Megnezi mennyit sullyed = rugo eroket megnezi jo e (logasok). Elofeszitessel allit ha kell, es ha nem eleg amit allitani lehet akkor rugo csere. Errol beszeltem en is. Gyari beallitas pedig van. Az a gyari beallitas amivel kijott a motor a gyarbol :)
Én nem vagyok olyan profi pályázó mint a Brian vagy a Balagee, de tévhit hogy van gyári beállítás, én úgy tudom! Igenis még utcára is a testsúlyodhoz kell beállítani a futóművet! Aki nekem szokta állítani, az úgy kezdi, hogy mindent gyári alap állapotba állít, aztán ráültet a mocira, megnézi mennyit süllyed, és a hátuljánál kezdve kezdi beállítani a futóművet. Eddig nekem olyan jól sikerültek általa a beállítások, hogy pl. a kormányszitálás ("04 600RR és R6), teljesen megszünt közúton, az R6 az én tempómnál 1-2 helyen kezdte csak rázni finoman az elejét a Hringen, pl. célrafordító kigyorsításánál (amatőr időnél kb. 2"15-25)... És a friss telóolaj tényleg sokat számít az elejének a csillapításánál, én pl. a saját (ezt forgalmazzuk országosan) Q8 Fork Oil 7.5/10 Medium-ot használtam (2 évente szigorú csere!)...
Az áttételrövidítéssel csökken a végsebesség és javul a gyorsulás.
A gyárival kb 260 km/h, a 15/45-tel kb 245 km/h, 14/45-tel kb 230 km/h a végsebesség. De az óra csalni fog, célszerű hozzáállítani! Ebben Balagee tud segíteni.
S mivel a gyári végsebességet úgysem tudod kihasználni, szerintem jobb a rövidebb. Főleg, ha pályázni is akarsz, oda mindenképp rövidebb kell!
Hello Brian.
Nekem is lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban.Én is kezdő vok a pályázásban,de szeretném kipróbálni.Megéri fogaskerekeket cserélni ugyis ha többnyire közúton használnám a gépet?mennyibe módosítja ez a gyorsulást,illetve a végsebességet?
Előre is köszi a választ.
Szia!
Véletlenül látom, hogy nekem címezted a kérdést. Ha biztosra akarsz menni, hogy válaszoljon bárki is bármilyen kérdésedre, akkor az illető bármelyik hozzászólása után a válasz erre lehetőséget válaszd!
Már nincs meg a K4-es GSX-R 600-asom, január elején megváltam tőle
Ha kezdő pályázó vagy, akkor futómű tekintetében a gyári beállítás is megfelelő, az én beállításaim valószínűleg nem lennének neked jók.
Ha nem pályamotort vettél vagy nincs módosítva az áttétel, akkor első lépés, hogy rövidítsd le, mert a gyári nagyon hosszú! A gyári 16-45, én 14-45-tel mentem.
Alapveto kerdes hogy a gyari rugo erok megfelelnek e neked. A k4-5ben hatul 7.6kg-os, elol 8.5kg-os rugok vannak. Ez kb egy 65-70kg emberhez passzol. Ha ennel tobb vagy lehet kicsit jatszani az elofeszitessel, de nem sokat. Ha sokkal tobb vagy akkor valoszinu hogy a rugokat ki kell cserelni. Ez kell ahhoz hogy a megfelelo taromanyban dolgozzon a futomu. Persze lehet a gyarival is menni (ha 65-70kg kozeleben vagy akkor siman) de egy bizonyos korido alatt utan kezd majd egyre prpoblemasabb lenni.
A csillapitasok gyarilag elol kicsit puhak, de nem veszesen (szerintem) de ez erosen olaj allapot fuggo is. Hatul emlekeim szerint a huzo fokozat kicsit tul van csillapitva, abbol kell kicsit elvenni es jo lesz.
Igazabol a megoldas az ha kimez kiprobalod es az alapjan el tudod donteni hogy tetszik e. Ha a futomu jo, akkor nem kell kuzdeni a motorral, jol kanyarodik, szep a gumikep...
Ne haragudj hogy ismeretlenül zavarlak /kérdezek/ .
Láttam a lapodon a mocidat 2004-es GSX-R, és pont egy
ilyet sikerült vásárolnom. Szeretnék idén pályázni, szerinted a gyári
beállításoktól el kell e térni, vagy jó úgy ahogy van.
Én teljesen kezdő vagyok
Más: jó az nekem, ha a te egyesületedben mennék 08-ban?
A gyárival kb 260 km/h, a 15/45-tel kb 245 km/h, 14/45-tel kb 230 km/h a végsebesség. De az óra csalni fog, célszerű hozzáállítani! Ebben Balagee tud segíteni.
S mivel a gyári végsebességet úgysem tudod kihasználni, szerintem jobb a rövidebb. Főleg, ha pályázni is akarsz, oda mindenképp rövidebb kell!
Olcsó és házhoz is szállítják.
Kb 2500 az első, 6-9000 hátsó.
Nekem is lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban.Én is kezdő vok a pályázásban,de szeretném kipróbálni.Megéri fogaskerekeket cserélni ugyis ha többnyire közúton használnám a gépet?mennyibe módosítja ez a gyorsulást,illetve a végsebességet?
Előre is köszi a választ.
Wilson MotorSport Club - Amatőr Gyorsasági Motorversenyzők Klubja
Hol tudnám beszerezni ezeket a fogaskerekeket.
Attila
Véletlenül látom, hogy nekem címezted a kérdést. Ha biztosra akarsz menni, hogy válaszoljon bárki is bármilyen kérdésedre, akkor az illető bármelyik hozzászólása után a válasz erre lehetőséget válaszd!
Már nincs meg a K4-es GSX-R 600-asom, január elején megváltam tőle
Ha kezdő pályázó vagy, akkor futómű tekintetében a gyári beállítás is megfelelő, az én beállításaim valószínűleg nem lennének neked jók.
Ha nem pályamotort vettél vagy nincs módosítva az áttétel, akkor első lépés, hogy rövidítsd le, mert a gyári nagyon hosszú! A gyári 16-45, én 14-45-tel mentem.
Attila
A csillapitasok gyarilag elol kicsit puhak, de nem veszesen (szerintem) de ez erosen olaj allapot fuggo is. Hatul emlekeim szerint a huzo fokozat kicsit tul van csillapitva, abbol kell kicsit elvenni es jo lesz.
Igazabol a megoldas az ha kimez kiprobalod es az alapjan el tudod donteni hogy tetszik e. Ha a futomu jo, akkor nem kell kuzdeni a motorral, jol kanyarodik, szep a gumikep...
Ne haragudj hogy ismeretlenül zavarlak /kérdezek/ .
Láttam a lapodon a mocidat 2004-es GSX-R, és pont egy
ilyet sikerült vásárolnom. Szeretnék idén pályázni, szerinted a gyári
beállításoktól el kell e térni, vagy jó úgy ahogy van.
Én teljesen kezdő vagyok
Csá
Attila
Akkor te igy huzod a gazt?
Esoben nem csuszik?
Zseby maga az ordog!
Akkor majd igy huzod a gazt? Ugy tudom, hogy a GSXR nem tud egykerekezni. Most akkor hogy?