Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én azért javasolnám szoríts egy kis helyet a fém fékcsőnek is! A gyári is elé jó, de sajna vannak negatív tulajdonságai a hőtágulás miatt, másrészt a folyamatos nyomáspont kicsit magabiztosabb és jobb féktávokat eredményez, mint a folyamatosan puhuló fékkar gyári fámcső miatt!
Sok eseménymentes karikát!
KÖSZÖNÖM mindenki válaszát ezt a témát 100%-ig kiveséztük.
Mostmár biztos egyenlőre veszek 1 páyaidomot előre 1 foggal kisebb lánckereket, és ennyi. Kormánygátlóm van, az azért elég fontos.
A többi pénzt meg gumira és motorozásra fogom költeni úgy gondolom (és még sokan mások), hogy így fogok a legtöbbet leggyorsabban fejlődni, nem a "fölösleges" tuningoktól
Köszi mindenkinek!
Ismerős, ugyan ebbe a cipőbe voltam én is! :( Kezdetnek ugyan elég lehet az elsőt lecserélni, már az is soka jelent. De nem lesz végleges megoldás, ha jobban karistolsz majd(nemtom most miket mész), akkor tuti igényelni fogod a változtatást, bár én a 2002-esen végig ilyennel mentem, de a mostanin az kevés volt! Akkor viszont láncot is kell cserélned. Azt kell eldöntened, megelégszel most egy első lánckerék cserével, vagy koplett lánccserébe ruházol be!
Ezt láttam ma kint...
Már megint az idő kérdés...
egy szintig nincs külömbség!
én mentem gyári áttétellel 2, 02 is....
nem ezektől fogsz faragni az időn, ezek segítenek csak.
ezek kellenek a jó időhöz, de például amig nincs jó féktávod, nincs jó íved, nincs jó kanyarbemeneti sebességed, addig tehetsz föl bármilyen áttételt, nem leszel tőle gyorsabb...
motorozz sokat, aztán lesznek jó idők!
Természetesen igaza van az előttem szólóknak, kell egy jó áttétel!
Az hogy mi a jó áttétel arról megoszlanak a vélemények...
Az hogy a 6. nak le kell forogni a cél végén, ez egy "faxság"...
Pl:
Leforog a cél végén, de más egyenesek végén meg rá kell váltani, akkor már nem is jó mert az időveszteség..
Vagy a kanyarban a kettes kevés a hármas meg már sok...
Tehát kell keresni egy olyat ami közel optimális...
Pont jó áttételt úgy lehet találni mint a superbikeban vagy GP-ben, hogy nem csak a lánckerekekkel variálnak, hanem a váltóáttétellel is...
de az a mi amatőr szintünkön felesleges lenne....
Nem nagy beruházás két három lánckerék, felteszed kipróbálod, és akkor Te magadnak ki tudod választani, hogy neked melyik fekszik!
Ne úgy válassz, hogy megkérdezed X embert, akinek R6osa van, hogy mi a jó!
Nekem van vagy 6 variációm, mert más volt jó a 2,05höz és más az 1,58hoz.
Első lépésnek javaslok neked egy foggal kissebbet előre, és kettővel nagyobbat hátra.
Aztán lehet kettővel kissebb előre, és ha az sem elég akkor még a hátsón egy két fogat növelni, de túlzásokba ne ess!
3 x 20 percet, mert elkéstem. de tökéletesen elég volt ez is, mondjuk az én tempómban nem nagyon fárasztó nem voltak durva emberkék a pályán, nagyon korrektek voltak, élveztem a dolgot, de eszem sincs hogy lehet annyira dönteni a motort... mikor kanyarban megelőztek hihetetlen, szinte feküdtek az aszfalton
Gyurkesz.
Bocsi , közbe más oldalon voltam, nem látam a válaszod!
Az a baj hogy, a gyári lánchoz csak nem sok fajta lánkerék van, csak előre lehet kisebbet venni 1 fogassal.
Helo.
Köszi rendben de időbe mennyi a különbség ugyanazzal a motororal gumival gyári áttétellel, és módosítottal?
Áttételt célszerű változtatni, persze nem az első nyíltnapra, de ha már rendszeresen jársz akkor nem kell 2.0x-ig várni. Nem nagy beruházás, ha a gyári lánchoz veszel més méretű lánckerkeket, de sokat számíthat tanulás szempontjából is. jobban kijönnek majd a fokozatok, optimális foruldatokon tudsz kanyarodni ls kigyorsítani. Sztem azon ne spórolj. Tényleg nem kerül sokba!
az nem tuning és kb 5000 ft-ból megvan. Nyugodtan dobhatsz rá
Szia !
Igen igazad van , mostmár elég információt szereztem ezekrő la dolgokról és szinte mindenki ezt mondja!
Úgyhogy a "tuningra" szánt pénzt inkább elmotorozom!
Még egyetlen dologba kérném a tanácsot, mégpedig áttétel.
Hogy arra érdemes e beruházni, sokat jelent e, vagy már az is csak akkor mikor 2 perc körül megy az ember.
Mert itt azt írta valaki hogy neki a célegyenesben még az 5-se forog le, (R6-on) pedig ott a 6-nak kéne pont leforognia.
Szia!

