vannak a ringen is kisebb úthibák. pl uszodakanyarban huplis, nagy hupli a 9es kanyar közepén is, meg a gyors balos után jobbosban is. én ezeket olvastam és azóta figyelek rájuk, mert ha rásodrodsz, akkor tényleg kicsit bepattoghat:s
rov111!
én nem vagyok profi én is most tanulom tapasztalat utján!
De volt egy esetem amiböl sokat tanultam :
a kormány telot csontra be zártam és a motor az úton koválygót nagyobb temponál .
na ez az amikor az egyenesfutás gátolva van, mondták nekem okosabbak. Majd pályán is kiprobáltam csotra be zárást és akkor is szitált mikor ki gyorsitotam a kanyarból. Be mivel ott még meg voltam dolve nem beszélhetek egyenes futásról gondolom.
Én már semmin sem csodálkozom. Azok után, hogy a Haladó 3-ban volt olyan ember aki az UTCAI! tempót nem tudta a Hornetjével... A 13-as kanyart kb.30-al vette. Csodálkoznék ha 4 percen belüli köröket ment volna. Kicsit sem volt veszélyes.
egy normál pályanapon... itt volt oyan aki indexelt az alagút után h beveszi a kanyart balra! már nem tudom miyen (kék naked) de majdnem belerohantam hátulról annyira néztem h ez most tényleg igaz-e amit látok vagy csak a szemem káprázik:D
Nem az aszfaltal van gond , így van megépítve és kész így kell elfogadni, egy két emelkedő , egy kis hupli a célegyenes ráfordítóban, de az bizti , hogy kalandos naon a p.ring, egy kicsit életveszélly!
én nem vagyok profi én is most tanulom tapasztalat utján!
De volt egy esetem amiböl sokat tanultam :
a kormány telot csontra be zártam és a motor az úton koválygót nagyobb temponál .
na ez az amikor az egyenesfutás gátolva van, mondták nekem okosabbak. Majd pályán is kiprobáltam csotra be zárást és akkor is szitált mikor ki gyorsitotam a kanyarból. Be mivel ott még meg voltam dolve nem beszélhetek egyenes futásról gondolom.
Azt én 28al is tudtam már venni!
meg csodálkoznál,ha egy hornetes 1szer befigyelne neked!
Megy mint a tank!
igen !
de hogy is rossz !
én szerintem az a legjobb pálya a motornak
mindig nagyon élvezem ha ott mehetek