Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

délelőtt a lassúba reggelj az viszonylag biztonságos,max.csak a sportiskolások mennek "örült"tempót
de ők csak cicáznak...
rendben,kicsit kisarkítottam!
tisztában vagyok a viszonyokal!szerintem szabályoktól függetlenül is egyértelmű,hogy
a gyorsabb vigyázzon a lassabra és a tapasztaltabba a tapasztalatranra!
ez eredeti vitaindító esetben nem ez történt!
hát ennyit a biztonságról!
Hát én még életemben nem motoroztam a hungaroringen, jobban belegondolva semmilyen versenypályán nem mentem még sose seha... De mivel az ország fölött egy kis lyuk volt ahonnan nem szakadt az eső, és ez pont a hring fölött volt, így hát odavetett a sors... Esküszöm megfordult a fejemben, hogy ha már ott vagyok, csak körözök egy kicsit... Ráadásul láttam is egy-két motorost, aki úgy fordult a pályán, mintha minden kanyar négyzet alakú lenne, ezért gondoltam első alkalomnak tökéletes lenne... Még szerencse, hogy sajnáltam rá a pénzt... Mivel csak nézőként voltam ott, láttam pár dolgot, az eséseken kívül is. Például, hogy egy valag önjelölt versenyző annyiszor ment fel a pályára, ahányszor csak bírt, tök mindegy, hogy A csoport, vagy B csoport volt, tőlük lehetett volna Zs csoport is... Ja, természetesen futóval hozott motorok, a gumimelegítő az egyperces felszólítás után 55 másodperccel levéve... Most akkor kérdezem én ugyan mikor menjek fel a Hungaroringre első alkalommal kipróbálni a pályázás örömeit, ha tudom, hogy mindíg van egy pár buzi, aki bármelyik pillanatban kiütheti alólam a motort? Ha már itt tartunk, vajon a két csóka közül melyik fogja nekem bebizonyítani, hogy a pálya biztonságosabb a közútnál?
az önjelölt rossi nem versenyző volt...
Pont ezert irtam korido fuggetlenul a dolgot. 2:40hez kepest a 2:20 is nagyon gyorsnak tunhet teskozelbol. 2:00-as "Profik" azert szerintem rikan mennek a lassu csoportokban, es ha igen akkor az a szervezes hibaja ha beengedik oket oda, es nem szedik ki. Abban biztos lehetsz hogy 70 ember kozott egyik se akar korrekordot menni, mert ott nem lehet.