Tapasztalatom csak a yoshimura cuccról van mert azzal megyek, az tökéletes, de nagyon drága, meg ugye suzuki....
A Motec szintén horror árban van, gondolkoztam sokáig hogy azt veszem mert abban van traction control is, de közel 1 milla....
A power commander, Rapid bike, stb. is jó lehet, de nincs tapasztalatom, van aki azt mondja jó van aki azt, hogy nem....
Próba szerencse...
Az elektronikára azt mondom, mint a gyorsváltóra, nem leszel tőle gyorsabb...
Attól leszel gyors, hogy mész, mész mész mész......
Minél többet motorozol pályán annál többet tanulsz.
Majd ha két perc közelében jársz akkor esetleg érdemes a tuningokról beszélni, költeni rá, addig szerintem felesleges pénzkidobás, azt a pénzt inkább motorozásra és gumira költsd!
Amikor döntesz a kezedet meg a lábadat nyomd le a kanyar belseje felé. Pl ha balos a kanyar akkor balra told le a kormányt a bal kezeddel és a bal lábaddal meg a lábtartót, és lábujhegyed legyen kb a lábtartón. Ez ad egy kicsi stabilitást, meg lejjebb tudod ezáltal dönteni
húúú akkor kondolom keményen elfáradtál. menynit mentél 4 szer 20percet? milyen volt? sok "vadállat"volt ?
hi! ja kilátogattam, szegedről reggel 6 kor indultam és este hétre értem haza... mozgalmas 600 km volt találkoztam hornettel is, dumáltunk... mondta, hogy a július 8. ai ringre jössz te is, mert ezek után azthiszem ott a helyem, ugyanis van mit tanulnom
Ezt a kiüléses dolgot nehéz szavakba önteni szerintem.. pl balos döntésnél addig teszed ki a pici popódat balra, míg a szélén nem ülsz a nyeregnek, de biztosan ülsz, nem esel le róla. Spiccelni kell a lábtartón, de úgy hogy a terhet tudd tartani a bal lábaddal.. Ez a két pont elég biztos tartást ad ahhoz hogy ne essél le a motorról, és ne is legyen fárasztó ahhoz hamar elfáradj. Legalábbis én így csinálom, bár én teljesen amatőr vagyok..
Sziasztok!

A tegnapi (Juni 10) pályamotorozás képei lassan teljes mértékben feltöltve. Mindenkitől elnézést kérünk aki "kissé" megkésve kapta, vagy éppen kapja meg a megrendelt képeket, de volt egy informatikai problémánk miáltal a képszámozások elcsúsztak. A hibát kijavítottuk, minden rendben működik. Türelmeteket köszönjük, és mégegyszer elnézést.

Üdvözlettel Gombos Miklós

www.fullframe.hu
Na, íme egy amatőr kérdés.

Valaki elmagyarázhatná a döntéskor való kiülés pontos technikályát.
(Mivel, hol, meddig kell tartani a testsúlyt....stb...)

Tegnap kakucsringen toltuk a srácokkal, előttem lévő húzza a koptatóját, mögöttem lévő ugyan úgy, nekem meg a lábtartóm, meg a csizma koptatója ér le.
Tiszta szánalmas.

Amit biztosan tudok, hogy az adott irányba való döntéskor lábujjhegyen kell állni, vagy alámhúzza az aszfalt a lábamat.
A többiek azt mondták nem ülök ki eléggé, de nem vágom mivel kellene tartanom magamat a motoron.
Vagy a kormányba kapaszkodok, de ezt rohadtul nem hiszem, vagy balos döntésnél, a bal lábammal a vázra vagy oldalidomra támaszkodok(ezesetben egyáltalán nincsen kinnt a térdem. Ezenkívül próbáltam, hogy balos döntésnél a jobb combomra tettem a súlypontot az ülésre, meg próbáltam full lábujjhegyen végigcsinálni, de ez is túl fárasztónak bizonyult.
A motorozás közben simán tartottam a tempót a többiekkel, de a végén teljesen hulla voltam, mert szerintem túldolgoztam az eseményt.

Biztos vagyok benne, hogy harmad ennyi munkával is meg lehet motorozni ezt, csak a helyes technikát kell tudni.
szeva

tán voltál tegnap a ringen?
A fotós névjegyén ez áll... www.fullframe.hu Gombos Miklós 30 912 51 45
oké ha majd megtudod szolj!
Két srác meg folyamatosan kamerázott a célegyenesben.
Én nem csináltam de volt kint profi fotós. Majd utánajárok mert a haveroknak adott névjegyet. Azt mondta, holnap-holnaputánra fent lesznek.
Az a kutyát nem érdekli, hogy a féknyergeidnek milyen a rögzítése. Fém fékcsőszett és a felső fékmunkahengert cseréld radiálisra (újabb gyorsasági motorokon szériában az). De a legjobban egy yamaha fékrendszerrel járnál kisfiam