figyu!
menj ki az euróringre!azthiszem oda járnak a tlr-es suzukisok és az teljesen veszélytelen...
például a pfhvári is odajár kérdezd meg mikor mennek!meg legalább ellátnak 1csomó hasznos tanáccsal...
hát én csak kipróbálni szeretném egyszer magam a pályán, de ezek az esetek valahogy mindíg lelomboznak. Évente meg átlag 15-20000 km-t motorozok, aminek az élvezeti értékét nem cserélném el egy éves ingyenbérletre se a ringen... Persze nyilvánvalóan előbb kinyírhatnak közúton, mint pályán, de valahogy ennek is megvan a maga romantikája.
De megvan a megoldás! Mingyá itt az Aprilia tesztnap, oszt nem a saját motoromat kell féltenem...
szerintem nem is a versenyzőkkel van gond!ők már rutinosak!
és idén tényleg külön van választva!
hanem akik ritkábban pályáznak viszont annál merészebbek+utcán nem is
motoroznak,hanem csak pályán!1évben 2-3kijönnek és kieresztik a gőzt,
sőt nem 1olyan srácot ismerek aki kölcsön motorral pályázik...
debármennyire jó valaki a reflexek berosdásodnak,ha nem használod...
heti 3 kondi van... én h 3 napig nem mozgok akkor elkezd remegni a kezem a lábam és ideges és ingerült leszek és nem tudok semmire sem figyelni:)
ezt a kocsmázós sielést nem szeretem ja:) én amint meglátom az ugratókat meg boxokat nem lehet levakarni a pályáról hanem zárásig szünet nélkül ugribugri van:)
egyébként nem engednek már tényleg versenyzőket utcaiak közé. bár lehet valaki ezt elsunnyogja vagy kijátsza. én kb. könyörögtem a rezsőnek év elején h engedjen a közutiban mert uj a motor, nem érzem, a fordított váltót is néha félrerúgom, de nem engedett....:S
bocsi számomra nincs külömség,de azt mindjárt gondoltam,hogy nem
az a normál sielő vagy aki megveszi a napijegyet,lesiklik 2-3szor aztán beül a kocsmába,
mert "elfáradt"!hétvégén ha unatkozol adok neked munkát,van 2telkem ott mindíg van mit csinálni... legallább megerősödsz...
egyébként én is sieltem,de már sajna nem fér be a keretbe,meghát legállább télen ne fojon el a lóvé...
oyankor nincs semmi, tehát nem vasalhatod be rajta a pénzt mert elvitt. Mindenki a saját felelősségére tartózkodik ott, tehát max akkor fognak fizetni ha nagyon illedelmes úr ütött el:)
anyagi vonzatáról annyit, hogy akik futóznak, nem igazán motoroznak közúton. megspórolod a biztosítást meg a közuti motorozás költségeit. igy nem jön ki igazából drágábban, de sokkal élvezetesebb és biztonságosabb.
nehéz egyébként lemondani az utcai közelekedésről de ha rákapsz a pályázásra akkor rájössz, hogy sokkal jobban megéri mert 1000X élvezetesebb. én inkább motorozok kevesebbet de rohadt jókat, mint h a belvárosban a dugóban jaszkarizzak, ne adj Isten elüssön valami ugy h többet meg sem mozdulok... utólag már késő sopánkodni:(
nem ciki,sőt örülünk,hogy ügyes vagy! valószinüleg nem is neked szólnak
ezek a sorok,gondolom te vigyázzol a "kisebbekre"
mi is azért járunk a ringre,mert van bukótér és mert közel az ambulancia!
viszont az,hogy hátulról eltrafál valaki,az kevésbé érint téged,mivel nem sokan érnek utol
1normál pályanapon!ígyhát megértheted az aggályokat...
Először is nem a futós-gumimelegítősökre írtam, hogy buzik, hanem az önjelölt versenyzőkre, akikböl mindig van egy pár az ilyen rendezvényeken. Másodszor, aki gumimelegítőt használ egy vasárnap esti nyílt napon, az már az első körben kétszer annyival fog menni mint a többiek, tehát én önjelölt versenyzőnek fogom gondolni... Harmadszor, azt gondoltam, hogy azért van több csoport, hogy külön legyen osztva a lassú meg a gyors, persze ez lehet, hogy csak álmaimban van így... Negyedszer pedig egy utcai motorosoknak szánt rendezvényen nyilván az utcai motorosok fognak hibázni... Végül a legnagyobb dilemma: Teszemaszt mégiscsak felmegyek a pályára, erre egy önjelölt versenyző kiüti alólam a motort. Ilyenkor mi van, ráírom a betétlapra, hogy a Mansell kanyarban belémjöttek hátulról? Pláne hogy a másik szerint én hibáztam? Nehéz dolgok ezek...
Viszont mindezek ellenére, ha annyi pénzem lenne, mint amennyi nincs, én is csak futóznék, gumimelegítőznék, pályáznék...
én soha nem gördeszkáztam hanem görkori. snowboard régen tetszett de aztán pont bejött a freestyle síelés az jobban megfogott meg jobban át tudtam vinni a trükökket is koriból. ugyh novembertől jönnek majd a 10 napos donovaly bérletek és minden hétvégén csuszás:) indulnak buszok 4000-ft ért oda vissza visznek. mindig kel valamit mozogni hétvégén, hogy értelmessen teljen el, mert ha nem akkor csalódott vagyok:)
A palya biztonsaga nem azt jelenti hogy felmegyunk majd mindenfele veszely nelkul egymas kezet fogva jot gurulgatunk mintha csak egy videojatek lenne, es a vegen mindenk boldogan hazamegy. A biztonsag itt azt jelenti, hogy ha valaki pofara esik akkor vannak bukoterek ahova eshet, ha valami van a palyan (akadaly, csuszos valami) aztelore jelzik, es ha osszetorod magad a mento 5 percen belul ott van. Elesni kifejezetten sokan szoktak, mivel legtobben epp azert mennek ki hogy feszegessek a sajat hataraikat, fejlodjenek gyakoroljanak. Megserulni (foleg sulyosan) viszont aranyaiban SOKKAL kevesbben szoktak mint kozuton.
