Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali rov 111!
Szerintem a szitállas és az egyenes futás kisé más
mondjuk én itt nem olyan durva szitálásra gondoltam, Gino videoján láttam valami hasonlot ami nekem is volt,,,
de azt elfelejtitek,hogy nekem forditott telóm van!
ennyire rossz a pringnek az aszfaltja
nekem soha nem szitált sem gyárival,sem bt14-el,most igen de ez a rossz gumiválasztás miatt van,
elvileg neked sem szitálhat...
a P. ringen van több olyan hely ahol egyszerüen elfoly a aszfalt a kerék alol majd egyszer csak pár centivel alatta meglesz .
Nekem is volt túra mocim (sv650s) elősször , míg nem küldtem neki nagyon , olyan volt mint egy kezesbárány,bejáratás után már kezdett az is kavirnyászni az úton , kicsit rémísztő volt néha, rá is elfért volna egy kormányteló!
szerintem utcán is mid a két esett miat lehet szitálsa ut hiba, elemelkedő első kerék.
Csak a kö utön nagyobb lehet a baj mert ott jönnek szeben is.
a 600 sem?
Vagy egy ZX-10R-t ami 4-ben 9000-nél is elővarázsol egy-két csapást a biztonság kedvéért.
ezt már én is észrevettem hogy a célegyenes végén hajlamos a szitálásra, de ez miért van? nem birja a gumi a tehelést vagy mi?
Lehet a pannoniaringen rosszabb az aszfalt minősége ....
tehát:itt mindenki pályaszitut irt neked,nem uthibát az ugye a ringen "nincs",meg a tt videón is
a nyomatéktól szitál a motor eleje!ha kisebb teljesítményüvel mész rossz uton akkor kapaszkodj+lassíts
de legjobb ha erővel megfogod a mocit aztán engeded lassulni,ez nagyobb motornál kevésbbé
van mert a szélesebb gumi jobb uttartást biztosít,nekem mindkettő volt,ezért "mertem"válaszolni!
Próbálj ki egy gixert teló nélkül 10.000 fölött nem nagyon akarja az egyenest!
Hali !
Nekem van kormány telom és szókot kissé szitálni ki gyorsitáskor ami szerintem nem is oly nagy baj de ha nem lenne akkor. Jönne a csapkodás kop-tól kop-ig és ha szerencsém lenne ki is engednének a balasetiről 2hét után.
üdv.
Nem véletlen motorozok jobban utassal . Én rátehénkedhetek az elejére, a hátsó súlyelosztást döntésnél meg elintézi a mögöttem ülő... . Komolyan nem hülyeség, hogy közútra csak supermotot érdemes itthon venni
Nagyjából így lehet , de azt hornet jól mondja , hogy pályán más a szitu, nekem pl a h.ringen a gyárival sem rázza az elejét veszettül , a p.ringen meg alig bírtam vele minden (2-3 kanyar) kigyorsításnál is küzdeni kellett!
ugyebár ez a nyomatéktól is függ:1000-es dukinak van ám nyomatéka!
nekem még sosem szitált kigyorsitásnál,csak a célegyenesben,de az a gumi miatt...
Hát ha az ember levesz a gázból, akkor épp hogy a motor súlya előre megy... .. lehet akkor a finomabb első fékezés is jó? A kormányszitálás attól van, gondolom, hogy túl könnyű lesz az eleje, és az első kerék centrifugális ereje oldalra is kezd hatni nem? Erre most jöttem rá ...
Ezeket a teknikákat nem ismerem , nekem még mindíg az segített ha elvettem a gázból egy picit , egyből abba hagyja!
+felejtsd el amit itt irtunk neked,itt mindenki pályaszitura gondolt!
úthibánál kapaszkodni...
A gyári kormánytelóval is beszitál ha nagyon húzod neki , bár segít egy kicsit , csak a drága márkás telók birják ki!Az meg aranyár!
Hát kanyarba még nem "próbáltam" , ott asszem csak erővel lehet kiszedni, és csak az elején, konkrétan hogy nyomja az ember előre a kormányt, aztán újra rádönti... amikor 110nél beszitált nekem én is így próbáltam, de gyenge voltam hozzá .
kössz!
most véletlen ráhibáztam... . .
ja tt videó,hát az egész más azok a motorok nem szériák!