Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól beszélsz kolléga, csatlakozom!
nem Leslie, nem ezt tudtad meg.. azt tudtad meg hogy nincs egy überfaxa mindentvivő beállítás, amit jó szívvel le lehetne írni.. Én legalábbis nem merek ilyet írni, mert nem tudom hogy helyes lenne-e.. Továbbá elhangzott hogy melegen illik beállítani a nyomást, amit ugye a gyártók meg is adnak.. Ennél sokkal okosabbat nem lehet írni.. Mert pl ami 35 fokban működik az 15-ben mer megint csak nem működik.. Végül pedig nem hajbókoltunk, hanem örültünk annak hogy egy ismerős van itt a neten.. Szvsz felesleges ez a kisség maró gúnytól csöpögő hangvétel...

LX
szia most jöttem meg onnan,a hétvégén volt
Igen ,megyek 5.én!
Imátkozzunk hogy jó időnk legyen!

Most Dunlopon mentem egy 2:00.266-ot,de az a nagy problémám hogy nincs jól belőve a motorom.túl sok üzemanyagot kap és mikor kigyorsításnál kezdem óvatosan rátenni a gázt mindíg bepuffan és megindul a segge....
Jött mogöttem Greksa a versenyen,megdícsért hogy szépen megyek,minden rendben van,de a kigyorsításom bátortalan....hát mondtam neki hogy ezért...
Ha leosztom a 13 kanyar kigyorsításán elbukott időket akkor biztosan meg lesz két perc alatt.....

Megpróbálom 5.éig beállíttatni,de ha nem lesz sokkal jobb akkor jövőre kap egy pc-t,vagy egy AFR tunert ami hengerenként szondáztat(legalábbis azért várnék vele hogy legyen ilyen AFR)

Azért remélem faszát fogunk motorozni mint legutóbb Brnóba.
A téma valahol ott indult, vajon mi a helyes guminyomás - méghozzá akármilyen gumival, és hogyan tud pl. tanácstalan pistike a hasraütős 1,8-2,2 között éppen elhangzónál pontosabbat/megfelelőbbet találni. Igaz ugyan, hogy 2:30-nál pistike ne izguljon, de ha józsika azt mondja, a rossz nyomás miatt is el lehet esni, akkor vagy hiszi pistike és a továbbiakban izgatottabban köröz, vagy találni akar valami mérhető alapokon nyugvó megoldást.
Most, hogy kiderült, valaki egy a 2:00 alatti félistenek közül, okosabbak ugyan nem lettünk, de legalább hajbókoltunk egy jót. Cserébe megtudtuk, hogy szakmai titok és különben meg nézzen magának utána mindenki.
azért vagyok csak én az én képeimen, + a macskám, a mocim, és az egóm
Ti pedig gyanusak vagytok... így együtt egymás képein....

LX
Tényleg....
Érdekes, hogy személyesen nem ismerjük egymást, oszt telerakjuk egymás képeivel az adatlapokat...
mellesleg a te adatlapodon (itt a sportmotoron) pedig Gyuri van mögötted ha jól látom még RR-rel

LX
nnaaa.. ezért teszem én névvel.. illetve próbálom nem osztani az észt, mert nem az én tisztem, és mert nagyon sok mindent nem tudok... és mert még messze vagyok a 00-tól... de eljön az is...

LX
Sok olyan srác van itt aki név nélkül osztja az észt: Ahogy nő a forumozók száma ez sajnos elkerülhetetlen.
Lebuktál...
Igen, elbeszéltünk egymás mellett...
Sok olyan srác van itt aki név nélkül osztja az észt...
Ezért fórumozok inkább a motorosok.hu-n...

Sajnos nem vagyok elég gyors, viszont neked gratula az 57-hez...
Most én is arra gyúrok, csak nincs időm motorozni...
Júniusban voltam utoljára a hringen,és október 5.-én megyek újra, uh szerintem nem lesz pb-javítás...
De azééé megpróbálom!

Dávid!

Látom Te jössz 5.-én!
Te hogy állsz?
Lesz két perc alatt 5.-én?
Upsz!

