Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.
Remélem nem csúszik el a táblázat.
Gyári fogszám: elől 16 hátul 48 így az átétel: 3.00
Ha elől 15 ös van, akkor az áttétel 3.20
Ha hátul akarod növelni a fogszámot és elöl marad a 16-os, akkor a 3.20-as (3.19) áttételhez 51-es hátsó fogszám illik. Ez tehát 3-as fogszámnövekedést jelent. Ami a gondom hogy akkor lehet nem fog beférni a helyére, hisz a lánc még szinte zsír új, alig van nyúlva..Bár lehet simán befér, nem néztem még.
De bizony. Ezért van az hogy a kisebb fogszámú mocikra pl. amelyiknek elöl csak 15 van nem ajánlják a -2-őt. Max. -1. Szóval előre 14 fognál kisebb már nem biztos, hogy egészséges. (De majd mindjárt jön egy 1:55-ös versenyző aki közli, hogy neki elöl 10 fog van hátul meg 70. )
Én aztán tényleg nem akarok beleszólni, mert pályán se voltam még. Szóval inkább kérdezem...
Kerékpároknál a lánchajtásnál hátul egy nagy hátránya van a 11-es legkisebb keréknek, mégpedig, hogy érezhető a poligonhatás, és hamarabb ki is nyírja a láncot. (poligonhatás=lánchajtásnál ha nagyon kevés a lánckerék fogszáma, akkor ahogy a lánc ráfekszik, változik a kerék sugara, és ez nyomatéklüktetést okoz.)
A kis fogaskerekek okozta nyomatéklüktetés dinamikusan terheli a láncot, és kerékpároknál megfontolandó a rendszeres használata, mert ott is több tízezer Ft egy hajtómű-lánc-fogaskoszorú csere. És gépészetben irányelvnek tekinthető, hogyha lehet, akkor a nagyobb lánckerék méretét növeljük, mint inkább a kisebbet tovább csökkentsük, a hajtás és a gép élettartama miatt.
Csak kérdezem, hogy motoroknál nem jellemző ez?
Meg a mostaniaknál egy gumibetétes rezgéselnyelőt látni a felniben, talán pont ezért, de nemtom.
(Az enyémben ilyen még nincsen, bár annak nincs nagy nyomatéka )
Legutóbbi látogatásom óta született pár hozzászólás, még végig sem olvastam őket.
A 28-ai nyíltnapra ha beledöglök is kész lesznek a köridőmérők, annál tovább nem húzható.
Ma elkezdtem elég erőteljesen a beszállítók farkára állni, hogy édes anyjukkal szórakozzanak a határidőkkel, mert különben...!
Árat holnap vagy legkésőbb pénteken mondok!
ha már predi akkor ikszi mikszi!
aki ismer az tudja h a durva viselkedés igen messze áll tölem!hol is voltam agresszív?elöször is nem én érdeklödtem a megfelelö guminyomás felöl!tehát nem értem h kinél rugtam be az ajtot!csak reagáltam a nem ép finom hozzászólásokra!te miért a gumisodat zaklatod,miért nem net-en nézed meg?de tudod mit!?béke veled motoros tesvérem!
mi a faxom az a dzsamista? mellesleg lista nincs nálam.. mert én ugye csak Dunloppal megyek, azok meg hetente változtatják még a keveréket is basszus...
ja, és mellesleg kiderült hogy a nagyképűt nem rám értették...
Boxedzésen is ilyen agresszívan léptél fel? "Monnd máá hogy kell ütni azt a belegyenes jobbfelütés kombinációt vazze kö...g!"
Mellesleg ha megkérdezel engem h én hogyan szoktam elmondom töviről hegyire nincs ebben semmi titok. Ha mást kérdezel lehet mást fog mondani. Ha megint mást megint más infó lesz ! Akkor mit fogsz csinálni? Ezért javasoltam a netes információszerzést mert az a bázis! A kutyaütőtől a félistenekig mindenki erre támaszkodik.
Gyártó Tipus Évjárat nyomásérték! Mindenki vegye a fáradságot nézze meg nyomtassa ki tegye el! A keveréklistával együt. Én most nem tudok linket adni mert csak dunloppal megyek és a gumist fárasztom akinél veszem. (ja és a "nagyképű nem segítő" haveroknál ideértve LX_ZX-et is mindig van egy lista amit szemét módon el lehet kérni )
Van 4-5 gumigyártó jónéhány típus mindenki megtalálja a neki tetszőt. Ez az alap higyjétek már el! Aki ezt betartja nagy hülyeséget nem csinál.
Ha veszek egy tv-t nem ülök háttal neki mert a használati utasításban az van h szemből kell nézni! Persze ha már nagy dzsamista az ember elkezdheti kicsit oldalról nézni mert úgy "jobb" a kép .
Még mielött lehordtok a sárga földig én is csak szemből nézem a TV-t.
Sztem kérdezz rá a megadott linken feltüntetett elérhetőségen a TFI-re, mert ha már van tapasztalatuk az adott motorra megmondják. Én is kérdeztem, és korrektűl megmondták, hogy rendszer nélkül semmit nem fog hozni az R6R-en, ugyanakkor van olyan motor, ahol magában is produkál eredményt. Sztem korrektek!
Én is Szayerg-ét fogom venni. Árat pénteken fog mondani, remélhetőleg olcsót :)
Küldj az e-mail címére telefonszámot, nevet, stb akkor felrak a vásárlási listájába!
Pályaidommal kapcsolatba biztos mindenki a Dúzs Petit ajánlaná akit fel is hívtam de Ő a legdrágább az összes "versenyző" közül.....
Na most itt vannak akik még szóba jöhetnek:
http://racing-bazar.hu/utcai/m...
http://www.spoilers
hop.hu/shop...
http://www.suzukihollos.hu/mot...
http:
//pascalplast.sk/en/motor...
http://www.motostyling.hu/
k9/i...
http://www.spcomposite.com/htm...
Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.
Üdv: egy nagyon amatőr kezdő