Az itthoni váltóelektronikát csak egyhengeres gépeken láttam.A 4 hengeres imob. motorokon az már nem olyan egyszerűen megoldható.Néha elég csak a befecskendező fuvókákat vezérelni ,de a 8 injektoros motoroknál a gyújtást kell megszakítani.
Ami jól működik és nem horror ára van az Dynojet és KLS. A CTS High Tech váltóelektronikát nem egyszerű beszerelni és behangolni.
Sziasztok segitségre lenne szükségem. Váltóelektronikát keresnék amivel váltáskor nem kell visszaengedni a gázt mert egy pillanatra elveszi a gyujtást. Azt hallotam hogy valaki itthon is gyártja öket. Ha valaki tud segiteni ajpekszili@freemail.hu -ra küldjön üzenetet elöre is köszi.
A legjobb nem éppen a dainese. Egy barátom vett sidi-t. Megnéztem magáért beszél. A dainese legkomolyabbja valamiféle fém szövettel van ötvözve. A sidi pedig légbuborékos. Szerintem jobb mindenképpen.
Írtam egy levelet a BRO nak az R1-R6 kupával kapcsolatban, onnan ez a válasz érkezett:
"
Sajnos még igazán sok információval nem szolgálhatok. Hétfőn tárgyalunk a Yamahával.
Az biztos, hogy lesz egy versenysorozat, amely a tervek szerint öt Hungaroring-i versenyből fog állni. Stock motorokkal lehet rajta részt venni. A nevezésui díj valószínüleg kedvezményes lesz a Yamaha jóvoltából. MAMS licenc kötelező az induláshoz, amit a BRO-nál lehet majd kiváltani. Ha minden igaz, a jövő héten már némi infót tudok feltenni az oldalamra.
Hello! Sztem vegyél Dainese Wave-et nekem nagyon bejött kényelmes is és a szellőzése is marha jól meg van csinálva. És inkább a pántost ajánlanám , azt fel tudod venni több dologhoz pl én snowboardhoz is használom.
Ami jól működik és nem horror ára van az Dynojet és KLS. A CTS High Tech váltóelektronikát nem egyszerű beszerelni és behangolni.
Sejtettem hogy ezt is gyakrabban kell nézegetni mint amit a szervízkönyv ír
Neked gyári szűrőd van?
MZ/X jelentkezz!
Guma?
üdv!
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.mzrac
ing.hu/node
Mennyire megbizhatóak,vásároltál már tőlük?
Üdv
"
Sajnos még igazán sok információval nem szolgálhatok. Hétfőn tárgyalunk a Yamahával.
Az biztos, hogy lesz egy versenysorozat, amely a tervek szerint öt Hungaroring-i versenyből fog állni. Stock motorokkal lehet rajta részt venni. A nevezésui díj valószínüleg kedvezményes lesz a Yamaha jóvoltából. MAMS licenc kötelező az induláshoz, amit a BRO-nál lehet majd kiváltani. Ha minden igaz, a jövő héten már némi infót tudok feltenni az oldalamra.
Tisztelettel:
Bulcsu Rezső
"
este megnézem, sőt dobok fel róla egy fotót is
LX
Az új érdekelne! Akkor majd nézd meg milyen keverék!
Üdv!
ok.. de mivel 180-asom nincs, ezért azt nem csodálom hogy az nem érdekel
és melyik? A garnitúra, vagy csak az új hátsó?
LX
Lehet hogy a 190-es is érdekelne!
Kösz!
180-as nincs.. a keverék pedig ha jól emléxem soft medium.. de meg kell néznem a kódját.. most nem emléxem rá.. ha gondolod majd este megnézem..
LX
180-asban nincs 209gp-d? A 190-es milyen keverék?
Üdv!
van némi pályázni való gumim eladó..
1 garnitúra nagyon keveset használt Dunlop D209GP (190-es a hátsó) 25.000 .-
1 db 190-es Dunlop D209GP totál új! 35.000 .-
Ha együtt viszi valaki akkor 55.000 .-
Ciao, LX
itt találsz rucit +minden félét olcsóbban mint itthon. 300eu felett ingyenes a szállítás