Hát én nem arra gondolok, mikor "túlhúzza" az ember, kezd megszűnni a tapadás a talajra és még meg tudja gázelvtellel fogni... hanem amikor komolyan beszitál, és már felvette a "ritmust". A Man TT videóján látni pl. ilyet... nekem meg úthibáknál szokott ez bekövetkezni... régen még szórakoztam is vele, ugratgattam kissebb sebességgel, de 100as tempónál már nem olyan vicces szórakozás, és tleg elég sz@rok sportmotorhoz itthon az utak, tehát van rá esély.
egyébként meg sem a sem b válasz nem jó fékezni kanyarban hátsóval?hát nem próbálnám,a
gázadás pedig csak fokozza a szitálást,a klengéscsillapító jó a pályán csak éppen utcán nem tudsz
vele közlekedni! dugó!
A kezdő csoportban a legelső körben csúszott ki egy srác, egy piros géppel, a másodikban egy sárgát szedtek ki a kavicságyból, és az utolsó körömben az utolsó előtti kanyarban belső ívnél a füvön volt egy srác zöld ruhában és szürke motorral. Szerintem ő nem esett, csek bedöglött a mocija.
ezt a megállok segíteni az elesett motorosnak Kakucson nagyon gyakran eljátszák és ilyenkor elég gyakran "bedugul" a pálya a sok leparkolt motortól mondjuk Kakucson nincsenek pályabírók akik segítenek összekanalazni a motorosokat úgyhogy így marad a mindenki megáll ha valaki esik szitu
akkor ez még a jobbik esett hogy egyikőjük esett,,, én csak azt láttam hogy egyik csoka füldön van, a másik meg letámasztott motor melllett sasol, valaki meg leindexelt balra és megállt ,nah ezután jöttem én de ez leindexel balra és megáll az nem szabályos, ha jol tom, vagy most nem vereseny körülmények voltak?!
csak az egyik sárga motoros esett el! A célegyenes végén elment az eleje féktávon és a csúszó motor hátulról eltalálta a másik sárga motor hátsókerekét, ám az illető (Ginew) ki tudta védeni a szitut és nem borult meg. Én is azt hittem hogy mindketten elestek mert Ginew nagyon nézegette a letámasztott motor oldalát, de mint a menet után kiderült csak azt csekkolta le hogy nem sérült-e rajta valami mikor hátulról eltrafálta csúszó motor, de utána visszament a pályára és kőrözött tovább.
Sziasztok!
Kvízkérdés
Lehet nem épp témába vágó de egy technikai kérdésem lenne!... Ha beszitál a kormány akkor..
A: nagy gázt kell húzni, hogy tehermentesítse az elejét,,,,
B:hátsó féket kell nyomni, hogy kihúzza az elejét.....
Melyik a jó?
Mind2t mondták már nekem, eddig amikor ilyen volt kissebb sebességnél, nem csináltam semmit, kifutotta magától, de 100nál megszívtam , és nemszeretnék kísérletezni vele hogy melyik a jobb, azt bátrabbakra hagyom...
zsani!örülünk,hogy itt voltál,mégha csak rövid időre is:szerintem a 2,40körüli idő nagyon jó,
még nagyon sokan vannak ez alatt is(én is)!
sajna a vas estéről már lecsúsztam-elfelejtetem(pedig fel írtam a naptárba,csakhát nem, néztem meg),
mi kedden megyünk...
jó motorozást!
gázadás pedig csak fokozza a szitálást,a klengéscsillapító jó a pályán csak éppen utcán nem tudsz
vele közlekedni! dugó!
Van úgy,hogy bár mit csinálhatsz akkor sem hagyja abba csak akkor ha az oldalán fekszik a vas.
Kormány tello kötelezö!
üdv.
a kakucs az egy családi pálya,ott bárhonnan látod ha vki elesett...
Kvízkérdés
Lehet nem épp témába vágó de egy technikai kérdésem lenne!... Ha beszitál a kormány akkor..
A: nagy gázt kell húzni, hogy tehermentesítse az elejét,,,,
B:hátsó féket kell nyomni, hogy kihúzza az elejét.....
Melyik a jó?
Mind2t mondták már nekem, eddig amikor ilyen volt kissebb sebességnél, nem csináltam semmit, kifutotta magától, de 100nál megszívtam , és nemszeretnék kísérletezni vele hogy melyik a jobb, azt bátrabbakra hagyom...
még nagyon sokan vannak ez alatt is(én is)!
sajna a vas estéről már lecsúsztam-elfelejtetem(pedig fel írtam a naptárba,csakhát nem, néztem meg),
mi kedden megyünk...
jó motorozást!
na milyen a memóriám?
a részletek már nem forum téma...