Nem hiszem hogy el kell csavargatnom a beállításokat, hanem TUDOM hogy az eleje túl puha. Ha meg lehetőség van az állításra, miért ne tenném meg? Mert a fórumon azt mondták hogy lehet menni 2 perc kerüli időket a ringen gyári beállítással is? Kit érdekel? Nem mindenki időre rója a köröket, meg nem mindenki csak a köröket rója Én puhának érzem, viszont meg akartam volna kérdezni egy hozzá értő embert, hogy mit tud tanácsolni..Nem akartam asszimetrikusan elállítani, ennyi..Köszönöm a tanácsokat..
Egy példa: vettem 1 "04-es 600RR-t a 2. tulajátol, gyönyörű s.mentes áll., az első utamon 1 keresztbordán 140-150 között úgy becsapkodott a kormánya, hogy moindjárt tele lett a nadrágom...pedig faltam már pár km-ert sportmocival...első utam a futómű spec haverhoz vezetett, rám állította a futóművet, és több gondom nem volt a kormánycsapkodással! Én ezért mindíg beállíttatom, és nem azért mert PROFI-nak gondolom magam! A Talma könyvet én is olvastam, és azzal én is 1et értek, hogy 2 percig a ringen TUDÁSSAL is le lehet menni, millás tuning nélkül is! Az 5 eft-os futóműállítást én nem számítom ide!
Egy barátom tavaly ilyen gumit használt,hasonló céllal mint Te.(pálya/utca)
K5-ös 1000 GSX-R-e van.Aránylag könnyen bemelegszik,de 6-7 kör után túlmelegszik és kezd csúszkálni.
2:10 a pb-je(hring), ennél a tempónál jelentkezett neki a csúszkálás.Nem biztos hogy a gumi hibája,mert a srác nem ül ki ,csak kirakja a térdét ami persze le is ér.A motor nagyot dől és a gumi peremén már nincs akkora felület,hogy jól tapadjon.Nem csak kigyorsításnál csúszott,az "uszodánál"stabilgázon megcsúszott a motor eleje hátulja egyszerre.Egy profi biztos jobb időt is tudna lazán ezzel a gumival,de valószinű pár kör után elmelegedne.
Az általad elitett időt nézve neked tökéletes választás.
Bocsi, hogy minősítelek, de a sok baromság után ez az első értelmes hozzászólás . Beszélgessetek el a Talma faterjával egy pályanapon, van tapasztalata. Ö is azt mondja hogy 2 perc körül lehet érdekes a futóműállítás, addig nem szabad hozzányulni. Aki 2"20 körűl megy , csak elrontani tudja a gyári beállítást, utcára meg pláne nem szabad eltekergetni. A legtöbbünk még egy 600-as mocit sem tud kimotorozni, hova ez a nagy tuningolás? Ha gyorsulni akarsz vegyél sok gumit és menj ki amikor csak tudsz,és indulj az amatőr versenyeken !
1 szónak is száz a vége, én magamhoz igazíttatom a CBR futóművét, mert szeretem, ha a súlyomhoz van lőve, persze csak ha a telókba már friss olaj lötyög! Más. Nem tud vki tapasztalatot Pirelli Diablo Corsa (még nem a III) papucsokról? Elsősorban pályán érdekelne, hogyan viselkedik? Amatőr motoros lévén utcán és pályán is használható gumát keresek, és erre most kaptam jó ajánlatot. Megvenném az RR-re...
Nagyon sok esetben azt hiszi a "tudatlan"ember,hogy ha pl felmegy a Hringre akkor bele kell piszkálni a futóműbe.Nagyon sok esetben ez nem így van!Az első és nagyon fontos dolog meg kell tanulni motorozni!
Gyári beálitással lazán el lehet jutni 2:05ig utánna kezd érdekessebb lenni.
GSR-ensokmindent nem tudsz allitani. Elofeszites elolhatul, rebound hatul. Rugo cserevel, olaj cserevel lehet esetleg jatszani...Ha puha elol, lehet kicsit fesziteni a rugon (befele tekered), de nagyon sokkal nem lesz jobb. Nem kell fosni a futomu allitgatasatol, egyszeruen csak fel kell irni honnan indultal ki es ha nem tetszik vissza allitod.
Zema: Inkabb arrol van szo hogy az alkatresz minoseg szoras lehet akkora a kommersz futomuvekben hogy ugyanaz a beallitas mast jelent egyes motorokon. De extrem mod ez sem terhet el talan csak kicsit. Az is elkepzelheto hogy 1-1 alkatresz valtozik emiatt mas beallitas lesz az alap, de az nonszensz hogy a gyarbol hasrautesre osszevissza beallitva jonnek ki a motorok.
futóműbeállításban ki tud nekem segíteni? Ha jól tudom szigetszentmiklóson van valaki aki pályázik (gixi1000) és futóműben nagyon otthon van..
