Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Moto Guzzi.
te tudod de egy az egyben ilyenem vot.ez jaw
a 350es
Találtam róla másik képet is:
R6 árnyékkal
mi is erre tippeltünk de nem győztél meg
mondom ez jawa 350es
Nincs ráírva
jawa 350es nekemis ilyen volt csak fekete
Szasztok Yetik!

Aki tudja ne tartsa vissza... Egész verseny alatt azt találgattuk,hogy ez milyen gép?
jaja, vágom hogy pancsi, de valami konkrétabbat tud valaki róla? P 20-as vagy 21-es volt? állítólag volt már több újságban is... Meg hogy veri a 350-es RD-ket...
ott a kép róla amúgy igen pannónia bol d"or asszem
Ki az az állat R6Rrel?Te jó ég ilyen hidegbe meg amúgy bazzeg,grat neki
hát mondasz valamit de volt egy supermotós cefetebbül kente nagyobbakat borított mint ott bárki!
meg két osztrák sógor pödörte elég keményen 2 zx10r nek asszem nyertek is..
Én is voltam kint Yetin, az a fekete gép Pancsi volt?
Tud róla esetleg valaki mondani valamit? Mert nagyon keményen ment...
Kék R6R elég szikla volt
kategóriagyőztes classic
pannónia!
cefet jól ment!
még yetik
yetik!
hát 2 napra semmiképp nem érdemes mert az utiköltség a nagyobb összeg nem a pályázás. A pályázás dija alig több mint ha itthon megveszed a délelöttös csoport meg a délutános csoportot, viszont az motor odavitele furgonnal csak ugy gazdaságos ha 3 haverral összeállsz egy furgonba mindannyian befértek és a 3 moci is. Ha magányos farkas vagy akkor figyeld a motorosok.hu forumon hogy mikor szervezek külföldi pályázást és akkor tudunk neked furgonba helyet adni. De 3 részre osztva is lehet egy spanyol oda vissza utiköltség 70-80ezer/fö de ebben ugy benne van ember is meg moci is. A szállást is olcson szerzem meg.
Olvasd végig az egész spanyol topicot a motorosok.hu n ott meglátod a szervezés elejét is
Milyen anyagi vonzata van egy ilyen kiruccanásnak, ha az ember mondjuk 2 nap pályázásban gondolkodik? (több "értelmét" látom, mint sítúrára menni )
A többi résztvevöröl is beteszek egy-egy képet
Spanyol pályaedzés Cartagenában és Almeriában amatöröknek
Idén is lett szervezve egy téli pályázási lehetöség a hazai amatör pályaörülteknek dél Spanyolország két hires pályáján. A Cartagenai pályát már ismertük tavalyról de idén ugy szerveztük hogy 4 nap Cartagenai pályázás (február 4-7) után folytattuk a másfél órányi autoútra található Almeriai pályán 3 napig (ebruár 8-10).
Cartagenában összesen 20-an voltunk a családtagokkal együtt, de csak 13-an fizettük be a pályázást és együtt edzettünk több német IDM-es proficsapattal (IDM= Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft) Ott volt Meklau, Rizmayer Gábor (idén ö is IDM-ben fog menni), és a fiatal mindössze 15 és fél éves Juhász Dávid. Tehát a pályán kevesebb volt az amatör mint a profi, de a pályán összességében sosem voltunk többen mint talán 30 motoros egyszerre. A mi kis csapatunkból elsö nap Krisztián kigyorsitásnál csúszott el, fájlalta a kezért egész héten de a motoron lévö kárt gyorsan megoldotta. Második nap én látogattam meg a kavicságyat egy elszámolt féktáv miatt.

A köridök viszont mindenkinél javultak és a 4. nap végén ilyen hazai eredmény született:
Berisz 1:47, Öfelsége 1:48, Lajcsi 1:49.98, Gábor és Svéd 1:50.45, Krisztián 1:52, Marci 1:54, Alex 1:58, Robi ?, Tacsi 2:00, Imre 2:02.
Profiknál: Meklau 1:35.9, Rizi 1:36, Juhász Dávid 1:40

Ezekután bucsut vettünk Tacsiéktol, ök hárman hazaindultak, mi meg átcuccoltunk Almeriába ahol még nagyobb nevekkel motoroztunk együtt. Ron Haslem volt ott tanitványaival, Jeremy McWilliams szintén jelen volt, szerintem ö is tanitványokkal foglalkozott. Ezenkivül ott volt a fiatalabbik Haslem, Leon és Matt Bond akik jelenleg is versenyzök.

Az Almeria pálya fent van a hegyekben 600 méter magasságban ezért sokkal hüvesebbek voltak a reggelek mint Cartagenában. Ennél a rendezvénynél ingyen volt a transzponderes idömérés, egész nap ingyen volt a kávé és este 6 után ingyen volt a sör, este megkaptuk papiron az összes futott köreinket kinyomtatva.
Nagyon lendületes pálya, viszont 2 helyen is van buktató, ugyanis dombtetön, lapon érkezve látod meg hogy merre is folytatodik az iv, azazhogy mégjobban beszükül az ív. Ezt muszály volt egyszerüen bemagolni, nem volt egyszerü. Ezenkivül a pálya érdekességéhez tartozik hogy van egy iszonyat hosszu hátso egyenes ami legalább 1 km. Na itt bizony komoly temporól kellett nagyot fékezni. Ezen a pályán már nem esett közülünk el senki.

Az Almeriai 3 nap alatt 6 versenyt is szerveztek. Természetesen többen kiprobáltuk magunkat különbözö versenyeken, hiszen ritkán adodik alkalom hogy korábbi világbajnokokkal állhatunk egy rajtrácson.
Almeriai végeredmény: Berisz 1:49.918, Öfelsége 1:51.422, Svéd 1:53.21, Lajcsi 1.58, Krisztián 1:58,
Marci 1:58 (125-el), Imre 2:05 (600-assal)

A 7 nap alatt kb 300 pályakört lehetett leróni, ezt persze nem mindenki teljesitette, de az biztos hogy eleget pályázhattunk a pénzünkért. A magyar box hangulata, az egymás müszaki segitése, egymás pályán segitése, húzással vagy ívmutatással, egymás ugratása, ezek mind hozzátartoznak ezekhez a többnapos tréningekhez. Esténként közös vacsoráknál folytatodik a duma a gumikról, az áttételröl, a pályáról szóval mindenröl aminek benzin szaga van. Ne és persze az optimista igéretek a másnapi köridöjavitásokra is az esti mámorban hangzanak el. Hatalmas élmény és nagyon jo felkészülés a hazai pályaszezonra amatörnek és verseny megszállotaknak egyaránt.
JURARACING KÜLFÖLDI LEHETŐSÉGEI + GSXR-KLUB-KUPA + V. DUNLOP TROPHY + ÖSSZES LICENSZES EDZÉS IDŐBEOSZTÁSSAL A HUNGARORINGEN

Egy táblában összefoglalva, később frissítjük PRING eseményekkel is.

Ha van benne hiba, szóljatok, javítjuk.
www.gsxrklub.hu oldalról...


Minden érintetett, érdeklődőt, klubtagot és pártolót szeretettel várunk szombaton 15:00-tól a budapesti Full-Gas-ban (XI. Budaörsi u. 160.) a 2007-es Klub-Kupa díjkiosztójára és a 2008-as lehetőségeinkről, programjainkról egy eszmecserére