Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tom miért oyan nagyon nagy probléma ez a csoportbeosztás, nem igaz h valaki nem tudja magát besorolni egy csoportba... nekem hiába van licenszem, első pályanapon első 20percet biztos h a lassúak között fogok eltölteni de még lehet a másodikat is...
nem voltunk, gumisnál el b....tuk az időt
na mit tapasztaltál Kukucson?
elöl 2.1 hátul1.9
OK, kössz!
Állitsd 2,0bar-ra elől hátul.
Motorozás mesterfokon meg a Twist of the Wrist könyvek miatt kezdett érdekelni a dolog de ha lesz videó ahol tudom az utat+kormányt venni akkor majd mndenképp dumálni akarok erről jó éjt, csőő
sztem ezt van aki érzi van aki nem, ne olvasgassá el midnen szirszart, hanem tapasztald ki, max hallgasd me gat anácsokat, és formáld magadnak. úgy is kialakul idejével..
Jaja 30 körül forgatni megy az, tavaly nyáron belső ívre ráfordított kormánnyal karcoltam le a kipufogóm, ez 70-nel volt egy tanpálya kanyarjában, meg a körforgalmakban nem megy az ellenkormányzás, és nagyon érzem hogy fe akar egyenesedni a motor... szárazon 230 kg-os motor én meg 60 vok. A szocimotorost elolvastad? Az azt írja hogy kanyar közepén belső ív felé kell fordítani szerintem ez tuti bukfenc
alacsony sebességnél inkább konkrétan forgatni kell a kormányt. prbáld csak ki. gurulj 30 körül, és akkor eeelforgatod a kormányt. nagyobb sebességnél bonyolódik a dolog. tee zolee! hogy mentél eddig az ezressel?
elöl és hátul is egyformán?
http://www.szocimotoros.hu/hu/...
itt azt írja:
Tudjuk, hogy a centrifugális erő a kanyarodásból kifelé mutat, tehát a jobbra döntéshez balra! kell kormányozni. Mi történik? Balra kormányozunk, centrifugális erő elkezdi jobbra dönteni a motort velünk együtt, amikor elég mélyre döntöttük, elfordítjuk a kormányt jobbra, de a pörgettyűhatás és utánfutás miatt amúgy is elfordulna, és már kanyarodunk is. Ha vissza akarunk állni egyenesbe, akkor jobbra fordítjuk a kormányt, és a centrifugális erő visszaállít minket.
-most akkor a jobb kanyar a közepén jobbra tekerem? Lenyomtam ma kb. 100km-t szemem sarkából néztem a kormányt, végig az összes kanyaron ellenkormányoztam, tök zsír volt minden, de egy 50km/h-s 90 fokos utcasarkon ráfordítottam, de akkor ki kellett dobni magam a motor mellé hogy leborítsam (ne haragudjon senki ha offolunk, menjünk át az FZR-be! )
1,9-2,0 bar hidegen
elvileg pár tized barral kisebb hidegen mint az utcai, nemm?
Urak, mekkora legyen a nyomás a gumiban az utcaihoz képest a pályán?
http://www.sportmotor.hu/motor... ez neked készült zoli!
Gyurkesz köszi hogy írtál! Tehát az a lényeg hogy a belső ív felé sose fordítsam a kormányt. Régebben sokat mentem úgy hogy belső ív felé fordított kormány meg lógás le ezerrel a motorról de nagyon erősen kellett ledönteni és éreztem én hogy ezt nem így kell. Ellenkormánnyal amikor döntöm akkor kell motor mellett ülve lógni meg erővel dönteni vagy ez csak erőltetés?
Csicseri!
Ha tájékozott akarsz lenni akkor ajánlom a motorosok.hu-t,ott kb 3 hónapja már a liszenszről beszélnek.Ha olyan kérdésed van,amit a Br org..on nem találsz,akkor sztm azt is ott tedd meg!
Hali !
Köszönöm a válaszod !
hid el nem negativ gondolattal írtam, inkább keseredetségből
és ne haragudj rám kérlek!
üdv.
Az a parányi agyam attól szál el,hogy negatív a hozzáállás.
Szóval a helyzet a következő délelőtt és alkalamanként délután is lesz közúti csoport,ami lassú és gyors csoportra lesz bontva.A gyors lesz a Te csoportod.A licencesek 95 %-a egész télen figyelemmel kisérte a BR oldalát és képben volt mindenki.
Helyesírás karó.
Hali RB260DET!
Nekem nem kell liszensz én nem érzem anyira jónak magam, csak kérdés a" turadobozos" is be látja ezt, mert ö időben kapcsolt és regisztrált?( a tutadobozos esetett meg nem csak egyedül láttam tavaj De ha még is szeretnék liszenszet, akkor hogy is lehet nekem ha már le zárták a regisztrálást ? Mer hát ezt írják az általad is emlittet oldalon.
És ha te enyire tájékozott vagy akkor magyarázd el nekem ezzel az új rendszerel mi is oldodott meg?
Így most már a lassúk ne fognak menni a gyorss csoportban?
Lehet hogy "hülyeségeket "beszélek de meggyőzni nem tudtál az új rendszeről. Ehelyett ki okitasz.
Most én is had adjak egy tanácsot ne legyél ingerült mert az az általad emlitet eldurranás az agyadban nem lesz nagy ha jol gondolom.

tudod azért irtam ide mert tályélozodni szeretnék nem azért fűjunk egy másra


üdv.
Szevasztok dainese gerincprotektort keresek.
próbáld ki, hogy gurlsz X-el, tök mindegy mennyivel, a motor mindig úgy fog viselkedni! Ezután hol a jobb, hol a bal kormányt fogod előre egy picitmegtolni. A motor egyből elkezd bedölni az ellenkező irányba! Ennyire egyszerű!