Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hopp. úgy látom a linkek nem jók de lentebb ott vannak.
Sziasztok!

Pályaidommal kapcsolatba biztos mindenki a Dúzs Petit ajánlaná akit fel is hívtam de Ő a legdrágább az összes "versenyző" közül.....
Na most itt vannak akik még szóba jöhetnek:
http://racing-bazar.hu/utcai/m...
http://ww
w.spoilers

hop.hu/shop...
http://www.suzukihollos.hu/m
ot
...
http:
//pascalplast.sk/en/motor...
http://www.m
otostyling.hu/

k9/i...
http://www.spcomposite.com/htm.
..

Én a legutolsóra szavaznék (mert az a legolcsóbb ) de lehet rosszul tenném.
Elég nehéz így eldönteni ezért ha vásároltatok már valahol és van róla tapasztalatok vagy hallottatok valamit ezekről megköszönném a véleményeteket.

Üdv: egy nagyon amatőr kezdő
Kösz, Karesz!
Ő a nagyobbik.
Itt a kicsi:
http://www.gsxrfans.hu/img/gal...
Kedves Szayerg!
Mindenféleképpen várnám az infót árakról, márkáról?! a köridőmérővel kapcsolatban..28-án valszín mi is kinnt leszünk a ringen, ha csak be nem fagy a seggünk
Úgyvan. Olvastam erről évekkel ezelőtt, eleve maga az erő is kevesebb görgőre oszlik, az általad említett hatásról nem beszélve + a szűkebb fordulóval a láncszemek is nagyobbat fordulnak a csapokkal/azok körül. De én már biztos nem "mertem" volna említeni. Úgyis mindig vita lesz belőle...
Egyetértek Viking1-el, hátul +3 az nagyon behúzná a tengelyt, pláne ha elöl nem kerül bele kisebb, lehet, hogy a lánc is rövid lenne Saját tapasztalat alapján a gyári méretezésű lánchoz nem lesz könnyű ilyen lánckereket találni. Én a hátul +2 miatt kényszerültem az 520-as lánc megvételére

Az enyémen (R6) elől -1 hátul +2 utcán is OK, persze veszít a végsebességből, de én amúgy sem szoktam sietni. Pályára viszont OK. Ez is elég ahhoz, hogy kanyarból ki 2-esben emelje az elejét, szóval előre -2 szerintem sok lenne

Üdv
Viking1, helyes a csemete a fotón!

FTK
-2 előre az zsír az utcán is,k6 750-t így használtam a utcán!
Ööö, kinek szólt?
Ha nekem, akkor pályára és utcára próbálok kompromisszumot találni. Mivel kezdő pályázó vagyok, így nem kell hogy gázra kiálljon 2000-nél kerékre Csak finomítani akarok a mostani áttételen, hogy kicsit hamarabb kapjam meg az erőt ami rendelkezésre áll
Mivel utcán is használom a vasat, a túlságosan lerövídített áttétel nem jöhet szóba..
hááá...
gond egy szal se csak it nem az utcai atetelekrol beszelunk hanem ami a palyan jo, ezert irtam hogy lehet palyara szanod a te ateteled jol beszelek?
egyébként én a -2-töl nem érzek semmi "poligon "hatást!
már h én?igen pályázok!hol itt a gond?
nem, azaz csak most kezdem, elsősorban még utcai motoros vagyok, ezért nem akarom túl lerövídíteni az áttételeket
mondjuk azt nem olvastam el h hol akarja használni,de ez a pályamotorozás topikácska!pályára gondoltam!
leh et hogy palyamotorozik?
Utcára az nagyon rövid lesz.
elöre 2-vel kisebb,hátra 2-vel nagyobb,aztán gyorsul mint állat!k7 1000be tettem elöre -2-öt,de most eszközölök hátra +2-öt!így lesz az igazi!
én is az elsőre szavazok, félek én is attól hogy nem férne el a lánctól..
Ha hátra hárommal nagyobb fogaskereket teszel, nagyon előre fog jönni a hátsókerék, megváltozik a geometria.
Abban sem vagyok biztos, hogy a gyári lánc elég hosszú lesz-e.
Szerintem előre eggyel kisebb.
Szóval a kedves tapasztalt kollégáktól kérdezem, előre 1-el kisebb, vagy hátra 3-al nagyobb? Érvek, ellenérvek?
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
43 4.30 3.91 3.58 3.31 3.07 2.87 2.69 2.53 2.39 2.26
44 4.40 4.00 3.67 3.38 3.14 2.93 2.75 2.59 2.44 2.32
45 4.50 4.09 3.75 3.46 3.21 3.00 2.81 2.65 2.50 2.37
46 4.60 4.18 3.83 3.54 3.29 3.07 2.88 2.71 2.56 2.42

Szóval:
16/43-nál 2.69 az áttétel
15/43-nál 2.87 az áttétel
ergo
16/46-nál 2.88 az áttétel szóval 46-os lánckerék kell hátulra...
Na ezt jól benéztem, hátul 43-as fogszámú van alapból, mindjárt kalkulálok egyet.
Köszönöm kedves Baluska! :))))))))))))))))))SZUPER!
636Kawanal siman befert a 3nagyob