Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen,már írtam nekik!
Szia!

Én használtan vettem egy kecskeméti sráctól, igaz csak kb 500 kilómétert ment vele mert összatört a mocija...
Itthon úgy tudom nem forgalmazzák, szóval olaszban vagy németben tudod megvenni.
Neten is megveheted, kiutalod a pénzt, és beküldik...

Itt meg tudod nézni a viszonteleadókat

www.stm.to.it
Hi All,

a hosszú hideg esték átvészelésének könnyítése végett összeütöttem egy rövid kis videót a tavalyi kunmadarasi élményekből összeollózva.

A videót itt lehet megtekinteni.
Szia,érdeklődnék hogy hol vettél a tiédhez stm csúszókuplungot?
Kösz
Nyílt napok a Hungaroringen 2008

Wilson MotorSport Club
Köszi a választ, megnézem a linket!
Pl:jó társaságba keveredsz(mint azt balusk8 hülye beszólásán is látszik),meg különböző helyeken kedvezményeket vehetsz igénybe (ezek folyamatosan bővülnek, a honlapon láthatod) Egyébként minden lényeges fent van, olvasd el. Nemrég indultunk, úgyhogy ez csak a kezdet, de ha majd kijösz egy versenyre meglátod milyen jó kis csapat lesz ez. Meg ahogy felajánlottam kapsz egy kis oktatást is.(nem balusk8-tól)
Üdv,meg tudja valaki mondani hogy a kakucsringen mikor lesz nyilt nap március április környékén és mennyibe kerül?
minden versenyen megelőzheted
Milyen előnnyel jár ha belépek a klubbodba?
Lépj be a klubba és az első pályanapon tartok neked egy ingyenoktatást!
Wilson MotorSport Club
Lassan közeledik első pályanapom.
Nem igazán szeretnék teljesen kőaggyal és tudatlanul pályára lépni, szükségem lenne egy kis fejbeni felkészítésre a rutinosabbaktól. A kanyaríveket vágom, azzal nincsen gond. Inkább a döntés helyes teknikája, a féktáv megválasztása, a kanyarba bemeneti sebbesség érdekelne. (jó lenne ha elkezdene kopni a térdkoptatóm, mert tiszta gáz egy sérülésmentessel flangálni) .
Aki tud segíteni és elmagyarázná fejben, hogyan is zajlik ez a dolog, annak előre is megköszönném!
Mindenkinek köszönöm a hasznos információkat, a fékről, csúszókuplungról, határról.
A biciklivel tanulás meg tényleg jó ötletnek tűnik.
Amúgy tényleg ilyen sokat számít az, hogy 10 fok van, hogy egy erősebb fékezésnél esetleg nem tapad a gumi?
Akkor jó lesz vigyázni.
ugyanarról beszélünk, csak más megvilágításból!
köszi az infót. :o) okosabb lettem csúszókuplungilag.

megj.: a srác kérdése, a holtpont megtalálására vonatkozott...
konklúzió:
amikor rajzolja a nyolcast a hátsó, akkor már kicsi súly van hátul. ott még húzhatja a féket kicsit. :o))
Akkor leírom én hogy látom
A csúszó kuplung nyomatékhatárolója, mint egy racsni, egy bizonyos nyoaték terhelés felett elold, de ennek feltétele hogy ezt a bizonyos nyomatékot motorfék üzemben a hátsó kerék tapadása biztosítsa. Ez történik közvetlenül erős visszakapcsolás után. Viszont mikor intenzív fékezés esete áll fenn, a motor segge elkönnyül és nincs kellő tapadás a hátsó gumin, így ilyenkor az antihopping kuplungos motorok is firkálnak hátul.
Nem igazán van ez így...
Ez akkor jöhet szóba, ha intenzív fékezésnél dobálja vissza a sebességeket és a nyomatékcsúcson tarja a motor fordulatszámát, mint azt pályán érdemes tenni. Akkor bepattoghat a hátsó kerék, de a jellemzőbb az, hogy oldalra kitör és szép nyolcasokat kezd el húzni, ezt láthatod, mikor enyhén driftelve veszik a versenyzők a féktávot. Ennek oka, hogy a hátsó kerékre engedett nyomaték elforgatja a kereket, mert a gumi nem tudja az utravinni az erőt és megszűnik a tapadás. Ez részben megszünthető ha nagyobb gázfröccsel váltasz vissza. A csúszókuplung (anti hopping) ezt nem küszöböli ki teljesen, hiszen ha mondjuk egy 1000-es motornál a ring célegyenese végén az utolsó előtti versenybíró poszt után engeded csak vissza a gázt, és visszalősz két sebességet, akkor csúszókuplunggal is el fogja csavarni a kereket - tapasztaltam gsxr-el. A csúszókuplung a bepattogást és a kitörést enyhíti és kezelhetővé teszi, de a legtöbb csúszókuplungos motort is be lehet hintáztatni nagy fékezésnél és visszaváltásoknál.
De mint mondtam mindkét jelenség a nyomatékcsúcson fog jelentkezni amit a srác a cbr125-el nem fog megérezni, hiszen a cbr nyomatéka nem csúsztatja meg a kereket. ő a kerék elemelkedését kérdezte, amihez a csúszókuplungnak semmi köze.
Helló mi!?

Kösz szépen az infókat az alsóruházatról,Istenek vagytok!

Ciao
éjjel!? épphogy este volt :o)))
Jé egy turbo aki éjjel telefonál.
tapadás határán amikor a hátsó keréken nincs súly már, de még van kicsi :o))) , a normál bepattog... tehát visszajelzése van a srácnak, hogy hol tart... csúszókuplung elvileg nem pattog, tehát, ha az van a motorján, akkor eme viszsajelzés lehet nem jön.. ergó ezt ne várja...
mi köze hozzá a csúszókuplungnak?
mostanában ha próbálgatod, akkor pofára fogsz esni, mert csúszik iylenkor az út, a gumi meg nem tapad. várj pár hónapot a szárnypróbával :o))
amúgy meg érzed azt. nincs semmi visszajelzés a segged alól. ha nincs csúszókuplungod, akkor táncol jobbra balra kicsit. ott még lehet húzni az elsőt kicsit :o)) ha van csúszókuplungod, akkor nem tudom. nekem sosem volt