Gsr600-ast kellene beállítani, viszonylag szűk keretek közöt állítható. Viszont az eleje nem tetszik, nem találja az ívet rendesen, túl puha..Viszont nem akarom úgy eltekerni az elejét hogy a hátulját nem passzítom hozzá. Ott azért meg többminden állítható...
Balázsnak van igaza. Minden egy típuson belüli modell (pl egy 600-as k8-as gsxr) ugyanazzal a gyári semleges beállítással jön ki a gyárból, mivel az összeszereléskor ugyanazokat az alkatrészeket kapják és ezek az alapbeállításra vannak tekerve. Az megtörténhet hogy itthon veszel egy új motort és el van tekerve, de az nem a gyárban történt, hanem azt már a kereskedő tekergette. Én főleg azoknál az új motoroknál találkoztam ilyennek amik már egy ideje álltak a kereskedésben. A sok nézelődő ráül, nyomogatja és mindjárt elkezdi tekergetni a villa tetején lévő gombokat, aztán e megveszed és az első kanyarban pofára esel vele. Egyébként a service manualban megtalálható a gyári - semleges - beállítás, vissza kell tekergetni, aztán jöhet az építkezés.
Nem beszélünk el 1más mellett, csak rosszul fogalmaztam: szerintem meg a futóműspec. haver szerint is egy adott tipusnál is össze-vissza vannak a futóművek állítgatva, ez ellentétes a te véleményeddel (és vszinű mi nem tudjuk jól), de a lényegben 1et értünk sztem, hogy akár utca, akár pálya, muszály a futóművet a pilóta súlyához igazítani!
Elbeszelunk egymas mellett. Te azt magyarazod hogy a kulonbozo modellek egymashoz kepest nem egyforma a beallitasokkal jonnek ki (ez nem lenne lehetseges, hiszen mas alkatreszekbol epitkeznek). En meg arrol beszelek hogy az azonos modellek (mondjuk Gsxr-1000 k4) ugyanazokkal a beallitasokkal jon ki.
Köszi a válaszodat! Eddig tavaly 4 pályanapon voltam, idén szeretnék többször menni, már amennyire a buxám engedi! "04-es R6-al 2"23 volt a Hringen a legjobb mért időm...Úgyhogy sztem elég lesz az előre 1-el kissebb!
"05-ös 600RR-nél is érdemes az első lánckereket 1-el kisebbre cserélni utca/ pálya vegyes használathoz? Tudja vki? Számszerűen is? Előre is kössz az infót!
Úgy értettem, hogy ahány motor annyiféleképpen van a futómű tekergetve, nincs 2 1forma gyári beállítás! Mivel nem tudják kitalálni előre, hogy 1 40 kg-os ferdeszeműé, vagy 1 mázsás parasztgyereké lesz-e az adott moci! Evidenciának gondolják, hogy minden motorkerékpárt vásárló magához igazítja a vasát (váltó-, fék-karok, futómű, guminyomás stb.)! Persze a gyakorlatban, az emberek többsége kitolja a gépet a szalonból, rápattan, és használja úgy ahogy van, mondván: a gyári a legjobb beállítás!
K5-ös 1000 GSX-R-e van.Aránylag könnyen bemelegszik,de 6-7 kör után túlmelegszik és kezd csúszkálni.
2:10 a pb-je(hring), ennél a tempónál jelentkezett neki a csúszkálás.Nem biztos hogy a gumi hibája,mert a srác nem ül ki ,csak kirakja a térdét ami persze le is ér.A motor nagyot dől és a gumi peremén már nincs akkora felület,hogy jól tapadjon.Nem csak kigyorsításnál csúszott,az "uszodánál"stabilgázon megcsúszott a motor eleje hátulja egyszerre.Egy profi biztos jobb időt is tudna lazán ezzel a gumival,de valószinű pár kör után elmelegedne.
Az általad elitett időt nézve neked tökéletes választás.
tudnál nekem adni egy e-mail címet?
Most nézz oda mert most került fel a lényeg. A GUMIK
Gyári beálitással lazán el lehet jutni 2:05ig utánna kezd érdekessebb lenni.
Zema: Inkabb arrol van szo hogy az alkatresz minoseg szoras lehet akkora a kommersz futomuvekben hogy ugyanaz a beallitas mast jelent egyes motorokon. De extrem mod ez sem terhet el talan csak kicsit. Az is elkepzelheto hogy 1-1 alkatresz valtozik emiatt mas beallitas lesz az alap, de az nonszensz hogy a gyarbol hasrautesre osszevissza beallitva jonnek ki a motorok.
Gsr600-ast kellene beállítani, viszonylag szűk keretek közöt állítható. Viszont az eleje nem tetszik, nem találja az ívet rendesen, túl puha..Viszont nem akarom úgy eltekerni az elejét hogy a hátulját nem passzítom hozzá. Ott azért meg többminden állítható...
Mi ez, valami munkásököl-vasököl hirdetés?
Tel.: 20-942-7240
LX