Jó de az enyém nem radiálisan van rögzítve odalent :P Vagy fúrjak két új lukat neki? :D Szóval a lényeg,h most kiderült,h nem vagyok vele megelégedve :D
Sose fogom elfelejteni az első elindulásomat. Hacsak nem lesz amnéziám.
Amúgy az érdekelne,h másnak is úgy viselkedik e a féke mint nekem. Pl Hringen az egyenes végi féktávon...sz@r érzés amikor a fékerő fokozatosan tűnik el. :S Viszont ha elengedem és újra ráfogok,akkor megint jó...
Egy felső munkahenger (radiális) cserével ez megoldódna vagy adjam el? :DD
A képeid közül az utolsóhoz komment: Így könnyű! (Míg más 29 éves kanmajomként vesz nagymotort, aztán csak pislog, hogy mennek el mellette mások a ringen. )
Értem, köszi!
Személy szerint a dynojet-et ismerem de gondolom van még 1 pár gyártó aki ilyeneket gyárt.
Még a MOTEC-et ismerem de az 1 kicsit drágább kategória.
E téren is szivesen venném a tanácsod mely márka/márkák amelyeket megbízhatóak.
Van itt a fórumon Power Commanderes topic de nem sok hasznosat írnak ott le.
Neked mi a véleményed, van e esetleg tapasztalatod ezzel kapcsolatban.
Elég sokan ódákat zengenek róla, meg láttam már teljesítmény görbét, de azt nem tudom, hogy ez hasznos e versenypályán? Azt tudom, hogy a csúcsteljesítmény nem nagyon növeli merthogy a gyártók arra írják a gyári elektronikát, mivel, hogy a max LE a vevőcsalogató. Középtartományba hoz valamit meg alul is, de ez a plusz mennyiben segít a gyorsabb kör elérésében.
igazán nincs mit!
Ha szereted a technikai "csemegéket" és van rá pénzed akkor ne habozz vedd meg, de arra figyelj, hogy ne "no-name" cuccot vegyél, mert az nem fog megbízhatóan működni!
Köszönöm a válaszod!
Számomra igazán megtisztelő hogy 1 ilyen emberrel "beszélgethetek" aki konkrétat ír és nem csak a levegőbe beszél, ja és persze VERSENYZŐ!
A személyes tapasztalat a legjobb.
Gondoltam, hogy nem ettől lesz gyors valaki csak mindíg is túlzottan érdekeltek az ilyen technikai dolgok.
Remélem egyszer személyesen is tudunk beszélni , annak nagyon örülnék!
Én is kacsingatok a páyamotorozás felé a rallit abahagytam.
hááát nem leszel tőle gyorsabb.
kényelmesebb lesz a váltás.
a profiknál lehet számít egy két tizedet, de amig nem mész 1,54 alatt addig, csak tényleg a kényelmet szolgálja.
egy két példa...
Adorján 1, 56 Németh Bazsó 1,53, Kispataki 1, 54, mindannyian gyorsváltó nélkül....
szóval nem ettől lesz gyors valaki.
nekem idén van fent, nem lettem gyorsabb, de sokkal kényelmesebb, és persze nagy élmény teligázon rávágni a következő fokozatot....
de az sem mindegy milyen tipust veszel, mert csak kevés működik megbízhatóan!
Sziasztok!
Olyan ember segítségét kérném, aki konkrét tapasztalattal rendelkezik gyorsváltó ügyben.
Mennyi időt lehet vele nyerni váltásonkén?
Meg pl. körönként a Hringen vagy más pályán.
Mert ugye elég drága és a ár/haszon fügvényébe tud csak az ember dönteni.
Előre is köszönöm!
Hali! Ha valakit érdekel akkor: Bridgestone YCX 165/625 és 125/60 Slick gumi eladó! (ZSÍR ÚJ) Még 3 garnitúra van. Csak párban. 45000 HUF. Érdeklődni: RH8DQ@CITROMAIL.HU
jah...meg állítólag mocskosul elkezdett csúszni. (ebből nem tudom,h mi igaz). Hring sztem teljesen jó
Csak ajánlani tudom
Nagyon lassú úgyse leszel,úgyh sztem nem lesz gondod
ezt a kört bebuktam,
te csináltál képeket? mikor lesznek fent és hol?