amikor lehetőségem volt mindig kimentem anno TZRemmel 1-1 órára, CBRel még nem voltam, de 4 ütemmel nem hinném hogy sok esélyem lenne 2ütem ellen :)
Hát akkor gyakorlok még :)
Én azért kimennék a helyedben és felmérném magam, a versenyzés nem arról szól hogy odaállsz és akármennyit mész, komoly tudás és felkészülés előzi meg az igazi versenyeket még amatőr szinten is.
hát de az is csak olyan hogy kimegyek, körözök, és mehetek is haza a szintidőmmel együtt, ami semmire se jó, csak megnézhetem hogy fejlődtem-e, vagy nem :)
én versenyezni szeretnék, akár a legkisebb kategóriában is, csak versenyezzek:)
Kezdheted a kecsóringen, ott van helyben, bukón kívül semmi sem kötelező, és 5 rugó egy egész nap.
Az mz-s szintidő 47 körül,a gixer haccázas 42 asszem.
El szeretnék kezdeni pályamotorozni, de nem csak hobbi szinten, hanem komolyabban is, ehhez kérném a segítségeteket, hogy hol tudnám elkezdeni, kinél érdeklődjek, stb.
Kecskeméti vagyok, 16 éves, előre is köszönöm!
Nem kaptam emailt, lécccci küldd már át az fxkurucz@t-online.hu-ra....
köszi..
még egy dolog az f2-höz..amikor megfordítottam a váltót, a megszokás ideje alatt volt egy pár félreváltásom....na akkor kb a szelepek (is) szidtak....de soha nem volt baj vele....
és még 1...a régebbi motorok (mint pl ez is) feszültségszabályzója még nem hűtőbordás gyárilag, ezt érdemes kicserélni(kb 10e), mert könnyen kidurran...
A tavalyi Honda napon volt egy pályagéppé átalakított F2, de az valahogy meghibásodott és ha jól hallottam akkor egy egyenes szakaszon, nagyon nagy sebességnél szaltózott párat. Én csak a végeredményt láttam, de az se volt szép. Még a hátsó lengővilla is eltört rajta.
köszönöm a válaszod, hozzászólásod! Én is azt gondolom, hogy ezzel a típussal el lehet sajátítani az alapokat, kisebb átalakításokkal kellemesen motorzható gép vállhat belőle!
Ezután ha majd az ember egy fiatal ütősebb gépre ül, azzal nem lesz nehéz megbírkózni... ez tapasztalat a motocross-ból...
Én tavaly egész évben F2-vel motoroztam, Hringen, nagyon sokat mentem vele, soha egy csepp olaj nem fogyott belőle, sztem nagyon kezes, kezdő gépnek ideális, olcsón fenntartható motor.
Amilyen módosításokat viszonylag hamar elvégeztem rajta( a szokásos pályaidom, bukógomba csere után):
Lábtartó feljebb helyezése konzol közbeiktatásával (10 mm vtg alu lemezből esztergáltuk)
kipufogó csere, a gyári szinte azonnal leért
Fékcső, fékolaj csere, ez nagyon fontos, mert felforr a gyári olaj, és elveszti a fék a hatását...
Én megfordítottam a váltót is, de ez nem mindenkinél jön be...
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem, pályázni, pályamotorzás alapjainak elsajátításához néztem ki magamnak egy '94-es évjáratú CBR F2-t átalakítva pályára, de még mielőtt megvenném szeretnék érdeklődni, hogy milyen típushiákkal találkoztatok eddig, esetleg mire figyeljek vásárláskor!?
Korábban R6-al nyomtam utcán, de nagyon sok jót hallottam az F2-ről, így pályára, tanulgatni azt gondolom jó lesz!
Sziasztok!
Futóműbeállításhoz keresek adatokat GSXR 1000 K5-ös motorhoz. 1x már megtaláltam, de most még véletlenűl sem találom meg. Ha valaki tud olyan oldalt, ahol vannak ilyen adatok, írja már meg.
Köszi előre is.
a juliusit lefujták!bár már a vas-ba sem vagyok biztos?
és kijavitják a hibáidat...
Hát akkor gyakorlok még :)
én versenyezni szeretnék, akár a legkisebb kategóriában is, csak versenyezzek:)
Az mz-s szintidő 47 körül,a gixer haccázas 42 asszem.
El szeretnék kezdeni pályamotorozni, de nem csak hobbi szinten, hanem komolyabban is, ehhez kérném a segítségeteket, hogy hol tudnám elkezdeni, kinél érdeklődjek, stb.
Kecskeméti vagyok, 16 éves, előre is köszönöm!
Eddig ennyien megyünk:
1 snake fizetve
2 Svéd fizetve
3 Grapixx fizetve
4 Kalo Gábor Fizetve
5 Doma (Halász Domokos) Fizetve
6 Biro Balázs Fizetve
7 Dezzz fizetve
8 Dezzz Ocsi SP fizetve
9 hferikek5
üdv Svéd
Nem kaptam emailt, lécccci küldd már át az fxkurucz@t-online.hu-ra....
köszi..
még egy dolog az f2-höz..amikor megfordítottam a váltót, a megszokás ideje alatt volt egy pár félreváltásom....na akkor kb a szelepek (is) szidtak....de soha nem volt baj vele....
és még 1...a régebbi motorok (mint pl ez is) feszültségszabályzója még nem hűtőbordás gyárilag, ezt érdemes kicserélni(kb 10e), mert könnyen kidurran...
Üdv
KuruczFeri
köszönöm a válaszod, hozzászólásod! Én is azt gondolom, hogy ezzel a típussal el lehet sajátítani az alapokat, kisebb átalakításokkal kellemesen motorzható gép vállhat belőle!
Ezután ha majd az ember egy fiatal ütősebb gépre ül, azzal nem lesz nehéz megbírkózni... ez tapasztalat a motocross-ból...
Köszi Még 1x!
Üdv: Gergő
Én tavaly egész évben F2-vel motoroztam, Hringen, nagyon sokat mentem vele, soha egy csepp olaj nem fogyott belőle, sztem nagyon kezes, kezdő gépnek ideális, olcsón fenntartható motor.
Amilyen módosításokat viszonylag hamar elvégeztem rajta( a szokásos pályaidom, bukógomba csere után):
Lábtartó feljebb helyezése konzol közbeiktatásával (10 mm vtg alu lemezből esztergáltuk)
kipufogó csere, a gyári szinte azonnal leért
Fékcső, fékolaj csere, ez nagyon fontos, mert felforr a gyári olaj, és elveszti a fék a hatását...
Én megfordítottam a váltót is, de ez nem mindenkinél jön be...
Üdv,
kuruczferi
Korábban R6-al nyomtam utcán, de nagyon sok jót hallottam az F2-ről, így pályára, tanulgatni azt gondolom jó lesz!
Köszi a segítségeteket!
Üdv. Gergő
Igaz, hogy a legközelebbi Hringes pályanap csak agusztus 8. ?
üdv.
Futóműbeállításhoz keresek adatokat GSXR 1000 K5-ös motorhoz. 1x már megtaláltam, de most még véletlenűl sem találom meg. Ha valaki tud olyan oldalt, ahol vannak ilyen adatok, írja már meg.
Köszi előre is.