Kerdesedre valaszolva, probald meg rendes palyanapon a kozuti csoportban. Oda nem engednek licenszest. De valoszinuleg ott is lesznek akik relativ gyorsak. Ezzel nincs mit tenni, de versenypalyan ne legyen mar ciki ha gyorsan akar menni az ember
egyébként én is!
azzal lehet menni haverokkal nyaralni, télen sielni, csak ki kell szedni az ülést! kisbusz az qrva jó dolog!
multkor a 2. licenszes tesztnapon volt egy srác, kisbusszal. Szépen betette az 1000es gixxert, rávágta az ajtót és szétrobban a hátsó üveg mert a motor faridomja kb 3mm-t kilógott
az h valaki futóval viszi a gépet meg gumimelegítőt használ nem azt jelenti h buzi, hanem azt h komoyabban veszi a motorozást mint te.
azért mennek több csoportban mert annyi csoportban mész amennyiben fizetsz!
az h ma volt csattanás nem jelenti azt h minden pályanapon van! és amikor törött motorokat hoznak akkor azok 90%-ban utcai motorosoktól származnak.
egyébként meg inkább üsse ki egy motoros alólad a ringen a gépet, mint az úton egy autó!
egyébként utánfutózni sztem tök feelinges:D
Na jó, haverságba vagyok vele, lehet egyszer rádumál eeeringre...
menj ki az euróringre!azthiszem oda járnak a tlr-es suzukisok és az teljesen veszélytelen...
például a pfhvári is odajár kérdezd meg mikor mennek!meg legalább ellátnak 1csomó hasznos tanáccsal...
na léepk aludni, késő van!
jó éjt!
De megvan a megoldás! Mingyá itt az Aprilia tesztnap, oszt nem a saját motoromat kell féltenem...
és idén tényleg külön van választva!
hanem akik ritkábban pályáznak viszont annál merészebbek+utcán nem is
motoroznak,hanem csak pályán!1évben 2-3kijönnek és kieresztik a gőzt,
sőt nem 1olyan srácot ismerek aki kölcsön motorral pályázik...
debármennyire jó valaki a reflexek berosdásodnak,ha nem használod...
ezt a kocsmázós sielést nem szeretem ja:) én amint meglátom az ugratókat meg boxokat nem lehet levakarni a pályáról hanem zárásig szünet nélkül ugribugri van:)
az a normál sielő vagy aki megveszi a napijegyet,lesiklik 2-3szor aztán beül a kocsmába,
mert "elfáradt"!hétvégén ha unatkozol adok neked munkát,van 2telkem ott mindíg van mit csinálni... legallább megerősödsz...
egyébként én is sieltem,de már sajna nem fér be a keretbe,meghát legállább télen ne fojon el a lóvé...
anyagi vonzatáról annyit, hogy akik futóznak, nem igazán motoroznak közúton. megspórolod a biztosítást meg a közuti motorozás költségeit. igy nem jön ki igazából drágábban, de sokkal élvezetesebb és biztonságosabb.
nehéz egyébként lemondani az utcai közelekedésről de ha rákapsz a pályázásra akkor rájössz, hogy sokkal jobban megéri mert 1000X élvezetesebb. én inkább motorozok kevesebbet de rohadt jókat, mint h a belvárosban a dugóban jaszkarizzak, ne adj Isten elüssön valami ugy h többet meg sem mozdulok... utólag már késő sopánkodni:(
ezek a sorok,gondolom te vigyázzol a "kisebbekre"
mi is azért járunk a ringre,mert van bukótér és mert közel az ambulancia!
viszont az,hogy hátulról eltrafál valaki,az kevésbé érint téged,mivel nem sokan érnek utol
1normál pályanapon!ígyhát megértheted az aggályokat...
Viszont mindezek ellenére, ha annyi pénzem lenne, mint amennyi nincs, én is csak futóznék, gumimelegítőznék, pályáznék...
Kerdesedre valaszolva, probald meg rendes palyanapon a kozuti csoportban. Oda nem engednek licenszest. De valoszinuleg ott is lesznek akik relativ gyorsak. Ezzel nincs mit tenni, de versenypalyan ne legyen mar ciki ha gyorsan akar menni az ember
nem csak gördeszkázol snowboard is megy?
azzal lehet menni haverokkal nyaralni, télen sielni, csak ki kell szedni az ülést! kisbusz az qrva jó dolog!
multkor a 2. licenszes tesztnapon volt egy srác, kisbusszal. Szépen betette az 1000es gixxert, rávágta az ajtót és szétrobban a hátsó üveg mert a motor faridomja kb 3mm-t kilógott
is utálom,amikor rángat a futó...
azért mennek több csoportban mert annyi csoportban mész amennyiben fizetsz!
az h ma volt csattanás nem jelenti azt h minden pályanapon van! és amikor törött motorokat hoznak akkor azok 90%-ban utcai motorosoktól származnak.
egyébként meg inkább üsse ki egy motoros alólad a ringen a gépet, mint az úton egy autó!
egyébként utánfutózni sztem tök feelinges:D