Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.
Kedves Szayerg!
Mindenféleképpen várnám az infót árakról, márkáról?! a köridőmérővel kapcsolatban..28-án valszín mi is kinnt leszünk a ringen, ha csak be nem fagy a seggünk
Úgyvan. Olvastam erről évekkel ezelőtt, eleve maga az erő is kevesebb görgőre oszlik, az általad említett hatásról nem beszélve + a szűkebb fordulóval a láncszemek is nagyobbat fordulnak a csapokkal/azok körül. De én már biztos nem "mertem" volna említeni. Úgyis mindig vita lesz belőle...
Egyetértek Viking1-el, hátul +3 az nagyon behúzná a tengelyt, pláne ha elöl nem kerül bele kisebb, lehet, hogy a lánc is rövid lenne Saját tapasztalat alapján a gyári méretezésű lánchoz nem lesz könnyű ilyen lánckereket találni. Én a hátul +2 miatt kényszerültem az 520-as lánc megvételére
Az enyémen (R6) elől -1 hátul +2 utcán is OK, persze veszít a végsebességből, de én amúgy sem szoktam sietni. Pályára viszont OK. Ez is elég ahhoz, hogy kanyarból ki 2-esben emelje az elejét, szóval előre -2 szerintem sok lenne
Ööö, kinek szólt?
Ha nekem, akkor pályára és utcára próbálok kompromisszumot találni. Mivel kezdő pályázó vagyok, így nem kell hogy gázra kiálljon 2000-nél kerékre Csak finomítani akarok a mostani áttételen, hogy kicsit hamarabb kapjam meg az erőt ami rendelkezésre áll
Mivel utcán is használom a vasat, a túlságosan lerövídített áttétel nem jöhet szóba..
Ha hátra hárommal nagyobb fogaskereket teszel, nagyon előre fog jönni a hátsókerék, megváltozik a geometria.
Abban sem vagyok biztos, hogy a gyári lánc elég hosszú lesz-e.
Szerintem előre eggyel kisebb.
Pályaidommal kapcsolatba biztos mindenki a Dúzs Petit ajánlaná akit fel is hívtam de Ő a legdrágább az összes "versenyző" közül.....
Na most itt vannak akik még szóba jöhetnek:
http://racing-bazar.hu/utcai/m...
http://ww
w.spoilers
hop.hu/shop...
http://www.suzukihollos.hu/m
ot...
http:
//pascalplast.sk/en/motor...
http://www.m
otostyling.hu/
k9/i...
http://www.spcomposite.com/htm.
..
Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.
Üdv: egy nagyon amatőr kezdő
Ő a nagyobbik.
Itt a kicsi:
http://www.gsxrfans.hu/img/gal...
Mindenféleképpen várnám az infót árakról, márkáról?! a köridőmérővel kapcsolatban..28-án valszín mi is kinnt leszünk a ringen, ha csak be nem fagy a seggünk
Az enyémen (R6) elől -1 hátul +2 utcán is OK, persze veszít a végsebességből, de én amúgy sem szoktam sietni. Pályára viszont OK. Ez is elég ahhoz, hogy kanyarból ki 2-esben emelje az elejét, szóval előre -2 szerintem sok lenne
Üdv
Viking1, helyes a csemete a fotón!
FTK
Ha nekem, akkor pályára és utcára próbálok kompromisszumot találni. Mivel kezdő pályázó vagyok, így nem kell hogy gázra kiálljon 2000-nél kerékre Csak finomítani akarok a mostani áttételen, hogy kicsit hamarabb kapjam meg az erőt ami rendelkezésre áll
Mivel utcán is használom a vasat, a túlságosan lerövídített áttétel nem jöhet szóba..
Abban sem vagyok biztos, hogy a gyári lánc elég hosszú lesz-e.
Szerintem előre eggyel kisebb.
43 4.30 3.91 3.58 3.31 3.07 2.87 2.69 2.53 2.39 2.26
44 4.40 4.00 3.67 3.38 3.14 2.93 2.75 2.59 2.44 2.32
45 4.50 4.09 3.75 3.46 3.21 3.00 2.81 2.65 2.50 2.37
46 4.60 4.18 3.83 3.54 3.29 3.07 2.88 2.71 2.56 2.42
Szóval:
16/43-nál 2.69 az áttétel
15/43-nál 2.87 az áttétel
ergo
16/46-nál 2.88 az áttétel szóval 46-os lánckerék kell hátulra...