennénk, gondolom többedmagammal..........
Motris-t kérdezd meg a gixxer600 topikban, Neki van most ilyen, talán tud róla mondani hasznos infót. Én még csak a tervezés fázisába vagyok, januárban lesz vásárlás..
Megnézem a lámpát a bontókban, úgy is kell még szereznem egy tankot!
De szerintem valami másik lámpát veszek bele, mert a gyári olyan mint egy szentjános-bogár!
Az a lámpa amit említettél jól világít? Van tapasztalatod rólla?
Fényező apósom lesz
Lámpát a bázismotorba tudsz venni.
Gyárit ne hagyd benne, perecnél drága mulatság lenne..Igaz Neked bontóból olcsóbban kijön egy használt. Esetleg nézzél szét bontóban hátva vagy gyári olcsóért..
Sikerült már fényezőt találnod?
Most szereztem be a Sradra pályaidomot 18 ruppóért!
Első lámpát te bennehagyod az eredetit, vagy valami utángyártottat veszel?
Hol lehet és mennyiért venni olyan kerek alakú projektorosat venni (persze occcsóééé), tudsz valami kedvezőt?
53 PICI különbség
valahol megvan a neten az cikk megpróbálom megkeresni és belinkelem.
Bár nekem nem volt 2007-es R6-os motrom, de most van egy 2008-as.
Tapasztalatom nincs nagyon mert összesen mentem vele 700km-t október közepe óta.
Egy biztos nem a közutakra találták ki! (saját vélemény)
Ezen ünnepélyes napon megválasztották ámeriká elnökét... , és elkészült a köridőmérő jeladója!
Egy kis kulcstartó méretű dobozkába került, a kódot a doboz szétszerkesztésével lehet csak állítgatni, de mivel 0...255 a beállítható lehetőségek száma, nem valószínű, hogy sűrűn állítgatni kéne. Később a szektorméréshez is egyszer kell majd beállítani a szektorkódokat. (0..3, 0=célegyenesben lévő)
( Igazándiból az volt az elképzelés, hogy a kód nem lesz állítható, hanem egyszer felprogramozom őket különböző kóddal, és az elég, mert a vevő úgyis betanulja. De mivel elfért a dobozban egy kódkapcsoló, meg egy picivel több lábú proci nem sokkal többért, ezért belekrült a beállítás lehetősége.)
Az alatta látható aksiról(1,3Ah, 610gramm, www.gp.hu 2400bruttó), garantáltan üzemel egy pályanapon hajnaltól késő estig. Tegnap próbáltuk ki az Euroringen autóval, és az egész nap folyamán egyetlenegyszer sem hagyta ki a jelet, 100%-osan üzemelt.
Két héten belül készül el az első széria, az árát pedig napokon belül kitalálom.(jó ár lesz )
Üdv.: Géza
Képek:
1: Jeladó
2: Jeladó az aksival
3: Jeladó sötétben
Hát benne van ua a kütyü, ami az R1ben, vagyis a változó szívótorok vagy mi! Értek ám hozzá! na meg némi dizájn, lényegében erősebb lett alul, többet én sem tudok rola!
Az elmult héten néhány elvetemült magyar/svéd pályaörült meglátogatta velem a két leghiressebb olasz Moto GP pályát hogy kiéljük a vadállati ösztöneinket és tépjük a gázt a leghosszabb célegyenesben amin valaha mehettünk.
Három nap Mugello, ami Toscanában van, sajnos pechünk volt az idövel mert esömentes napunk nem volt, viszont rögtön hozzáteszem hogy motorozásmentes napunk sem volt. Néhányan még örültek is a vizes tréningnek, én pl mindkét versenyemet esögumival mentem és nem is rosszul. Ez a pálya olyan mint egy hullámvasut, le-fel, néhány helyen beláthatatlan kanyarral amit muszály memorizálnod ugyanis egy darabig nem láthato hogy hová gyorsitasz ki lapról, jo tapadás, egy örök élmény.
Ezután 3 nap Misano, itt csak egyik nap volt délelött nedves, tehát jobb idö volt. Ez a pálya teljesen lapos, beláthato kanyarokkal, a világ leggyorsabb jobbos kanyarjaival és itt van a Moto GP cirkusz leglassabb kanyarja is. 19-en voltunk 3 boxban, vittünk magunkkal egy ügyes versenyszerelöt aki mindenkinek tudott segiteni, gumizott nekünk, ugyhogy csak a pályára kellett koncentrálnunk.
Mindkét pályán rengeteg motorozási idöt kaptunk, órákig is körözhettünk volna ha birtuk volna, mert nem csak csoportbeosztásos az idöterv hanem mindennap van szabad motorozás is. Több versenyen indulhattunk mindkét pályán és nem is eredménytelenül, nem engedtük hogy az összes kupát az olaszok és a németek vigyenek el:
Berisz 2 kupával jön haza (Mugello+Misano)
Grapix 1 kupa (Misano)
Svéd 1 kupa (Mugello)
Ha valakit érdekelnének a részletes napi beszámolók akkor szánj rá kb fél órát, nyiss ki egy sört és a motorosok.hu olsalon a Töbnapos pályázások topicban megtalálod elsöször a Mogelloi napi beszámolokat majd a Misanoiakat
http://www.motorosok.hu/forum/viewforum.php?f=17
Srácok, cimbimnek keresek segítséget. Lehetőleg Szombathely és vonzáskörzetében keresünk 2007-es 600RR-t amin pályaidom van. Mintavételre kellene, cimbimék otthon gyártanának idomot, csak kellene egy etalon..
Előre is köszi a segítő szándékot
ha nem toroltem le, amire azert van nemi esely, akkor nekem megvan a 125os futam hazamegyek, megnezem es holnap jelentkezem!