El kell keseritselek sok utcai motoros van aki 2:10enbelul tud menni, es ok is csak azert jarnak ki hogy motorozzanak egy jot. Ha elmegy melletted +30al nem feltetlenul azt jelenti hogy versenyezni jott ki, hanem lehet neki ez az elvezetes biztonsagos tempo. Az hogy mit keres veled 1 csoportban, az mar nem az o hibaja. O nem tudhatja ha kimegy egy esti motorozasra akkor ott 60-70% nala sokkal lassabbak lesznek. Vagyis tudhatja, ha kimegy 2-3ra rajon hogy biz ott ez van.
köszi!
ha nem akarsz versenyenként gumit cserélni akkor jobb a 400. kevés a probléma is, sokaknak szezonok teltek el mire hozzá kellett valami minimálisan nyúlni!
kawakupában mehetsz vele! 2 kategória van egyébként igen! nekem 2 ismerősöm is indult már zxr400al.
az meg nagyon relatív hogy ki a lassú,
én nem érzem magam lassúnak,de nem megyek versenytempót
sőt minden körömben van tartalék,hogy 1váratlan helyzetben is legyen alternatíva...
mindíg a lassuba regisztrálok,de ott is vannak olyanok akik 2perc körüli időt mennek...
a honda napon például hátulról indultam,de így is megfogtam a mezőny 95%-át 2körön belül,
de volt 2-3srác akik úgy mentek el nekem mintha túramotoroznék!
van akinek az a gyors,hogy 3perc alatt körbeér,ez nem verseny!
azért megyünk a hungaroringre,hogy jól érezzük magunkat és mert "biztonságos"
most azért görcsöljek,mert pár ember a lassú-ban meg akarja javítani a 2.00köridejét?!
Altalanossagban irtam hogyan erdemes viselkedni. Voltam en lassu gyorsak kozott, es gyors lassuak kozott sokat. Sosem volt gondom, az alabbiak szerint motoroztam mindig.Nyilvanvalo hogy aki hatulrol jon az kell hogy vigyazzon. Ez nem is vitas.
Hello!
2-dik 3-dik kezdőbe!
szabályok lehet,hogy vannak de azt senkivel nem ismertetik:
ird alá a felelőségvállalást,fizesd be a lét aztán mehetsz...
és azt gondolom,nem szabadna összeengedni a rendszámosokat,a rendszámnélküliekkel
ha meg vki 2.20-on belül megy váltson licenset és menjen a licensesekkel...
kevesebb lenne a baleset!
én viszont nembízok senkiben,csak magamban!és így legalább fel tudok készülni...
szerintem tökmindegy!
Írtam nekik e-mail-t, kettőbe nem akarok regelni, meglátom, érkezik-e válasz...
én ugy tom kihuzni nem tudod magad szoval reggelj be kezdőbe is és helyszinen mondemg hogy csak egyikbe mész, vagy esetleg hivd fel őket hátha kitudnak huzni és más tud helyetted menni a halladoba
Attól tartok, nem tudok Veled teljes mértékben egyetérteni, mivel ezeket a dolgokat (szerencsére) nem nekünk kell kitalálni, mivel okos emberek ezt korábban már megtették helyettünk, és amit ők kitaláltak, azt kell elfogadni, ha felmegyünk a pályára.
Ebben (tudtommal) az szerepel (egyebek mellett), hogy mindenki igyekezzen kiszámítható módon, lehető legjobban az íven motorozni (ezzel nem volt gond). Ezen felül pedig a hátulról jövő felelősége, hogy kikerülje az előtte menőt. Ez a szabály. Pont.
Olyan szabályt pedig nem láttam, ami limit időhöz kötne egy nyílt pályanapot. Vannak a versenyek, ahol ez megvan. Nyilván épp ott kéne biz. szint felett életre-halálra kenni annak aki már nagyon gyors, nem pedig egy családias vasárnap esti motorozáson. Mellesleg a Triumphos olyan 2.4x-es köröket mehetett szerintem, ami hagy férjen már el egy ilyen rendezvényen!
most ilyen vasárnap estire én is elmennék, és semmiképpen nem vagyok egy versenyző tempójú srác, de sztem ilyen "utcai" poénbólnézzükmegaringemilyenmotorozni-féle arcok között gondban lennék a kerülgetésssel. (bezzeg a célegyenesben tuti mind csőgázzal menne el.. )
Hy! Lenne egy kérdésem! regisztráltam a június 12.-i Pancsi-ringi Honda pályanapra, de csak a haladóba volt hely, most meg van már hely a kezdőben is, és ott jobban biztonságban érezném magam Valakinek ezzel kapcsolatban van tippje, hogy mit csináljak, esetleg a helyszínen tudnék csinálni valamit szerintetek? Aki volt a Hungaroringin, nem tudja, hogy ilyenkor mit csináljak? Köszi
Igazad van, a másik oldalról viszont a nyilvánvalóan turista pályarendezvényeken sem kellene ottlennie a fél DT meg MKK mezőnynek... Vicces amikor pl egy márka tesztnapon együtt köröz tesztmotor csopperral józsibácsi, meg a vele összeeresztett sajátmotoros brigádban a versenyzők némileg gyorsabban. Ilyen utca emberének nyitott "turista" kategóriás alkalom a vasárnap esti motorozás is szerintem. A gyors menőknek sem jó ha sokkal lassabbak között kell veszélyesen motorozniuk, meg a szerencsétlen vasárnapi motoros sem azért megy hogy hátulról seggbetolja valami önjelölt rossi... szerintem.
ja
Ha valaki ugy erzi lassu (mondjuk koronkent megelozi 5-15 ember akkor abban a csoporban lassu), hagyjon helyet belul es kivul is minden kanyarban. Nem lehuzodni kivulre vagy belulre (foleg nem fektavon), nem nezni a tukrot hogy enged el kit. Nem beszarni ha elmennek mellette.

Aki meg tul gyors egy csoporthoz (megeloz koronkent 5-15 embert) az mindig szamitson arra hogy keresztbe fognak motorozni elotte, es legyen nagyon ovatos.

Ez korido fuggetlen.

Ha valaki meg tenyleg nagyon lassu (tavaly lattunk egy gixxer 1000-et boven 4 perc feletti koridovel) az ne menjen fel egy versenypalyara. Mert ugye versenypalyara azert megy fel az ember hogy ugy motorozhasson ahogy kozuton nem lehet (vagyis menjen mint az allat)
Ergo kiszámíthatatlan vagy?!
Nem a nagyokosok mondják. Ez az egyik legalapvetőbb dolog a pályamotorozásban. Biztos még nem láttál embert elszállni a kanyarban miközben a tükröt bűvölte. Ha meg 3-4-en előznek egyszerre akkor aztán lesheted a tükrödet.