Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Pályaidommal kapcsolatba biztos mindenki a Dúzs Petit ajánlaná akit fel is hívtam de Ő a legdrágább az összes "versenyző" közül.....
Na most itt vannak akik még szóba jöhetnek:
http://racing-bazar.hu/utcai/m...
http://www.spoilers
hop.hu/shop...

http://www.suzukihollos.hu/mot...
http:
//pascalplast.sk/en/motor...

http://www.motostyling.hu/
k9/i...

http://www.spcomposite.com/htm...

Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.

Üdv: egy nagyon amatőr kezdő
a felső kioasztás nem került a helyére.
Remélem nem csúszik el a táblázat.
Gyári fogszám: elől 16 hátul 48 így az átétel: 3.00
Ha elől 15 ös van, akkor az áttétel 3.20
Ha hátul akarod növelni a fogszámot és elöl marad a 16-os, akkor a 3.20-as (3.19) áttételhez 51-es hátsó fogszám illik. Ez tehát 3-as fogszámnövekedést jelent. Ami a gondom hogy akkor lehet nem fog beférni a helyére, hisz a lánc még szinte zsír új, alig van nyúlva..Bár lehet simán befér, nem néztem még.

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
48 4.80 4.36 4.00 3.69 3.43 3.20 3.00 2.82 2.67 2.53
49 4.90 4.45 4.08 3.77 3.50 3.27 3.06 2.88 2.72 2.58
50 5.00 4.55 4.17 3.85 3.57 3.33 3.13 2.94 2.78 2.63
51 5.10 4.64 4.25 3.92 3.64 3.40 3.19 3.00 2.83 2.68
Zsani , fennt van az R széria kupa pontállása

itt e :)
De bizony. Ezért van az hogy a kisebb fogszámú mocikra pl. amelyiknek elöl csak 15 van nem ajánlják a -2-őt. Max. -1. Szóval előre 14 fognál kisebb már nem biztos, hogy egészséges. (De majd mindjárt jön egy 1:55-ös versenyző aki közli, hogy neki elöl 10 fog van hátul meg 70. )
nem megyek nehogy lenemtudommicsdázzanak
Én aztán tényleg nem akarok beleszólni, mert pályán se voltam még. Szóval inkább kérdezem...

Kerékpároknál a lánchajtásnál hátul egy nagy hátránya van a 11-es legkisebb keréknek, mégpedig, hogy érezhető a poligonhatás, és hamarabb ki is nyírja a láncot. (poligonhatás=lánchajtásnál ha nagyon kevés a lánckerék fogszáma, akkor ahogy a lánc ráfekszik, változik a kerék sugara, és ez nyomatéklüktetést okoz.)
A kis fogaskerekek okozta nyomatéklüktetés dinamikusan terheli a láncot, és kerékpároknál megfontolandó a rendszeres használata, mert ott is több tízezer Ft egy hajtómű-lánc-fogaskoszorú csere. És gépészetben irányelvnek tekinthető, hogyha lehet, akkor a nagyobb lánckerék méretét növeljük, mint inkább a kisebbet tovább csökkentsük, a hajtás és a gép élettartama miatt.

Csak kérdezem, hogy motoroknál nem jellemző ez?
Meg a mostaniaknál egy gumibetétes rezgéselnyelőt látni a felniben, talán pont ezért, de nemtom.
(Az enyémben ilyen még nincsen, bár annak nincs nagy nyomatéka )
várjuk, várjuk!
Hali!

Legutóbbi látogatásom óta született pár hozzászólás, még végig sem olvastam őket.
A 28-ai nyíltnapra ha beledöglök is kész lesznek a köridőmérők, annál tovább nem húzható.
Ma elkezdtem elég erőteljesen a beszállítók farkára állni, hogy édes anyjukkal szórakozzanak a határidőkkel, mert különben...!
Árat holnap vagy legkésőbb pénteken mondok!

Üdv.: Géza
be kell ismernem (ill.nem, is tagadtam)hogy több a normális ember itt mint a nem! (ejj de szépen fogalmaztam)
Látod, mindig tanul az ember
óóó...allah fizesse meg!
Ott a telszám, felhívod és már mondják is a paramétereket! Minden van amit csak akarsz
osztán itt hun agyors válto?
ha már predi akkor ikszi mikszi!
aki ismer az tudja h a durva viselkedés igen messze áll tölem!hol is voltam agresszív?elöször is nem én érdeklödtem a megfelelö guminyomás felöl!tehát nem értem h kinél rugtam be az ajtot!csak reagáltam a nem ép finom hozzászólásokra!te miért a gumisodat zaklatod,miért nem net-en nézed meg?de tudod mit!?béke veled motoros tesvérem!
és te pannoniára jövőmanó?

LX
dzsanista! menőmanó
mi a faxom az a dzsamista? mellesleg lista nincs nálam.. mert én ugye csak Dunloppal megyek, azok meg hetente változtatják még a keveréket is basszus...
ja, és mellesleg kiderült hogy a nagyképűt nem rám értették...

LX
igen én volnék, csak probálgatom előzgetni a sm srácokat. Amúgy emlékszem rád.
Predi!

Boxedzésen is ilyen agresszívan léptél fel? "Monnd máá hogy kell ütni azt a belegyenes jobbfelütés kombinációt vazze kö...g!"

Mellesleg ha megkérdezel engem h én hogyan szoktam elmondom töviről hegyire nincs ebben semmi titok. Ha mást kérdezel lehet mást fog mondani. Ha megint mást megint más infó lesz ! Akkor mit fogsz csinálni? Ezért javasoltam a netes információszerzést mert az a bázis! A kutyaütőtől a félistenekig mindenki erre támaszkodik.
Gyártó Tipus Évjárat nyomásérték! Mindenki vegye a fáradságot nézze meg nyomtassa ki tegye el! A keveréklistával együt. Én most nem tudok linket adni mert csak dunloppal megyek és a gumist fárasztom akinél veszem. (ja és a "nagyképű nem segítő" haveroknál ideértve LX_ZX-et is mindig van egy lista amit szemét módon el lehet kérni )
Van 4-5 gumigyártó jónéhány típus mindenki megtalálja a neki tetszőt. Ez az alap higyjétek már el! Aki ezt betartja nagy hülyeséget nem csinál.

Ha veszek egy tv-t nem ülök háttal neki mert a használati utasításban az van h szemből kell nézni! Persze ha már nagy dzsamista az ember elkezdheti kicsit oldalról nézni mert úgy "jobb" a kép .
Még mielött lehordtok a sárga földig én is csak szemből nézem a TV-t.
köszi!és még vmi,csak hogy lefárasszak mindenkit!gyorsváltot hol tudok venni,ago-n kivül?
Sztem kérdezz rá a megadott linken feltüntetett elérhetőségen a TFI-re, mert ha már van tapasztalatuk az adott motorra megmondják. Én is kérdeztem, és korrektűl megmondták, hogy rendszer nélkül semmit nem fog hozni az R6R-en, ugyanakkor van olyan motor, ahol magában is produkál eredményt. Sztem korrektek!
Szia Ancsy!

Én is Szayerg-ét fogom venni. Árat pénteken fog mondani, remélhetőleg olcsót :)
Küldj az e-mail címére telefonszámot, nevet, stb akkor felrak a vásárlási listájába!
R6R ezennel lovaggá ütlek!