Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg például nem húzódok ki teljesen jobbra,hanem szűkebben veszem a kanyart és hagyok helyet
neki,hogy eltudjon menni...nagyjából úgy ahogy a kék szászlónál szokás...
részeletesen nem akarom elmagyarázni,de nem akkor csinálom amikor épp kivülről előz!
de figyu most ha látod jön mögötted valalki te meg lehuzodsz az ideális ivről, az épp akkora baj lehet mert ő hátulrol arra számit hogy te az ideális iven maradsz,,,

vagyis valami ilyemit olvastam ,hogy ha jönnek mögötted akkor is tarsd az kinézet ,általad ideális ivet és majd ő megelőz amikor lehetősége van rá, de ha te meg kihuzodsz elé akkor simán beléd is szállhat,,,
mindenhol veszélyes!
de a célegyenes vége dettó!
a nagyokosok mindíg mondják vegyük le a tükröt,majd ők vigyáznak.
egyszer levettem,majdnem így jártam,mint a triumphos srác!
természetes,ha jön a kanyar az ember kivülre húzódik,mert innen jobban tud dönteni!
egy 1000-es sportmotor és egy 600-as naked között 60-80km a sebeségkülömbség a célegyenesben!
én mindíg figyelem,hogyha van 1gyorsabb mögöttem,mindíg lehúzódok az ideális ívről,sőt
néha még jelezek is ha van időm...
4kép van jamaha66 jóvoltából!
köszünjük!
hol vannak képek?
még jó,hogy elfeljtetem menni,akkár én is ott lehetem volna...
120-130le!
huu bazzeg ez durva lehetett. most látom vannak képek is, meg is lesem
Akkor dögöljön meg. Mindig a hátulról jövő a hibás. Arról nem beszélve, hogy a Mansell környezete a pálya legveszélyesebb pontja.
igen. persze mondanom sem kell, hogy az illető szerint a Triumph-os volt a hibás...
Ez most a vasárnap estiben volt?
Sose fogom megérteni...
Adott egy program, ami már ránézésre is egy szabadidős programra hajaz, semmi kvalifikációs edzés, semmi verseny. Nincs szint szerinti csoportbontás, tehát akár öregapám is felmehet egy Babettával (na jó, ezt túlzás, de...). Ilyen körülmények közt biztos, hogy azok a tized mp-ek annyit érnek, amit ma úgy zusammen elvesztettünk?
Haverom pont telibe látta, ami ma HRingen történt, és ami miatt elbasz..dott az egész. Mansel előtti jobbosból nyilván mindenki balra kerül, ahogy jön a Mansel nyilván mindenki húzódik jobbra. Haverom megelőzött még az egyenesben egy motorost jobbról (akkor még páran bal oldalon voltak), őt még jobbról megelőzte az ominbózus Suzuki. Egy Triumph-os meg szépen a maga szerény tempójában, abszolút kiszámítható módon húzódott ki jobbra, ez a ... meg telibe kapta jó kis sebességkülönbséggel.
Havernek jött a sportszelet, ekkora sebességgel még sosem stoppie-zott. Elég szar érzés, hogy csúszik előtted vki, néz rád fel csúszás közben, hogy na, ez elüt e, te meg húzod a féket izomból.
Eredmény: összetört Triumph, összetört, szénnéégett Suzuki, másfél menet után lefújt pályadélután. (olyan szintű habos oltásra volt szükség, hogy nem tudták utána biztonságosra takarítani a pályát.)
Megérte?
Nekem nem. "Köszi"!
szerintem ez a lehetőség itt nem áll fent
Semmisem biztos. Lehet, hogy a 636-a csak 80Le.
Sajnos ez sem áll fent.
Szerintem 2:35-40 körül fut.
biztos hogy a sulya miatt megy 210et
Ha jól motorozik elég az is!
Ettől még mehet jó időt.
lehet,hogy 1ilyen 400-as elég lenne nekem pályamocinak,lehet olcsóban kilyönnék,
mint 1 600-al.
ugytudom kawakupában 2kategória van:636 és 636+?
Egyik haverom 110kg és a 636-al megy 210-et a célvégén. Mentem mögötte és nevettem.
nem tudom mert csak ford.szám kijelzőm van de olyan 210 és 65 ló körül vannak.
köridő csúcsot brian tartja 400-al, 2:05 vagy 6 ha jól tudom.
nem tudom van-e limit, 600-ban trophyban, 400ban nincs.
mit tud 1 400-as,mondjuk mennyivel méssz a célegyenes végén,és milyen
köridőt lehet vele elérni,hány lóerő?
hát a hornettel sem gond a 2.30,de úgy tudom 2.20 a limit,amit meg kell futni a versenyre,
vagy ez csak a trophyban van?
nem kell regelni:12e=4x20p