Lebuktam

Gábor gyors vagy te is, az hogy nem értünk egyet pár dologban az rendben van ezért van az h mindenki más elvek alapján dolgozik a pályán.
Csak annyit szerettem volna h a nálunk kezdőbbek is vegyék a fáradtságot és nézzenek utána szerezzék meg az információs alapokat.
aztán lehet kísérletezgetni
Aqua!
XX Bikernél vannak 1:57es köridők is,szoval faszán osztjátok egymást! 1: 58 as meg az1: 57es vitázik az 2:30as kérdésén!
Ne mááá!
ez volt az a verseny...
Aha!
Előkerestelek a rajtszámod alapján, meg, hogy Gyuri vagy...
Az iwiw adatlapodon az egyik képen mögötted vagyok még a K4-el a rajtrácson...
Asszem Dunlop Trophy lehetett...

Az adatlapodon lévő vakerből következtettem arra, hogy Te is csak a nagy dumát nyomod...
De kiderült hogy gyors csákó vagy!
Ezért szeretem jobban ha az adatlapon nem csak egy keresztnév virít...

De azért egy két dologban akkor sem értünk egyet!
Tudsz te szépen is beszélni... A mocid gyönyörű... Hogy tudsz így filmet nézni? A kupáid alapján (ha csak nem a fiad focikupáit csempészted oda a fotó kedvéért... ), azért elég gyorsan körbeporoszkálhatsz a pályán! (Ha csak nem a legnagyobbat zakózó, vagy legtöbször lekörözött versenyző felíratok vannak a kupákon - ez nem láccik...)
sem veled, sem Aqubase-zel nem akarok vitázni.. mindekettő gyorsabban korbetalál a pályán mint én sajnos.. azonban amit a gyártó megad, az egy ajánlott érték.. a Dunlop pl odáig megy, hogy pályára adja meg a nyomást, (legalábbis ilyet is lehet találni a neten) hiszen az aszfalt minősége elég rendesen befolyásolja a nyomást.. ja, és mellesleg továbbra is csak ugatom a témát, és sötétben tapogatózom guminyomás ügyben... szerintem legutóbb is azért estem pofára mert sok volt a hátsóban... Uff..
U.i.: Te mocsok most néztem meg az adatlapodat, és esett le hogy ki vagy...

LX
LoL ahhoz lehet hogy nem sok köze van, de azért elég gyorsan körbe szokott érni amikor nem téved el.. csak álcázza magát itt a kis......

LX
mi a baj az adatlapommal? az ha jobban körbetalálok a pályán nem rohanok átfirkálni a legjobb köridőm rovatot?
vannak még itt emberkék akiknek a szavain csüngtök gumi kérdésben helyesen mert van tapasztalatuk de ők is a netről szedik az infókat.
Mindenféleképpen a gyártó által megadott érték az alap. A másik dolog a gumi évjárata azért fontos mert adott évben a gyártó más nyomást ad meg. értsd: 2006-os gumi egy érték a gyártó által 2008-as újabb fejlesztésű gumi lehet más nyomást ad meg a gyár, és ha használtan veszitek erre érdemes figyelni mert ez a támpont mindenkinek. Az állapotát meg látni lehet. Az más kérdés
Állok rendelkezésedre.
Köszi mester!
1 bar.
Persze hogy tudjuk mikor gyártották a kaucsukot, pl.: DOT 4406 ez annyit jelent, hogy 1944 06 havában gyártották a gumit....akkor ehhez milyen guminyomás érték a megfelelő?
jol beszélsz!csak ismételni tudom magam:elöl2,1,hátul 1,9,ez kezdetnek nem rossz!a többit meg majd hozza a rutin!ez egy alap oszt jóvan!majd kisérletezik mindenki ahogy gyorsul!
hehe, itt még mindig a guminyomás a téma?
Ne osszátok egymást, mindenki kísérletezzen oszt jónapot. Nekem és sokamindenkinek mindegy még hogy 2.0 vagy 1.9 van a hátsóban, a szűk keresztmetszet úgyis a legtöbbször a pilóta Aki meg 2 perc körüliket megy, az már úgyis rég tudja milyen guminyomás kell neki
Peace