Keresem a 2007 év utolsó (valenciai) Gp versenyeinek eurosportos közvetítésének felvételét. Természetesen mind a 3 kategória kellene, de ha v.kinek csak a világbajnokunk születésének versenye van meg azzal is beérem. Cserébe bármelyik 2006, 2007, 2008 évi felvételt adom, akár többet is. Szivesen meg is veszem a másolatot, ha másképp nem megy.
Én hülye valakinek kölcsön adtam és nem emlékszem kinek. Persze nem jelentkezik magától.
Kösz előre is bárkinek!
A szombati képek nagyon szépek, a vasárnapi kawa kupa képek is jönnek majd valamikor?
Kettőt már belinkeltél ide a fórumba, köszike is szépen, ha esetleg lövöldöztél többet is az szívesen vennénk, gondolom többedmagammal..........
http://kep.tar.hu/balusk8/5061...
Egyébbként én is úgy számolom hogy tavaszra állítom össze az új design-t!
Megnézem a lámpát a bontókban, úgy is kell még szereznem egy tankot!
De szerintem valami másik lámpát veszek bele, mert a gyári olyan mint egy szentjános-bogár!
Az a lámpa amit említettél jól világít? Van tapasztalatod rólla?
Lámpát a bázismotorba tudsz venni.
Gyárit ne hagyd benne, perecnél drága mulatság lenne..Igaz Neked bontóból olcsóbban kijön egy használt. Esetleg nézzél szét bontóban hátva vagy gyári olcsóért..
Sikerült már fényezőt találnod?
Most szereztem be a Sradra pályaidomot 18 ruppóért!
Első lámpát te bennehagyod az eredetit, vagy valami utángyártottat veszel?
Hol lehet és mennyiért venni olyan kerek alakú projektorosat venni (persze occcsóééé), tudsz valami kedvezőt?
most ezt találtam meg érdemes végigolvasni
valahol megvan a neten az cikk megpróbálom megkeresni és belinkelem.
Bár nekem nem volt 2007-es R6-os motrom, de most van egy 2008-as.
Tapasztalatom nincs nagyon mert összesen mentem vele 700km-t október közepe óta.
Egy biztos nem a közutakra találták ki! (saját vélemény)
Ezen ünnepélyes napon megválasztották ámeriká elnökét... , és elkészült a köridőmérő jeladója!
Egy kis kulcstartó méretű dobozkába került, a kódot a doboz szétszerkesztésével lehet csak állítgatni, de mivel 0...255 a beállítható lehetőségek száma, nem valószínű, hogy sűrűn állítgatni kéne. Később a szektorméréshez is egyszer kell majd beállítani a szektorkódokat. (0..3, 0=célegyenesben lévő)
( Igazándiból az volt az elképzelés, hogy a kód nem lesz állítható, hanem egyszer felprogramozom őket különböző kóddal, és az elég, mert a vevő úgyis betanulja. De mivel elfért a dobozban egy kódkapcsoló, meg egy picivel több lábú proci nem sokkal többért, ezért belekrült a beállítás lehetősége.)
Az alatta látható aksiról(1,3Ah, 610gramm, www.gp.hu 2400bruttó), garantáltan üzemel egy pályanapon hajnaltól késő estig. Tegnap próbáltuk ki az Euroringen autóval, és az egész nap folyamán egyetlenegyszer sem hagyta ki a jelet, 100%-osan üzemelt.
Két héten belül készül el az első széria, az árát pedig napokon belül kitalálom.(jó ár lesz )
Üdv.: Géza
Képek:
1: Jeladó
2: Jeladó az aksival
3: Jeladó sötétben
Három nap Mugello, ami Toscanában van, sajnos pechünk volt az idövel mert esömentes napunk nem volt, viszont rögtön hozzáteszem hogy motorozásmentes napunk sem volt. Néhányan még örültek is a vizes tréningnek, én pl mindkét versenyemet esögumival mentem és nem is rosszul. Ez a pálya olyan mint egy hullámvasut, le-fel, néhány helyen beláthatatlan kanyarral amit muszály memorizálnod ugyanis egy darabig nem láthato hogy hová gyorsitasz ki lapról, jo tapadás, egy örök élmény.
Ezután 3 nap Misano, itt csak egyik nap volt délelött nedves, tehát jobb idö volt. Ez a pálya teljesen lapos, beláthato kanyarokkal, a világ leggyorsabb jobbos kanyarjaival és itt van a Moto GP cirkusz leglassabb kanyarja is. 19-en voltunk 3 boxban, vittünk magunkkal egy ügyes versenyszerelöt aki mindenkinek tudott segiteni, gumizott nekünk, ugyhogy csak a pályára kellett koncentrálnunk.
Mindkét pályán rengeteg motorozási idöt kaptunk, órákig is körözhettünk volna ha birtuk volna, mert nem csak csoportbeosztásos az idöterv hanem mindennap van szabad motorozás is. Több versenyen indulhattunk mindkét pályán és nem is eredménytelenül, nem engedtük hogy az összes kupát az olaszok és a németek vigyenek el:
Berisz 2 kupával jön haza (Mugello+Misano)
Grapix 1 kupa (Misano)
Svéd 1 kupa (Mugello)
Ha valakit érdekelnének a részletes napi beszámolók akkor szánj rá kb fél órát, nyiss ki egy sört és a motorosok.hu olsalon a Töbnapos pályázások topicban megtalálod elsöször a Mogelloi napi beszámolokat majd a Misanoiakat
http://www.motorosok.hu/forum/viewforum.php?f=17
Előre is köszi a segítő szándékot