Nagydarab barátom nem mindegy, hogy egy gumit gumimelegítővel vagy nélküle használsz pályán. Ha nélküle, akkor a 2,1-1,9 jó támpont, mert a 20 perces menet alatt sem fogja elérni az üzemi hőfokot és üzemi nyomást, ha pedig használnál melegítőt, akkor puhább maradhatna, ugyanis a melegítés hatására növekszik a hőfök és a nyomás! Egyébként a gyártók is elég széles skálán adják meg a lehetőségeket, amibe bőven belefér a 2,1-1,9.
há ja!a gyártó pl nem tudja h hány kg vagyok!gyanítom ez is számít!(vagy lenyomoztak?)na mindegy ez csiga lassú Brain mondta h jo az 1.9 2.1 kb!nem okoskodott,nem fikázott,segített!(persze lehet csak azért h megvegyem töle a leharcolt gumijait )!gondolom nehéz szerénynek maradni 2.00 alatt!
Alex, a 9587 felett elsiklasz és előtérbe kerül a köridő, a maró gúny felett pedig nem (bár nekem ez nem problem és örülök, ha összefutunk, rég volt). (eszement nagy spiler,qrva okos,tisztában vagytok vele) Keletkezett egyetlen link beszúrása, hogy itt van, parasztok! ? Nem. Megmondás volt, más nem. predator szerintem pont az említett 9587-re írta amit írt, nem Aqua-éra, de főleg nem a tiédre.
lehet kicsit karcsún fogalmaztam
Szóval nem szeretnék túl rövid fokozatokat, viszont egy kicsivel pörgősebb haladást szeretnék. Hátsót nem cserélnék, mivel nem akarok túl nagy beruházást. Ezért is nem jó tatabánya, pénzkidobás a postaköltség.
köszönöm!
akkor ez valoszinüleg nem neked szol!de azért ha jobban utána olvasol van ott fikázás!ha tényleg segíteni akarok akkor megkérdezem milyen motor,milyen köridö,milyen gumi?!és ez alapján már tudok némi infot adni!
(na nem én,hanem az aki nálam lényegesen jobb)ha meg erre nem vagyok képes akkor kussollok,mert mit ugassak ha nem segítek a kérdésben!(persze volt aki korrektül próbált segíteni!(gondolom az aki tisztában van a tudásával)és akkor most jön az uff...?
Januárhoz sok egészséget!
A gumi nyomás.. én nem vettem észre hogy bárki fikázott volna.. Igen, elhangzott olyan hogy utána kell nézni a neten.. És ez teljesen jogos, mert ott vannak a legpontosabb adatok (néhol külön pályára megadva..).. De a többi az viszonylagos.. Mint már írtam, senki - még Talma sem - tud überkirályfaxa beállítást megadni.. Miért? Mert nagyon sok tényezőtől függ.. Amint azt már Aqua is leírta, a legjobb pl ha pár kör után lejössz és megnézed melegen a nyomást, és úgy állítod utána.. Még értékeket is írt.. De mi van ha pl Dunlop NTEC verzióval mész? Annál pl sokkal kisebb nyomás kell.. Ergo a kérdésnek is specifikusnak kell lennie.. Milyen gumi, milyen nyomás? És mérik az emberek, a kezdők amikor lejönnek a pályáról? hhhmm... nem hiszem.. Ja, és ez nem volt elég jó tanács? Vagy ez nem überbeállítás akkor már nem is jó? Magamról pedig annyit hogy nem tartom magam versenyzőnek (max amatőr) és igazán gyorsnak sem, hiszen bőven van még hová fejlődnöm... ellenben azért mentem már pályán néhány kört.. és nem hiszem hogy nagyképű lennék.. Bárki jött oda a ringen kérdéssel vagy segítséget kérve, soha nem hajtottam el, és soha nem nagyképűsködtem vele... uufff...
Vagy esetleg van külömbség?
Motorrad is árul, megnézem valamelyiket..
Szóval nem szeretnék túl rövid fokozatokat, viszont egy kicsivel pörgősebb haladást szeretnék. Hátsót nem cserélnék, mivel nem akarok túl nagy beruházást. Ezért is nem jó tatabánya, pénzkidobás a postaköltség.
Motor leáttételezésében tanács:
Előre egyel kisebb fogaskerék elég?
Pesten hol veszek fogaskereket, nincs kedvem lemenni Tatabányára..
http://agomotors.hu/
akkor ez valoszinüleg nem neked szol!de azért ha jobban utána olvasol van ott fikázás!ha tényleg segíteni akarok akkor megkérdezem milyen motor,milyen köridö,milyen gumi?!és ez alapján már tudok némi infot adni!
(na nem én,hanem az aki nálam lényegesen jobb)ha meg erre nem vagyok képes akkor kussollok,mert mit ugassak ha nem segítek a kérdésben!(persze volt aki korrektül próbált segíteni!(gondolom az aki tisztában van a tudásával)és akkor most jön az uff...?
A gumi nyomás.. én nem vettem észre hogy bárki fikázott volna.. Igen, elhangzott olyan hogy utána kell nézni a neten.. És ez teljesen jogos, mert ott vannak a legpontosabb adatok (néhol külön pályára megadva..).. De a többi az viszonylagos.. Mint már írtam, senki - még Talma sem - tud überkirályfaxa beállítást megadni.. Miért? Mert nagyon sok tényezőtől függ.. Amint azt már Aqua is leírta, a legjobb pl ha pár kör után lejössz és megnézed melegen a nyomást, és úgy állítod utána.. Még értékeket is írt.. De mi van ha pl Dunlop NTEC verzióval mész? Annál pl sokkal kisebb nyomás kell.. Ergo a kérdésnek is specifikusnak kell lennie.. Milyen gumi, milyen nyomás? És mérik az emberek, a kezdők amikor lejönnek a pályáról? hhhmm... nem hiszem.. Ja, és ez nem volt elég jó tanács? Vagy ez nem überbeállítás akkor már nem is jó? Magamról pedig annyit hogy nem tartom magam versenyzőnek (max amatőr) és igazán gyorsnak sem, hiszen bőven van még hová fejlődnöm... ellenben azért mentem már pályán néhány kört.. és nem hiszem hogy nagyképű lennék.. Bárki jött oda a ringen kérdéssel vagy segítséget kérve, soha nem hajtottam el, és soha nem nagyképűsködtem vele... uufff...
LX