Nekem is volt túra mocim (sv650s) elősször , míg nem küldtem neki nagyon , olyan volt mint egy kezesbárány,bejáratás után már kezdett az is kavirnyászni az úton , kicsit rémísztő volt néha, rá is elfért volna egy kormányteló!
tehát:itt mindenki pályaszitut irt neked,nem uthibát az ugye a ringen "nincs",meg a tt videón is
a nyomatéktól szitál a motor eleje!ha kisebb teljesítményüvel mész rossz uton akkor kapaszkodj+lassíts
de legjobb ha erővel megfogod a mocit aztán engeded lassulni,ez nagyobb motornál kevésbbé
van mert a szélesebb gumi jobb uttartást biztosít,nekem mindkettő volt,ezért "mertem"válaszolni!
Hali !
Nekem van kormány telom és szókot kissé szitálni ki gyorsitáskor ami szerintem nem is oly nagy baj de ha nem lenne akkor. Jönne a csapkodás kop-tól kop-ig és ha szerencsém lenne ki is engednének a balasetiről 2hét után.
üdv.
Nem véletlen motorozok jobban utassal . Én rátehénkedhetek az elejére, a hátsó súlyelosztást döntésnél meg elintézi a mögöttem ülő... . Komolyan nem hülyeség, hogy közútra csak supermotot érdemes itthon venni
Nagyjából így lehet , de azt hornet jól mondja , hogy pályán más a szitu, nekem pl a h.ringen a gyárival sem rázza az elejét veszettül , a p.ringen meg alig bírtam vele minden (2-3 kanyar) kigyorsításnál is küzdeni kellett!
Hát ha az ember levesz a gázból, akkor épp hogy a motor súlya előre megy... .. lehet akkor a finomabb első fékezés is jó? A kormányszitálás attól van, gondolom, hogy túl könnyű lesz az eleje, és az első kerék centrifugális ereje oldalra is kezd hatni nem? Erre most jöttem rá ...
Hát kanyarba még nem "próbáltam" , ott asszem csak erővel lehet kiszedni, és csak az elején, konkrétan hogy nyomja az ember előre a kormányt, aztán újra rádönti... amikor 110nél beszitált nekem én is így próbáltam, de gyenge voltam hozzá .
Szerintem a szitállas és az egyenes futás kisé más